Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

naapurit

Vierailija
24.06.2008 |

mitä mieltä olette asiasta kun naapurissa jotain sukulaislapsia

kylässä niin tänään tultiin kaupasta niin ipanat hyppy meidän trampoliinillä ja toinen leikki hiekkalaatikolla. sain itse aivan hervottoman hepulin..

mielestäni ihmisten pihat ei ole leikkipaikkoja varsinkaan jos talonväki ei ole kotona.. miten te suhtautuisitte asiaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. lisäystä vielä edelliseen juuri omien kanssa puhuttiin asiasta ettei vaan koskaan saa mennä kenenkään pihalle leikkimään ilman lupaa. 4 vuotias totesi enhän minä äiti tyhmä ole!

Vierailija
2/5 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurin porukat saa käydä teidän pihan vehkeillä leikkimässä itsenäisestikin, niin tuo ei minusta ole todellakaan ok. Olisin varmasti mennyt sanomaan asiasta heti lapsille (mahdollisimman ystävällisesti). Ja jos käytös jatkuisi, niin sitten ottaisi puheeksi naapurissa asuvien aikuistenkin kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se automaattisesti kiellettyä

Vierailija
4/5 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä sanonut että, miedän pihalle ei saa tulla kun ei olla kotona.

Ihmetyttää että lapset edes toimii noin. Meidän pihalle ei ole koskaan kukaan tullut kun ei olla kotona, tai ei ne ainakaan ole sinne jääneet leikkimään. Eikä omatkaan kenenkään pihoille kutsumatta mene.

Vierailija
5/5 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todella olla sovittu mitään että saisivat leikkiä siinä. muutenkin ihan outoa porukkaa ovat talven aikana muuttaneet naapuriin enkä edes oikein tiedä ketä siinä asuu. ovat enemmän yöliikkujia.. kun taas itse 4 lapsen äitinä enemmän päivällä ollaan liikenteessä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan