Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Munanjohtimien aukiolo tutkimus!!??

Vierailija
24.01.2006 |

Mistä syystä olet kyseiseen toimenpiteeseen päässyt? Kuika kauan lapsen yritystä takana? yms???

Meillä yli vuosi yritystä takana ja kolmatta terolut kuuria tässä vetelen piiiiitkien kuukautiskiertojen tasoittamiseksi. Vielä jäljellä 3kuuria teroja ja sitten kuulema vasta voidaan hakeutua hoitoihin!!! oon aina luullu, että vuoden yrityksen jälkeen jo tehdään asialle jotain...

Niin siis tuosta ssg:stä kysymys; Voiko siihen tutkimuksen tekemiseen vaikuttaa itse jotenkin? eli voinko pyytää päästä jo nyt siihen? Verikokeita(kilpirauhaskokeet, yms otettu), gynellä käynyt sisäultrassa ja myös vatsanpäällysultrassa, Pco:ta ei olla suljettu pois(todettu vain ettei selkeästi Pco tyyppiset)....) Alkaa turhauttamaan nämä terojen syönnyt, kun tuntuu ettei edes ovuloi!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain terolutia kuukautisten normaalisointiin elikkä oli piiiiitkä kierto. Ei minulle koskaan ehdotettukaan shg tutkimusta. Vauva sai alkunsa ilman terolutia ja mitään hoitoja. Kyllä se vauva tulee kun on tullakseen. Minulla on ollut aina pitkä kierto 32-37 pv silti olen raskaaksi tullut.

Söin silloin 2 tai 3 terolut kuuria ja sain niistä tarpeekseni.

Vierailija
2/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssg, ennenkuin mitään hoitoja yritettiin,,

tai sitten musitan väärin, ja kolme clomikuuria söin, ja juuri ennenku oli tarkoitus siirtyä järeämpiin hoitoihin, niin otettiin tarkemmat testit. Liekö niin kalliita tutkimuksia että ensin yritetään pelkillä tabuilla parit kerrat, ja vasta kun siiirrytään kalliimpiin hoitoihinkin, niin tehdään kaik testit..

tulipa monisanaisesti, mutta ymmärtänette :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä teroluttien avulla kp26 tasan. T. ap

Vierailija
4/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm. perustutkimukset. ja todennäköinen syy lapsettomuuteesi on ylipitkät kierrot joten eiköhän se ole ensin järkevää hoitaa...??

Vierailija
5/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko julkisella vai yksityisellä puolella tutkimuksissa?

Jos olet yksityisellä, niin varmaan onnistuu pyytää tutkimus.

Jos julkisella puolella, niin sinut tutkitaan siellä niinkuin järkevää on. Toivomuksia voi toki esittää.

Me päästiin vasta 7 v yrittämisen jälkeen tutkimuksiin (kävin kyllä sitä ennen yksityisellä 3 x kyselemässä tutkimuksiin pääsyä) HSG oli ensimmäisiä tutkimuksia joita tehtiin.

Vierailija
6/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian eteen tehtykin jotain, mutta silti tuntuu aika vähältä. Noin kolme vuotta sitten todettiin klamydiakin(ja hoidettiin pois), joka altistaa juuri noiden johtimien tukkeutumista(tai siis voi sen tehdä huonolla tuurilla).

T.ap

Vierailija
7/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pco diagnoosi,

clomppakuureja söin tuhat, eikä mitään muuta hyötyä kuin inhot sivuvaikutukset---kuumat aallot, ja kireät hermot,

muutama pistoskuuri jouduttiin ottamaan, ja sitten tärppäsi, 5v sitten.

Vierailija
8/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin v.98 Femedassa, muistaakseni Cacciatorella. Maksoi muistaakseni jotakin 1,5 tonnia vanhaa rahaa. Onhan se iso raha, mutta säästyy sitten turhilta hoidoilta, jotka nekään ei ole täysin ilmaisia kaiketi julkisella puolellakaan. Puhumattakaan stressistä ja turhista odotuksista.

Itse tutkimus on aika inha, sattuu melkoisesti.

Vierailija
9/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus sairastanut munasarjatulehduksen, olin sairaalahoidossa sen takia pari viikkoa.

Kaikki oli minulla OK, " vika" löytyi miehestä ja se oli hoidettavissa, nyt meillä on luomusti 2 lasta.

Vierailija
10/10 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pco:ta ei siis ole kokonaan suljettu pois. Lääkäri sanoi, että näyttäisi olevan lievää Pco:ta, mutta ei sitten saanut selvää lopulta. (pitkän kuukautiskierron lisäksi oireita löytyy mm. runsas karvankasvu koko kropassa,iho huono)

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan