Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apteekin oma raskaustesti

03.04.2007 |

onko kyseisessä testissä viivan paikkaa??tänää kun testasin olin niinku näkevinäni hyvin himmeän viivan paikan..mulla pitäs täti tulla kylään ensviikol jos kierto on palautunut jo kohdalleen kun edellisestä synnytyksestä on noin 3kk..ja mulla on nyt ollu viikon verran tämmösiä oireita:alavatsan nippailu,pahoinvointi ja lämpö koholla ja joidenkin ruokien haju etoo,ja vessassa saa ravata yhtenään..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä turhiakin ON testattu kyseisellä merkillä ;)

Aika vahvasti uskaltaisin veikata että raskaana olet!! Oireetkin aika sopivia =)

Olisko mieluinen vai iskeekö paniikki? Ikäero jää aika pieneks mutta toisaalta kaveri ainakin leikkeihin löytyy =)

Kerrothan kuinka asian laita on?? Tai voihan olla että ilmestyt meihin joulukuisiin tuonne odotuspuolelle sitten piankin ;)

hippuskainen ja rv 5 ja risat

Vierailija
2/2 |
03.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ois taas suuri ilouutinen,sitten meille tulis jo kolmas jouluvauva,kun meillä on esikoinen syntynyt 4.12.04 ja toinen 28.12.05 ja kolmas 10.01.07,ja vauva ois kyllä toivottu vaikka jos tulee näin nopeasti..ja jos nii on niin tulen kyllä joulukuisten pinoon kirjottelemaan kun vaan ehdin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla