Kaveri ärsyttää mua!!
Mä olen jo pidemmän aikaa miettinyt että pistän välit poikki kokonaan. En jaksa tässä sepostaa miksi.
Tänään se soitti ja purki "huoliaan". Meillä on eräs yhteinen tuttu sairaalassa, joutuu olemaan siellä vielä pitkän aikaa. Kaveri asuu sairaalan vieressä, tai no n. parin kilsan päässä. On käynyt tasan 2 kertaa puolentoista kuukauden aikana katsomassa tätä sairaalassa olevaa ihmistä. Ei siinä mitään, mutta hänen rahansa kyllä kelpaavat kaverille lainaan, mutta nyt kun tämä sairas oli soittanut ja pyytänyt käymään, niin kavereri närkästyi "en mä nyt rupea ramppaamaan siellä alvariinsa". Mitä helvetin ramppaamista se on muka harrastanut? Itse en asu ihan lähellä, vaan 30 kilsan päässä. Kaveri pyys mua sitten menemään huomenna sinne kun mulla on loma ja aikaa, hän kun ei töiden jälkeen jaksa, vaikka työpaikka on ihan siinä kulmilla myös.
Joo on mulla loma, mutta on myös suunnitelmia. Ja mä kävin sairaalassa eilen ja sitä edellisenä päivänä. Täytyy sanoa että on ihan eriasia lähteä täältä autolla ajamaan, kuin että toinen kävelis sen pikku matkan. Ei mullakaan ole rahaa ihan jokapäivä kuitenkaan siellä ajella.
Eniten vituttaa se että, rahaa on kyllä valmis lainaamaan tää kaveri, mutta muuten ei sitten kiinnosta. Se on niin vaikeaa joillekin kun pitäis itse auttaa.
Kommentit (5)
Miten raha tähän liittyy?
Että ei maksa mitään kävellä sairaalaan mutta ihminen joka velkaa toiselle olis velvotettu menemään?
Eikö jokanen ole ihan omien menojensa varassa? Vaikka asuu sairaalan vieressä niin ei ihminen aina pääse menemään.
Miten usein tarttee käydä että olisi hyvä? Joka viikko? Miksei 2 kertaa kelpaa 1,5 kuukaudessa? On se parempi kuin ei ollenkaan! Ja ystävä voi silti olla toiselle.
Kovin suppea maailmankuva sulla on, ja jos lajittelet ihmiset ystäviin.. Tosi ystävä ei hae toisista virheitä. Kumma kun olet "ainoa" joka hänessä toden huomaa.. :(
Kasvasit vähän.
Jos olet siellä juuri käynytkin!
Musta se että olet edes muutamia keroja käynyt ystäväsi äitiä katsomassa on tosi hieno juttu!
Mutta ei sun nyt omia suunnitelmia ja menojas tarvi sen takia muuttaa!
ennenkuin tulee kommentoimaan :D
Ap, ymmärrän pointtisi ja ärsytyksesi.
Mutta mä en tykkää siitä että ihmisiä käytetään hyväksi. Ja mä en halua edes olla tän kaverin ystävä. Ystäväkseni häntä en tule ikinä kutsumaan, enkä ole sitä aikaisemminkaan tehnyt. Joten ihan sama mulle olenko mielestäsi ihana ystävä vai en. Sen vielä sanon että en ole ainoa ihminen joka on huomannut tämän kaverin itsekeskeisyyden ja holtittoman elämäntavan.
Kyse on vähän vanhemmasta naisesta, jota ei paljon käy kukaan sairaalassa katsomassa. Itse olen tämän naisen lapsen ystävä, ja ystäväni asuu 200 kilsan päässä. Olen luvannut ystävälleni että käyn mahdollisuuksien mukaan katsomassa hänen äitiään ja autan minkä voin. Mitään pakkoa ei tietenkään ole.
Mulle ainakin tuli hyvä mieli, kun kävin häntä jussina tapaamassa. Vein ulos ja rupateltiin. Mutta niinkuin jo kerroin, on loma ja meidän piti huomenissa lähteä hyvissä ajoin ajamaan landelle. No, mä teen kiepin helsingin kautta. Kiva!