**MARRASMAMMAT & VAUVAT** -esittelypino
En siis löytänyt esittelypinoa, vaikka semmonen on ihan varmasti ollut!
Elikkä pystytetäänpä uusi!
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:
Asuinpaikka:
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:
Muut perheenjäsenet:
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:
Jotain muuta?:
Kommentit (49)
- itse olen 37 v ja mies 42 v
- tyttövauva syntyi 30.11. PHKS:ssa eli Lahdessa
- perheeseemme kuuluu eskikoispoika 3,5 v
- kyllä tekisi mieli vielä kolmatta, mies ei tosin ole innokas ajatukselle.
- töihin menosta en osaa vielä sanoa, haluan vaihtaa alaa ja miettiä uudenlaista työtä, en osaa sanoa haluanko mennä parin hoitovapaa-kuukauden jälkeen töihin vai haluaisinko olla vielä kotona. Voisin olla ansiosidonnaisella jonkin aikaa.
Ada01 ja AAda-vauva 2 kk
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Molemmat 28v
Asuinpaikka: Joensuun liepeillä.
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Mies töissä, minä kotona jo useamman vuoden.
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: poika vähän yli 2kk, syntyi 24.11.05 P-KKS:ssa.
Muut perheenjäsenet: Tyttö pian 6v, poika 3,5v
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Useimmiten taustalla, ahkeraan kyllä käyn jutut lukemassa =)
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Toistaiseksi lapsiluku täynnä. Ehkä iltatähti sitten joskus...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Ei kiirettä
Jotain muuta: Meillä on takana hurjan rikkonaisia öitä, kokeillaan onko vyöhyketerapiasta apua pojan levottomuuteen. Muuten oikein kiltti vauva eikä turhia huutele =)
Neilikka ja Luukas
Rustaanpa miekin jotain....
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: 30 ja 30
Asuinpaikka: Nilsiä
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Kotiäiti mie ja mie tässä maatilalla töissä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: kolme kuukautta syntyi 5.11.05 Kys
Muut perheenjäsenet: Kaksi poikaa-01-03 kaksi koiraa, kaksi kissaa, kaksi akvaariota +navetta täynnä muita...
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: taustalla yleensä
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: katotaan, katotaan
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: sukupolvenvaihdos parin vuoden päästä(lypsykarja) mutta kaipa sitä kesällä alotellaan jotain tekemään.
Jotain muuta?: " rauhallista" maatilan elämää, odotan kesää kuin lehmä kevättä...hehheh
Minä liityn myös teidän mukavaan seuraanne !
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: 38 v ( taidan olla vanhimmasta päästä ja eka lapsi), mies kuukauden vanhempi
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:Töissä käydään molemmat
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Ihana punapäinen poikamme syntyi 25.11. Kättärillä.
Muut perheenjäsenet: vanha kissa herra
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Olen ollut taustalla silloin tällöin ( pari kertaa viikossa luen vauva-lehden keskusteluja). Nyt ajattelin että voisi olla aikaa itsekin osallistua jutusteluun.
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Odottelimme ensimmäistä poikaa vuosia, joten selvää on että lapsia ei hankita vaan saadaan. Ja jos lisää tulee, ollaan molemmat onnellisia ! Nyt jo mietin sitä miten mukavaa olis jos touhuilijalla olisi tulevaisuudessa sisar tai veli. Mutta katellaan. Täytyy nauttia tästä hetkestä ja tuosta tuhisijasta tuolla...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Olen tehnyt pitkään töitä joten tauko tekee hyvää. Toivon että rahat riittää ja voin jatkaa äitiyslomaa syksyyn 2007. Ehtii sitä taas töitä tehdä.
Jotain muuta?: Katselen tuota " ihmettä" enkä voisi olla onnellisempi. Ensimmäiset kuukaudet ei ole olleet ihan helppoja. Olin itse varmaan pihalla kuin lumi-ukko tästä vauvatouhusta. Väsymys oli ylitsepursuavaa. Poika myös sairasteli alkuun - ei syönyt kunnolla, joten paino ei noussut ja oli tarkkailtavana.Sen jatkoksi vietettiin myös joulu ja uusi vuosi rsv:n takia sairaalassa. Mutta nyt menee hienosti!! Poika kasvaa, touhuaa, hymyilee, jokeltaa ja nukkuu kuin enkeli - on kertakaikkiaan ihanan tyytyväinen. Ja itseltäkin arki sujuu jo kuin vanhalta tekijältä... hm.. melkein. Hih. Nyt siellä heräillään, täytyy joutua...
