Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveydenhoitaja vastailee asiallisiin kysymyksiin hetkisen

Vierailija
23.01.2006 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hoitokeinoja oikein ole...panadolia vaan, ulkoilua ja lepoa...

t.th

Vierailija
22/25 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä työskentelen ehkäisy-ja äitiysneuvolassa. Työssäni olen aloittanut kolme vuotta sitten. Aikaisemmin työskentelin teho-osastolla sairaanhoitajana.

th

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä työskentelen ehkäisy-ja äitiysneuvolassa. Työssäni olen aloittanut kolme vuotta sitten. Aikaisemmin työskentelin teho-osastolla sairaanhoitajana.

th(ap)

Vierailija
24/25 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko miinus siis esim. suoraan painon edessä vai lukiko siinä esim. 1,0? Yleensä lapsen syntymämitat määritellään myös millä SD-käyrällä ne menevät (keskivertolapsi kulkee siis 0-käyrällä). Jos on miinusta edessä merkitsee se yleensä sitä että lapsen mitta on alle 0-käyrän.

T.taas toinen th

Vierailija
25/25 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta th:n töitä en ole koskaan vielä tehnyt. Olen ollut kotona hoitamassa kahta lastani. Vuoden päästä ois ehkä aiheellista hakea töitä. Saankohan ollenkaan th:n töitä kun olen ollut näin pitkään kotona eikä aikaisempaa työkokemusta ole (paitsi lähihoitajan töistä)?? Ammattitaito on tässä kotonaolovuosina varmastikkin " vähentynyt" , miten voisin " päivittää" tietojani ja taitojani ajantasalle vai työssäkö kaiken oppii?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan