Kummat käytettynä Ora vai ABC?
Kertokaa mielipide kummat hankkia?
- Ora vm -02 kahdella lapsella kovalla kopalla ilmakumipyörät (n 110 eur)
- ABC vm -04 yhdellä lapsella pehmeällä kopalla ja heittoaisalla ilmakumipyörät (n 100 eur)
Laskettuaika huhti/touko vaihteessa (kovakoppa kesäksi parempi?)
En ole kova ulkoilemaan
Asutaan toisessa kerroksessa (ei hissiä)
Farmariauto
Tämä on viimeinen lapsi (iltatähti)
Tahtoisin kovan kopan ja heittoaisan mutta ei ole sellaista yhdistelmää tullut vastaan jonka sais noin 100 eurolla.
Kommentit (6)
Tosin ovat vanhempaa mallia kuin nuo sinun " ehdokkaat" :)
Itse olen ollut todella tyytyväinen nuihin meidän rattaisiin... ei natise ja renkaat pysyy paikoillaan ja ehdottomasti tuo heittoaisa on hyvä jne...
Niin ja meidän rattaat maksoi kyllä uutena yli 200¿ eli kyllä ABC rattaillakin on ihan sopivast hintaa.EI minun mielestä paha hinta tuo 100¿ 04 vuoden mallista...
Meillä on Oran kaksostenvaunut, jotka kyllä kohta lähtevät myyntiin kun lapset eivät enää niihin mahdu, mutta ne ovat olleet tosi hyvät, kevyet ja hintansa väärtit. Ostin uutena kahdella kantokassilla 780¿. Nyt hankin ABC:n kolmipyöräiset rattaat h. uutena 199¿. Kyllä ABC:n rattaat ovat paljon lelumaisemmat. Osta ihmeessä ORAt.
Kaverilla on ABC:t 2003 ja eka kuukauden aikana hajosi yks rengas ja se heittoaisa. Eli todella hyvät oli ja takuuhuoltoon ei menny ku kaveri oli myyjän mukaan ne tahallaan ajanut johonki pahki missä hajosivat!!! Oikein hyvää asiakaspalveluakin sai!
Toisella taas vanhat Ora-yhdistelmät jotka vain kestää ja kestää!
Itsellä kun ei ole ystäväpiirissä kokemusta kummastakaan vaunumerkistä.
Itselläni oli käytössä Oran yhdistelmävaunut... (pehmeällä kantokassilla, talvi vauvalla)
Siis tosi ihanat, ei mitään moitittavaa!!!
Tällä hetkellä Orat on kyl kakkos vaunuina mummulassa, kun mä halusin neidille uudet rattaat ja mummu tarvi kans jokku ettei mun tarvi aina raijata rattaita sinne, kun neiti menee hoitoon!
Mut kuiteskin, uusissa rattaissa on heittoaisa ja se on tosi kätevä, en luovu rattaista tai jos pitää joskus uudet hommata niin niissä pitää olla heittoaisa!!!
Ja mun mielestä kyl kevät/kesä vauva pärjää myös hyvin pehmällä kantokassilla...
ABC:n vaunuista/rattaista ei ole kokemusta.
Mut jos olisin sun tilanteessas, niin valitsisin ABC:n vaunut just siks et niissä on heittoaisa!!!
Tuohon rahaan luulisin myytävän uusia ABC:n kuomurattaita...
Eivät ainakaan kovin paljoa enempää käsitykseni mukaan maksa.