[/quote]
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:23, ja avomies 24
Asuinpaikka:Lahti
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:Työssä, paitsi minä nyt äippälomalla tietenkin.
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:Huomenna kolme kuukautta jo! Eli piokamme syntyi 9.11.05 Lahdessa, PHKS:ssa.
Muut perheenjäsenet:Vain me kolme.
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:Taustailen, kirjottelen yleensä jos on jotain kysyttävää..
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:Eiole vauvakuumetta vielä, mutta lapsiluku ei ole vielä täynnä.
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:Taidan jäädä kotiin hoitovapaalle siihen asti ainakin, että Miska on parivuotias.
Jotain muuta?:Huomenna mennään neuvolaan ottamaan rokotus, vähän jännittää!!
Minä 29 ja mies 35
Asuinpaikka:
Helsinki
Mies töissä, minulla alkaa uuden uran miettiminen, kun ei voida kumpikin olla ravintolassa työssä
Viikon päästä 3kk ( 16/11/05 Kättärillä)
Muut perheenjäsenet:
Airedalenterrieri " Rytmi" ja kaksi Silmäskinkkiä (liskoja...)
Taustalla enemmän...
Kyllä me toinen tehdään, mutta ei ihan pian. Vuosi voisi olla väliä.
Jos rahkeet riittävät, niin olen kotona kunnes toinen ilmoittelee tulostaan, jos ei, niin jotain muuta kuin baarihommia pitäisi löytää...
Jotain muuta?:
Aurinkoisia kevätpäiviä kaikille! Kohta on kesä ja piknikit :)
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: minä 28v, aviomies 30v
Asuinpaikka:Hyvinkää
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:Työssä käytiin molemmat, nyt vain mies kun minä olen kotona
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: esikoispoikamme 3kk, synt. 8.11.05 Hyvinkään sairaala
Muut perheenjäsenet: me kolme vain
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Miten milloinkin ehtii. Useimmiten varmaan taustalla.
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Ei ole vauvakuume ehtinyt vielä iskemään, mutta toiveena olisi saada joskus vielä sisaruksia pikku prinssillemme. Synnytyksen jälkeen kyllä oli pari viikkoa varmuus siitä, että ei enää ikinä! Kummasti se aika kultaa muistot...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Mun määräaikainen työsuhde päättyy äitiysloman aikana, joten en varmaankaan palaa töihin ihan heti. Täytyy kattoa miten kotona viihdyn ja miten pian niitä sisaruksia tosiaan ilmaantuu...
Jotain muuta?: Mulle tää äitiysjuttu on jotain ihan uutta. Tai kai se kaikille ekakertalaisille on, mutta kun en ole alunperin mikään kamalan vauvarakas ihminen ollut. Ihmeesti siihen kuitenkin vaan kasvaa, on nämä äidin vaistot käsittämätömiä! En olisi voinut vielä vuosi sitten kuvitella itseäni lepertelemässä ja lauleskelemassa vauvalleni. Ja ne HYMYT, ne vie sydämen mennessään! Alku oli hankala, eikä äidinrakkauskaan täyteen liekkiin leimahtanut heti, kun poika oli aikas itkuinen, mutta nyt jo vähän helpottaa. Herkkä poika hän on vieläkin, mutta ah niin ihana!!!
[/quote]
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Molemmat 30-35 ikävuoden välillä
Asuinpaikka: Pääkaupunkiseutu
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Työssä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: nippa nappa syntyi neiti lokakuun puolella, joten ikää kohta 3 kk ja syntyi Jorvissa
Muut perheenjäsenet: Isosisko kohta 2 v.
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Sekä että, nyt ei oikein ehdi kirjoitella
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: ei välttämättä ole lapsiluku täynnä, mutta se kolmas tulee olemaan " iltatähti" eli " marrasmasumme" saa olla vähintään 3-4 v. ennen uutta tulokasta
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:Enpä jaksa vielä ajatella. Syksyllä varmaan töihin, kun mies jäänee kotiin (oli myös esikoiselta hoitovapaalla)
Jotain muuta?: Mukavaa vauva-arkea kaikille :-)
Jahas, jospas minäkin jotain tähän vääntäisin
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Itse 30 (synnärillä papereissa luki 29 ja piti oikein miettiä itsekin =D) ja mies vuotta vanhempi.
Asuinpaikka: Pirkkala
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Töissä molemmat tosin meikäläinen siis äippälomalla.
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Otto Oliver kohta 7 viikkoa. Syntyi 10.12.05 TAYS:ssa
Muut perheenjäsenet: Miehen tyttö Iris 11/00
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Taustalla oon näköjään viihtynyt kun päivät on olevinaan niin täynnä kaikenlaista.
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Miehellä tuntuisi olevan lapsiluku täynnä, itse en ole ihan vielä varma... Kunhan aika nyt hiukan kuluu, niin saattaapi olla aiheellista ottaa vakava keskustelu kehiin.
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Työsoppari loppuu kun äippäloma loppuu. Että ei ainakaan sitten sinne kun vakituinen palaa hoitovapaalta. Tosin eipä mulla mitään kiirettä olisi töihin mennäkään. Pahimman kutkutuksen saan tyydytettyä mm. ohjaamalla lapsille/perheille tarkoitettua ryhmää yms. toimintaa. Nyt tärkeetä olla kauan odotetun pienen poikamme kanssa mahdollisimman pitkään.
Jotain muuta?: Varsin tyytyväinen olen olooni ja elooni ihan näin kotosallakin kun saan tuon pienen miehen kanssa olla. Onneksi on mahdollisuus monenlaiseen aktiviteettiin aina sen mukaan kun sellaista tuntuu kaipaavan. Tuota isompaa miestä kaipaisin vähän enemmän mukaan kaiken moiseen puuhaan. Mutta onhan ne työtkin jonkun tehtävä. Ja vielä: en aina edes itse ymmärrä, miten voi näin paljon rakastaa <3
Päivänsäde75 ja Otto
ikä & puolison ikä: minä 27 ja avomies 32
asuinpaikka: helsinki
työssäkäyjiä vai opiskelijoita: molemmat työssäkäyviä, itse tietty nyt äippälomalla =)
lapsen ikä, synymäaika ja paikka: reilu 2 kk, syntyi 18.11 kätilöopiston haikaranpesässä
muut perheenjäsenet: kissa
yleensä taustalla vai kirjoittamassa: usein taustalla lukemassa, kirjoitan kun jaksaa ja ehtii
vauvakuume vai lapsiluku täynnä: katsotaan nyt...ei oo vielä ainakaan vauvakuumetta, kun tuntuu ettei oo tästäkään synnytyksestä vielä täysin toipunut
ajatuksia työhön/opiskeluun paluusta: aluksi ehkäpä tekisin töitä osa-aikaisesti tai keikkahommia, luultavasti takaisin yrittäjäksi jossain vaiheessa
jotain muuta: vauvan hymyt on kyllä sit mahottoman ihania ja valloittavia! :D
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: 24 ja 28
Asuinpaikka: Päijät-Häme
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Työssä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Tyttö 2kk
Muut perheenjäsenet: Kisu
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Aina taustalla tähän asti
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: ?
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:?
Jotain muuta?: Tyty Syntyi joulukuun toka, lasken meidät silti marraskuuhun kun aika oli silloin...
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Molemmat 32 v.
Asuinpaikka: Keski-Uusimaa
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Miehellä vakityö, itsellä alkaa työpaikan metsästys sitten jossain vaihessa...
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: n. 2,5 kk, synt. 22.11 NKL
Muut perheenjäsenet: Tyttö 5 v.
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Nyt olen aktivoitunut!
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Jätetään optio kolmoselle, mutta eiköhän se ole tässä.
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Olisi ihanaa olla kotona ainakin vuoden -08 alkuun, mutta rahastahan se on kiinni.. :( Ehkä mieskin voisi olla kotona muutaman kuukauden.
Jotain muuta?: Ihanaa, kun tällä kakkosella ei ole koliikkia!
[/quote]
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: äippä 36, iskä 42
Asuinpaikka: Janakkala
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Molemmat vakkaritöissä, mä tietty nyt kotona poikasen kanssa
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: n. 2 ½ kk, 24.11.05 Kanta-Hämeen keskussairaala
Muut perheenjäsenet: 2-v mäyräkoira Ossi
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Taustalla roikkuja, joskus vastailija
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Miehellä ajatus kahdesta, mä vielä vähän vaiheessa...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Työn tuomaa sosiaalista elämää kaipaan, en varsinaisesti työtä. Kotona aikankin vuoden -06, toivottavasti voisin olla vaikka syksyyn -07 !
Jotain muuta?: Nyt tuntuu siltä, että lapset kannatta tehdä (jos mahdollista) vähän nuorempana. Vaikka poika on kaikin puolin helppo tapaus, valvominen ja yöherätykset ei tahdo luonnistua enää niin helposti...Mutta osaani en vaihtaisi, olen niin ONNELLINEN !!!
[/quote]
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: 25v ja puoliso 29v
Asuinpaikka: Helsinki
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Mies töissä, itse lomalla opiskelusta
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: 8.11. Kätilöopisto, kohta siis 3kk
Muut perheenjäsenet: poika 2,5v
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: taustailen, kirjoitan kun/jos satun ehtimään
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: ehkä vielä joskus...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: opinnot kutsuvat taas syksyllä
Tässä vielä yksi myöhemmin herännyt marraslainen esittäytyy..
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Minä 27 ja mies 31
Asuinpaikka: Tampereen seudulla asustellaan.
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Molemmat töissä.
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Kohta 3kk neiti, 17.11. Tays
Muut perheenjäsenet: Ei muita kaks tai nelijalkasia. Lemmikkinä kaloja.
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Taustailija toistaiseksi ollut, mutta nyt saimme uudemman tietsikan niin voi olla, että jaksan kirjoitellakin välillä.
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Kova vauvakuume päällä ;) Kaksikin saisi vielä tulla ykkösen lisäks mun puolesta.
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Ei kiirettä töihin, nautin kun saa olla kotona. Töitä ehtii tehdä sitten kun muksu on vähän vanhempi. Ei oo vakkarityötäkään, mihin palata.
Jotain muuta?: Ukko huitelee jossain saunaillassa ja vietetään tässä neidin kanssa kaksin lauantai ehtoota. Tyttöä ei vaan jostain syystä kiinnosta kattella, kun äippä surffailee. Siispä täytyy aina saada se unille, että voi rauhassa olla koneella. Ja on aika yökyöpeli tapaus ollut tähän asti.
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Molemmat ollaan kolmekymppisiä
Asuinpaikka: Satakunta
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Työssäkäyviä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: 4kk 19.11. Satakunnan Keskussairaala
Muut perheenjäsenet: Ei ole
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Ennen taustalla, kirjoittamisen aloitin eilen!!!
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Tämän vaativan vauvan jälkeen menee varmaan vähän aikaa ennen kuin mietitään seuraavaa...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Haluan ehdottomasti olla lähellä lastani ja seuraamassa hänen kehitystään ja kasvuaan. Tämä aika on ainutlaatuista eikä koskaan enää palaa! Mielelläni olisin kotona kolmekin vuotta, jos vaan talous pysyy kunnossa...
[/quote]
parikymppisiä ollaan molemmat
Asuinpaikka:
Riihimäki
Molemmat opiskellaan- minä tietenkin tällä hetkellä äitiysvapaalla
Poika, Jere, kohta 2kk,
synt. 26.11. ja K-HKS
Muut perheenjäsenet:
Vain me kolme tällä hetkellä
Kun on aikaa kirjoittelen ja melkein päivittäin käyn lukemassa, vaikkei kirjoitteluun aikaa tai aihetta
Itellä vauvakuume nostelee päätään. Mies ei lämmennyt vielä ajatukselle.
Ja jos järkevästi ajattelee niin opiskelut päätökseen ennen seuraavaa lasta.
Mahdollisesti jo tänä vuonna, opiskelujen takia, mutta saa nähdä josko menisi vasta keväällä takaisin. Aika näyttää!
Jotain muuta?:
Olemme tämmöinen nuoripariskunta, ei avioliitossa vielä mutta ehkä joku päivä.
Asumme Riihimäen perukoilla, kaksi kerroksissa rivarissa.
Hankalan alun jälkeen poika jaksaa jo mainiosti.
Ensimmäiset päivät poika vietti siis keskoskaapissa, vaikke keskosta ole nähnytkään. Syntymäpaino 5160g ja-pituu 55.5cm
Terkuin 10kaks ja Jere
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: itse täytän kesäkuussa 35 v. ja mies täyttää ensi kuussa 36 v.
Asuinpaikka: Savonlinnan liepeillä
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: olin ½ v. töissä ennen raskaaksituloa, mutta olen ollut KOTIÄITINÄ kiitettävät reilu 11 v.
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: tyttö syntyi 14.11 ja on nyt vaille 2½ kk:tta Savonlinnassa
Muut perheenjäsenet: 4 isoa siskoa : 1/95, 7/97, 5/99 ja 1/01, sekä koira, 2 kissaa ja 2 marsua. Ja lukevathan nuo isommat siskot isänsäkin perheenjäseneksi ja niin tiiviissä kontaktissa ollaan että menkööt eli ex-mieheni.
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: useimmiten kai olen " äänessä" =).
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: kärsin kroonisesta vauvakuumeesta ja haaveilen pienestä kutosesta =D. Ensin kuitenkin huima laihutuskuuri päälle että sais tuon verenpaineen normaaliks. Kuitenkin seuraavan kahden vuoden aikana saa tulla jos on tullakseen.
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: En halua mennä töihin vaan hoitaa lapseni itse. Opiskeluja en haaveile, mutta ehkä kun omat lapsukaiset ovat isompia niin sijaisperhetoiminta vois olla meidän perheen juttu ! Rakastamme lapsia ja etenkin mies tykkää kovasti puuhata heidän kanssaan ja viihtyy nuorison seurassa.
Jotain muuta?: Muuta vois olla se että olemme olleet yhdessä nykyisen mieheni kanssa 3½ v. Meillä on siis uusioperhe ja miehelläni ei ole muita biologisia lapsia kuin tämä tyttö.
T : Rapuäiti, Amalia 2½ kk:tta sekä tyttökatras.
Minä 27v ja mies 29v, yhteistä taivalta 7 vuotta
Asuinpaikka:
Oulu, vaikkei paljasjalakasia ollakkaan ;)
Töissä molemmat, itellä ei kyllä kiirettä takasin oo...
Poika syntyi 24.11. OYS:ssa eli tänään hienosti tasan 2kk =)
Muut perheenjäsenet:
Kaksi kissaa, maatiaiskolli ja ragdoll-prinsessa
Krooninen pulisija, aina äänessä joka asiassa =D=D
Vauvakuume, toinen on tervetullut vaikka heti!! Kolme lasta olisi haaveena, näistä kaksi omaa biologista ja kolmosta vois miettiä sitten adoption, sijoituksen tms. kautta. Jos siis pikkukakkosta meille suodaan, esikon saaminen oli jo monen vuoden odotuksen takana...
Ei ole kiirettä takasin töihin. Taloudellisesti ei ole mahdollista jäädä kotihoidontuelle muutamaa kuukautta pidemmäksi aikaa, joten puolikkaan viran hoitaminen " toinen viikko töissä ja toinen vapaalla" periaattella vois olla toimiva juttu. Oman lapsen kanssa vietetty aika menee kuitenkin (akateemisen) urani edelle, ehtiihän tuota myöhemminkin kahdesta-neljään rumbaa tehdä!
Jotain muuta?:
Vauva-aika on yllättänyt positiivisesti, vaikka elämä on muuttunut aivan totaalisesti. Pojan herättämä äidinrakkaus on niin valtavan voimakas tunne, ettei sitä voinut etukäteen mitenkään arvata!
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: minä 27v ja mies 32v
Asuinpaikka: Uudellamaalla
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: molemmat työssä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: tyttö 10vk, syntyi 13.11 isänpäivänä Hyvinkäällä
Muut perheenjäsenet: 3 koiraa
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: ehkä enemmän taustalla...
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: vauvakuume mutta odotetaan vielä
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: näillä näkymin ens vuoden alusta töihin
Jotain muuta?: