mikä on tulos...?
Hei!
Olemme olleet ilman pillereitä (ja ilman muutakaan ehkäisyä) nyt kaksi kuukautta tjot-meiningillä. Tarkkaa kierron pituutta en tiedä mutta nyt on menossa kp 35/?.
Viime viikolla odottelin ' tätiä' saapuvaksi, mutta ketään ei kuulunut ja tein testin (acon10 apteekista) ja tulos oli nega. Odotteleen edelleen tätiä vieraisille ja tänään tein testin (Pregnent stick, punainen paketti, jossa on kaksi testiä). Melko nopsaan tuli hyvin hailea haamu (näki ilman testin kääntelyä ja vääntelyä.
Oireita ei ole ollut muuta kuin rinnat on arat ja nännit suurentuneet ja kipeät. Alamahaa ei ole nipistellyt oikeastaan ollenkaan...
Onko kenelläkään kokemusta vastaavasta ja mikä oli lopullinen tulos?
Missä vaiheessa ensin negan testanneet ovat myöhemmin plussanneet...?
T:T-81
Kommentit (3)
kiitos ajatuksista ja yritän käydä kertomassa, että mikä on ' lopullinen' tulos kunhan varmistuu...
Lisäkysymys myös, että onko miten yleistä, että alamahassa ei ole niitä nippailuja, vaikka olisikin raskaana...?
T:T-81
Kyllä se haamukin on plussa! :) *varovaisesti onnittelee* Testaile tosiaan parin päivän päästä uudelleen, niin eiköhän se viiva sieltä vahvistu!
Niistä oireista.. Ne on todella yksilöllisiä.. Toisella on tätä ja toisella on tota.. Jollain on montaa oiretta jo ennen kuin menkat on myöhässä ja toisille ei tuu taas juur mitään koko raskauden aikana.. Ja silti kaikki ovat yhtälailla raskaana. :)
Eli ei niitä nippailuja kaikilla ole, eikä rintojen arkuuttakaan.. Tai pahoinvointia..
glemei
Mun käsittääkseni haamukin on plussa, mutta varhaisessa vaiheessa se saattaa muuttua negaan. Korjaatkaa viisammat jos olen väärässä, itse en ole vielä koskaan saanut plussaa testata.
Kokeile testata parin päivän päästä uudestaan, toivottavasti saat silloin vahvemman viivan.
Onnea testauksiin, käyhän ilmoittamassa miten kävi.