Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksamistani Hobby Hallin laskuista Sampopankin kautta, jäänyt viite pois, nyt karhutaan

Vierailija
23.06.2008 |

Hobbarista oikein urakalla..

Hemmetti että suututtaa, mihinhän HH ne meidän rahat on sitten tunkeneet, jos ilman viitettä on sinne maksettu. Maksajan nimi näkyy kuitenkin..jos ei nyt itse selvittäisi, jäisikö rahat heille forever???

Huomenna puhelinlangat laulaa taas..ensin Sampopankkiin haukkumiset ja sitten Hobbariin selitykset. Grrrrrrr!!!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on maksanut laskun/laskut jo aiemmin?

Mikä on se aika? kuukausia, vuosia? että aletaan palauttelemaan rahoja..

Vierailija
22/26 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vain, jos tilinumero on väärin tai maksettava summa puuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiakasta pyydetään ilmoittamaan tilinumero maksun palautusta varten.

Itse OIKEASTI olen saanut Hobby Hallilta tuon palautuksen, enkä edes tiennyt olevani siihen oikeutettu, enkä siksi todellakaan ottanut yhteyttä asiakaspalveluun saati ilmoittanut tilinumeroani. Muistaakseni viestissä luki LIIKASUORITUS ja summa oli sama kuin tuo summa, josta oli jokin aika sitten tullut perintäkirje...

Miksi Hobbarilla ei näkyisi maksajan tilinumeroa? Itse olen yrittäjä (pieni käsityöliike) ja olen melko varma, että näen maksun kuitissa tilinumeron mistä raha on tullut.

Vierailija
24/26 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, ei mulla

Nykyään vain, jos tilinumero on väärin tai maksettava summa puuttuu.

Ihanko totta? Kyllä meillä ainakin huomattaa, jos viite puuttuu..:/

Vierailija
25/26 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammossa on jotain pahasti vialla ja vain vähä-älyiset jäävät sinne odottelemaan palkkojaan ja selvittelemään kaikkia mahdollisia sotkuja, jota pankin toimimaton tietojärjestelmä aiheuttaa. Lainankin voi siirtää ihan helposti, se ei ole syy jäädä.

Vierailija
26/26 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitenumeron minä nimenomaan olin unohtanut siitä ekasta laskusta, jonka sitten maksoin perintäkirjeen jälkeen toiseen kertaan, silloin kyllä viitenumeron kera.

Ja jos taas viittaa yritykseni laskuihin, niin en ymmärrä miten viitenumero taas liittyisi siihen, että tilinumero näkyy?

Ps. Tilinumeron PYSTYY kyllä halutessaan selvittämään, vaikkei se näkyisikään. Pankkiin soittamalla kuulee mistä pankista suoritus on tullut ja sitten siihen pankkiin soittamalla saa tilinumeron tietoon (yritysasiakastapauksissa SIIS, en tarkoita, että kuka tahansa yksityishenkilö voi saada muiden tilinumeron tietoon puhelinsoitolla...) Itse olen pankkikorttilaitteen takkuillessa tarvinnut tällaista tietoa palauttaakseeni asiakkaani tilille rahat, jotka laite oli veloittanut KAHDESTI. Auttoivat pankissa mielellään kun asiani selitin... Lisäksi sain tietooni asiakkaan puhelinnumeron, että pystyin pahoittelemaan tapahtunutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi