Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö kellään ole niin päin, että mies tekee kaiken ja nainen laiskottelee sohvalla/netissä?

Vierailija
24.01.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen aika laiska tekemään juuri mitään kodinhoidon eteen. Pyykinpesu on jäänyt lähinnä mun kontolle, mies tekee ruoat ja siivoaa. Kaupassakäynti menee suunnilleen puoliksi.

Sillä mä olen näitä neuvojakin pudotellut, kun olen miettinyt, millä tavoin mies antaa palautetta kun tuntee tarvetta, ja miten mä siihen suhtaudun. Aika leppoisasti, kun sävy on oikea.

Mutta eihän meillä olekaan mitään kunnon kotihärdelliä, kaksio, ei lapsia. Että näiden töiden jakamisesta tuskin ongelmaa saisikaan. Tajuan kyllä, että lapsikatras ja 200 neliön omakotitalo on ihan toinen juttu.

Vierailija
2/3 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten kumpikin kuitenkin hoitaa omia hommiaan.

Meillä ei ole jakoja miesten töihin ja naisten töihin. Tein tämän päätöksen tietoisesti jo vuosia sitten, koska koin, että on turha puhua lapsille tasa-arvosta, jos itse välttelee perinteisiä ' miesten töitä' tai mies välttelee perinteisiä ' naisten töitä' .

Meillä siis saattaa olla niin, että minä teen lumitöitä tai pesen autoa sillä aikaa, kun mieheni silittää kotona vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihommat on mun pitkien päivien takia likuneet miehelle, joka pyörittää huushollia ihan suvereenisti. Mä en ole stressaavaa tyyppiä, en ala parantelemaan miehen siivousjälkiä, vaikka se ei mikään " täydellinen nainen" olekaan. Syömisen jälkeen me arkisin ollaan lasten kanssa ja kun ne nukkuu tehdään omia töitämme tai katsotaan telkkaria. Isommat siivoukset menee viikonloppuun, nykyisin mies on siinäkin aloitteen tekijä.

Mies siis kantaa päävastuun kodistamme, mutta en minä löhöä sohvalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan