Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan nuorena juonut kahta päivää putkeen?

Vierailija
24.01.2006 |

Minä uskallan myöntää että olen ja joskus tekisi mieli vieläkin mutta ei tietenkään voi kun on perhe.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini eikä isäni pysty myöskään juomaan paljoa alkoholia, tulevat todella sairaiksi melko vähäisistäkin määristä. Ja nyt en tarkoita siis ihan vain yhtä lasillista, mutta sellaisia annoksia, joita kuitenkin useimmat juovat ilman, että ovat ihan hirveässä humalassa. Ts " muutama" annos, eli 3-5 lasillista viiniä => äitini oksentaa monta tuntia.

Antabusreaktiota ei nyt ole tullut pitkiin aikoihin, moneen vuoteen, mutta olenkin ollut aika varovainen alkoholin käytössä jo pitkään. Joskus 21-24-vuotiaana oli kosteita kausia, samoin 26v paikkeilla (liittyneet yleensä tilapäisiin työsuhteisiin, sopiviin biletysporukoihin tai sitten vaikka eroon poikaystävästä). Muuten ei (olen yli 30v).

Vierailija
22/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joimme kaverini kanssa kolme päivää putkeen yksi juhannus. Olimme molemmat nuoria opiskelijoita, ja ärsytti tämä miehinen keuliminen. Päätimme kokeilla, me, jotka tavallisesti emme juoneet koskaan juuri paria viinilasia tai siideripulloa enempää. Täysin ongelmatonta eikä nyt erityisen hauskaa. Palasimme takaisin entisiin juomatapoihimme, eikä tulis mieleenkään kokeilla uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kankkuset kuolemaakin kauheempia ni ei tuu juuri kännejä vedettyä...

Vierailija
24/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus hetken mielijohteesta joskus ihan suunnitellusti(esim.juhannus). Hyvässä porukassa se oli oikein hauskaa!

Vierailija
25/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaa mulle ei kyllä enää tule, mutta väsyttää jo yhdenkin päivän ryyppääminen

Vierailija
26/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon, enää ei pystyisi!

Vierailija
27/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannuksen lisäksi, monesti kävi niin että pe illasta lähdettiin baariin->

baarista jatkoille->jatkoilta la aamuna baariin->terassille-> la iltana baariin->jatkoille.... su iltapäivällä kotiin!

Vierailija
28/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kertokaapas mitä hauskaa siinä sitte muka on? Aito ilo ei tule humaltuen!

Vierailija
29/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille maistuu enemmän ja toisille taas ei,mulle on aina maistunut.

Vierailija
30/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nousee kasvoille sellainen punaisia isoja läiskiä ja sama jatkuu pitkin kroppaa. Samalla tulee sellainen " kuumeinen" olo. Kaikkialla pistelee. Ja tämä tulee siis ihan vaikka siitäkin, että joskus nuorena käytiin diskossa pe, la ja su parilla siiderillä. Silloin en edes juonut paljoa.

Nykyään alan oksentaa hirveän helposti, tosin se johtuu varmaan ihan alkoholin happamuudesta. Saatan nimittäin oksentaa solkenaan silloinkin, jos juon paljon hapanta mehua (ilman mitään alkoholia!)

Vierailija
31/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulta katotttu maksa arvoja koskaan?

JA eihän ny tollanen ryypiskely oo elimistölle hyväksi vaikka oireita ei tulisikaan.

Vierailija
32/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia? Minulla on ja minusta ryypiskely on siltikin vielä mukavaa :o) Tosin enää ei voi juoda kahta päivää putkeen. Ap

Vierailija
33/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt absolutistiksi? Lapsen takiako? Eikö äiti saa mielestäsi enää nauttia humaltumisesta kuten ennen?

Vierailija
34/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää kunnon kännit kerralla. Ei kyllä seuraavana päivänä millään saanut mitään alkoholipitoista kurkusta alas. Mutta sitä seuraavana päivänä kykeni taas ihan hyvin!

Vierailija
35/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus tais mennä kolmekin päivää putkeen. Siinä sitä vietettiin sitten hirveitä " liskojen öitä" . Yök! Ei koskaan enää!!!! Nyt olen ollut ryyppäämättä kohta 4 vuotta. Eikä ole kyllä tehnyt liiemmälti mieli. Selvänä olen symppis ;)

Vierailija
36/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mitä sanotte, mutta tuota vastuuttomuuden aikaa kaikkine juopotteluineen kaipaan ja KOVASTI!

Aion vetää päiväkännit heti kun lapset ovat isompia, että saan ne vaikka viikonlopuksi hoitoon...ehkäpä lähen vetämään ne provinssiin tms.

Vierailija
37/37 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä putkeen, ja joskus myös juhannuksena. Mutta en mä sillä tavalla ole ikinä juonut, että olisi juonut koko edellisen päivän, ja aloittanut aamulla heti jollain alkoholipitoisella. Muutenkaan en ikinä aamusta ole juonut, paitsi vappupäivänä;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi