Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihania nuo taaperot ;D

Vierailija
23.01.2006 |

Poika 1v8kk on nykyään oikea sieni sanojen suhteen. Saattaa tulla yhtä-äkkiä sanomaan: " Musta aukko" ja " stekosaulu (=stegosaurus)" ! Kuullut jostain aikuisten keskustelusta tms. Kulkee myös ympäriinsä huutaen: " MMAHTAVAA! TOSI MMUKAVAA!"

XDDD

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi ei sanonut mitään. Sitten kysyin, että onko sulla huolia?

Siihen hän vastasi, että tippuuko mun huulet? :-O

No tietty selitin, ettei ne mihinkään tipu.

Siihen hän iloisena vastasi naamaa mutristellen, ei niin kun ne on kiinni mun naamassa :-)

Vierailija
2/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saapi siinä välillä peilailla itseäänkin. Mulla on taipumusta hukkailla tavaroita, kun kahden pikkuisen kanssa eläessä välillä tuo keskittyminen herpaantuu. Kerran meidän vähän alle kaksivuotias oli pakannut leluja pussiin (tykkää pakkailla laukkuja ja pusseja) ja unohtanut, mihin oli sen laittanut. Nauratti, kun kuulin pojan juttelevan ihmettelevään sävyyn itsekseen, että: " mulla oli aamulla pussi ja nyt se katos..." Oli, kuin olisin kuunnellut itseäni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo vain ÄITI (tai oikeastaan äitä).

Vierailija
4/4 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ilmoitti menevänsä paskalle. Oli pakko kysyä että mihin, niin vastasi reippaasti että paskalle. Piti kääntyä pois päin, hymyilytti aikas lujaa.

Kun sitten myöhemmin ilmoitti että pikkusiskolla tuli iso paska, niin sanoin hälle että meillä on tapana puhua kakasta. Ei ole sen jälkeen maininnut sanaa. Kauhulla odotan niitä karmeimpia sanoja. :)