Raha-asiat ahdistaa
Laskupino kasvaa. Perintätoimistojen kirjeet ovat joka viikkoisia. Ahdistava olo.
Jospa elämä on muutaman vuoden kuluttua jo hiukan helpompaa. Voi, kun olisiedes ne normaalit tulot, eikä aina miinuksen puolella :(
Kommentit (5)
meilläki kohta lähtee kämppä alta ja sähköt poikki...en tiiä yhtään mitä tehä...
Olipa kumma viestin tölväys. Mikä sinä olet sanomaan meidän tilanteestamme yhtään mitään?
Koeta ymmärtää, että elämä ei kaikille ole yhtä helppoa. Raha-asiat voi ahdistaa ja ahdinkoon joutua ilma luottokorteilla rälläystä ja silmitöntä shoppailuakin!
ap
Siinä mielessä, että taas luukusta kolahtelee karhuja. Lauantai on viikon paras päivä, kun ei postia tule, eikä vielä seuraava viikko ahdista.
Mies on yrittäjä ja minä opiskelen. Toivon ja uskon, että opiskelujeni jälkeen rahatilanne on toinen ja miehen yrityskin jo tuottaa enemmän kuin vie.
Kyllä sitä haaaveilee sellaisesta elämästä, että olisi rahaa maksaa laskut ennen eräpäivää. Nyt kun kaikki maksetaan eräpäivän jälkeen. Emmekä todellakaan törsää! Meille ei tule lehtiä, emme käy baareissa, emmekä ulkona syömässä, vaatteita ostetaan vain lapsille tarpeelliset.
ap
Velkojiin voi ottaa yhteyttä, niin olen tehnytkin, mutta heillekään ei voi loputtomiin antaa lupauksia, joita ei ehkä voi pitää... Mieheni tulot vaihtelevat paaaljon...Välillä on kuukausia, että tuloina 200e...että silleen... Minä myös opiskelija.
Jaksamista, toivotaan, että joku päivä helpottaa...
Nyt on velat maksettu ja uudet hoidetaan ajallaan,eli otat vaan yhteyttä velkojiin ja sovit maksujärjestelyistä,ittees niskasta kii niin kyllä se siitä alkaa lutviutumaan!