**MARRASMAMMAT & VAUVAT** -esittelypino
En siis löytänyt esittelypinoa, vaikka semmonen on ihan varmasti ollut!
Elikkä pystytetäänpä uusi!
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:
Asuinpaikka:
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:
Muut perheenjäsenet:
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:
Jotain muuta?:
Kommentit (49)
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:
-minä 29v ja mies 31v.
Asuinpaikka:
-Turun seutu
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:
-molemmat töissä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:
-kohta 3,5 kk, 14.11.2005 ja Salon Aluesairaala
Muut perheenjäsenet:
-ei muita kuin me kolme
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:
-kirjoittelen melkein joka päivä
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:
-kyllä kakkonen on haaveissa mutta vasta vuoden, parin päästä
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:
-joulukuussa olisi tarkoitus palata töihin
Jotain muuta?:
-ihanaa on tämä vauva-arki, eipä ole töihin kiirettä. Hirvittää ajatella että vuoden lopusta pitäisi vauva viedä hoitoon ja palata töihin...
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Minä 20 ja mies 23
Asuinpaikka: Turku
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Valmistuin vähän ennen pojan syntymään, eli töihi sitten seuraavaksi, mies töissä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Huomenna 3kk eli 23.11. ja TYKS
Muut perheenjäsenet: Ei vielä muita
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: odotuspuolella kirjoittelin enemmän, nyt olen lähinnä taustaillut
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: vauvakuume:) Mutta mies ei vielä kuumeile...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Riippuu ihan taloudellisesta tilanteesta syksyllä ja millasta työtä löytää. Ois ihana olla kyllä kotonakin ainakin vuoden -06 loppuun.
Jotain muuta?: Vauva-arki on ihanaa ja paljon helpompaa, mitä olin kuvitellut..
tännehän mä olinkin jo itseni esitellyt vaikka pinoon nyt ekaa kertaa kirjoitin...
Esittäydytäänpä mekin nyt Onnin kanssa vielä.
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Ite 24 ja mies 25
Asuinpaikka: Oulunsalo
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Mies vakipaikalla töissä, ite äippäloman päätyttyä työtön työnhakija
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Onni syntyi 19.11.05 (LA oli juuri silloin) OYS:ssa
Muut perheenjäsenet: Ressu-koira
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Odotus ajasta asti seurailtu taustalla ja jonkun kerran kirjoiteltu myös.
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Pieni vauvakuume nostaa päätään, mutta ei vielä toisen tekoon. (sehän vaatii jonkinlaista toimintaa tuolla petipuolella...)
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Töihin, ei tahto.
Jotain muuta?: Kovasti koitan ajatella positiivisesti, varsinkin parisuhteesta vaikka tiukkaa tekeekin.
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä:molemmat 22
Asuinpaikka:kokkola
Työssäkäyviä vai opiskelijoita:itse en kumpikaan, mies suorittaa siviilipalvelusta
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka:4kk,26.11.05 kokkola
Muut perheenjäsenet:tyttö 3vuotta
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija:luulisin että kirjoittelija
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä:lapsiluku näillä näkymin täynnä, vaikka kuume varmasti iskee monta kertaa
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta:olen kotosalla lasten kanssa parisen vuotta ja sitten `hankkimaan`ammattia
Jotain muuta?:
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Molemmat ollaan 26v.
Asuinpaikka: Kymenlaakson helmi, eli Kouvola!
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Työssä käyviä ollaan, sairaanhoitajia molemmat. Tosin oma määräaikainen työsopimus päättyi äitiysloman aikana, mutta eipä hoitoalalta hommat lopu ainakaan meillä päin.
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Poika 4kk 3vko, syntyi 6.11.2005 Koks:ssa.
Muut perheenjäsenet: Yksi koiruus löytyy.
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: Taustalla pääasiassa joo, tuntuu ettei ehdi kirjoitella, vaikka haluaisinkin osallistua aktiivisemmin.
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Pikkukakkonen toiveissa melko pienellä ikäerolla jos vain toinen suodaan, on kyllä vielä neuvottelun alla koska laitetaan tilaus vetämään! ;-)
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Syksyllä ehkä silloin tällöin keikkaa työmaailman puolelle pojan ehdoilla, kokonaan töihin paluu tapahtunee kuitenkin hamassa tulevaisuudessa.
Jotain muuta?: Pojan touhuja ihmetellessä ja kevättä odotellessa päivät kuluvat. Aika kuluu kyllä mielettömän nopeasti, tuntuu että vastahan tuo pieni mies syntyi ja nyt on jo olevinaan jotenkin iso poika, eikä enää ollenkaan niin vauvamainen...Välillä haluaisi pysäyttää kellon edes hetkeksi ja pitää pojan pienenä hetken kauemmin, mutta maailmaanhan tuo on laskettava.
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: molemmat olemme kolmenkympin " paremmalla" puolella
Asuinpaikka: pääkaupunkiseutu
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: työelämässä
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: 4kk 1vko, 21.11.2005
Muut perheenjäsenet: -
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: pitkään taustaillut ja nyt jo uskaltautunut kirjoittamaan :o)
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: vauvakuumetta odotellessa! jos Luoja suo, niin toivottavasti näitä pikkuisia vielä jokunen (?) tulee
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: eipä ole kiirettä!
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: molemmat 27v.
Asuinpaikka: Pirkkala
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Työssäkäyviä (minä tällä hetkellä tietenkin kotona)
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Otto 4,5kk, 11.11.2005 ja TAYS
Muut perheenjäsenet: -
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: taustalla
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Toistaiseksi täynnä...
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Ajatuksena ois jäädä vähän pidemmäksi aikaa kotiin, jos vain on mahdollista taloudellisesti...
Oma ikä ja mahdollisen puolison ikä: Ite olen 25v ja mies 28v
Asuinpaikka: keskinen suomi
Työssäkäyviä vai opiskelijoita: Mies yrittäjä, minä kotiäiti
Lapsen ikä, syntymäaika ja paikka: Poika 3kk, syntyi 16.11 Jyväskylässä
Muut perheenjäsenet: Poika -00 ja tyttö -01
Useimmiten taustalla vai useimmiten kirjoittelija: viime aikoina taustailija...
Vauvakuume vaiko lapsiluku täynnä: Lapsiluku täynnä yhteisellä päätöksellä:)
Ajatuksia työhön tai opiskeluun paluusta: Kumpikaan ei tällä hetkellä innosta..olen kotona niin kauan kuin mahdollista
äitykkä80
[/quote]