Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis ei oo totta!! Törkeää ja kiittämätöntä..

Vierailija
23.01.2006 |

vein tuttavani vastasyntyneelle lahjaksi haalarit, ostin lindexiltä ja olivat vielä suht kalliit. nyt viikon kuluttua samat haalarit ovat myynnissä huutonetissä.. siis ei oo totta!! törkeyden huippu!!!

tekis mieli soittaa ja haukkua koko ihminen maan rakoon......

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro kaverillesi että näit haalarit huutonetissä ja kysy miksi ei niistä pitänyt?!?!?!

Äläkä vie enää mitään lahjoja, ainakaan kalliita!!!!

Vierailija
2/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

linkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne oli jotkut 50 senttiset niin ovat saattaneet jo jäädä pieneksi vauvalle.

Vierailija
4/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla heti pienet jos vauva on iso. Pitäisikö ne paluttaa kun eivät mahdu enää?

Vierailija
5/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tiedän tunnuksen.

ja olivat kokoa 74 ja vauva on nyt 1kk!

suututtaa niin että melkein itkettää. etsimälllä etsin juuri hänen tytölleen sopivat haalarit ja olen ollut vilpittömän onnellinen tuttuni puolesta. voi perkele.

ap

Vierailija
6/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sellaiset vaaleanpunaiset söpöt.

Vierailija
7/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme että kehtaa myydä niitä... Itse en ainakaan kehtaisi, vaikka saisinkin lahjaksi sellaiset joista en itse pitäisi. Varsinainen tollo tuo sinun kaverisi!

Vierailija
8/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siis esikoinen?

Voi olla, että ajattelee " kuinka hölmönä ostit niin isot haalarit" joita ei voi käyttää pitkiin aikoihin ja näin aikoo myydä ne ostaakseen 50-koko vaatteita.

Itse kun sain ekan lapsen niin ihmettelin malttamattomana, että mitä järkeä tuoda jotain 70 koon vaatteita kun en niitä pääse käyttämään ikuisuuksiin.

Mutta tietenkin nyt tajuan että ne vaatteet ovat niin hetken sopivia, että on järkevää antaa lahjaksi isompia..

Vierailija
9/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joenkinhan sitä toisesta eroon haluaa päästä.

Vierailija
10/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vähän ihmetyttää tuollainen käytös. Mä ymmärrän, jos saa kaksi samanlaista lelua tai muuta vastaavaa. Mutta ei kai se nyt haittaa, jos vaatteita on samanlaisia. Tuskinpa sitä kotioloissa haittaa, jos joutuu pitämään vähän useammin samanlaista vaatetta :).

Vierailija
11/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeesti tollanen on todella inhottavaa. itse olin laittamassa vaatteita huutonettiin myyntiin, mut mun kaveri sano että haluais niitä tyttärelleen kun ovat niin ihania. Ja kappas, haki vaatteet ja ihaili kuinka ovat tyttärelle sopivan kokoisia, heti oli laittanut sitten illalla ne huutikseen myyntiin:( Olivat nimittäin kalliita vaatteita. Taisi olla hänellä etukäteen suunitelma, että ottaa niistä rahat kotiapäin. Sulla nyt ei ihan sama tilanne ole, mut kyllä mulla ainakin pistäs vihaks jos noinkin jotain lahjaksi ostaisin.

Vierailija
12/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ihan tuollaisten puolesta. Hyi!

Vierailija
13/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä idea tuo huuda haalareita :).

Ois tosi mainio näpäytys sille!

Vierailija
14/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain 2 täysin samanlaista vaatetta ja sanoin jälkimmäiselle tuojalle, että olen saanut jo tälläiset ja luuletko että voisi vaihtaa onko vielä kuitti tallella. Tämä oli hyvä ystäväni eikä loukkaantunut asiasta. Ystäväsi on ap tosi ääliö ja moukka. Mä olisin niin pokka että mainitsisin hänelle asiasta tyyliin: oliko se mun antama puku jonka laitoit myyntiin..

Vierailija
15/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten ?????

Irtisano ystävyys haalareiden takia?

Minä vien aina lasitavaraa lahjaksi, jos saaja ei tykkää voi tiputtaa lattialle ja sanoa, että vahingossa tippui.

Vierailija
16/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten vaatteista huonokuntoiset menee kierrätykseen ja hyväkuntoiset sukulaisten tai kavereiden lapsille. Jos myyn jotain, niin se on kyllä sitten itse ostamaani.

Vierailija
17/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun tarttis vähän miettiä suhdettani johonkin ystävääni, jos käyttäytyisi tuolla tavalla. Mä en oikein voi ymmärtää, mitä liikkuu päässä, jos käyttäytyy tuolla tavalla.

Vierailija
19/19 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitit jonkun jobbarin. tai sitten ap.n tuttu on laittanut kaikki saamansa vauva-lahjat myyntiin ;))))