Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestä Puuhamaan sisäänpääsymaksu liian kallis,

Vierailija
24.06.2008 |

varsinkin aikuisille. 19euroa!!! Mun mielestä ottaisivat lapsilta vaikka 20e, mutta aikuisille voisi olla vaikka puolet siitä. Meilläkin olis monesti mummu lähtenyt mukaan ihan vaan katselemaan lasten iloa, osallistumatta liukumäkiin tai vastaaviin, mutta pulittaa siitä nyt 19e...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mielestä ole paha hinta,Viihtyisä paikka myös aikuiselle ja voi mennä moneen paikkaan mukaan.

Esim. Naantalin Muumimaailmaan sama hinta ja mielummin menen puuha-

maahan kuin muumimaailmaan.

Vierailija
2/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä miehen kanssa remutaan siellä yhtä paljon kuin lapsetkin, joten on meille ihan kohtuullinen hinta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jokainen päättää itse haluaako mennä vai ei. Mikään pakkohan lapsiperheenkään ei ole näihin paikkohin mennä, jos on kerran liian kallista.

Vierailija
4/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaa serenaankin 20,50...... Ja Puuhamaassa jaksaa sekä aikuiset että lapset olla koko päivän.

Vierailija
5/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei kiinnosta lähteä sinne remuamaan eikä se onnistuisikaan kun on pieni vauva myös. En myöskään ala maksamaan omien lasteni vahtimisesta 19 euroa, joten eivät sitten pä'äse meidän lapsetkaan sinne Puuhamaahan.

Vierailija
6/6 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kyse ole mistään yleisestä lasten viihdytyslaitoksesta, vaan bisneksestä. Jos sinne haluaa mennä niin siitä lystistä pitää maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi