Terveydenhoitaja vastailee asiallisiin kysymyksiin hetkisen
Kommentit (25)
Tällä hetkellä työskentelen ehkäisy-ja äitiysneuvolassa. Työssäni olen aloittanut kolme vuotta sitten. Aikaisemmin työskentelin teho-osastolla sairaanhoitajana.
th
Tällä hetkellä työskentelen ehkäisy-ja äitiysneuvolassa. Työssäni olen aloittanut kolme vuotta sitten. Aikaisemmin työskentelin teho-osastolla sairaanhoitajana.
th(ap)
oliko miinus siis esim. suoraan painon edessä vai lukiko siinä esim. 1,0? Yleensä lapsen syntymämitat määritellään myös millä SD-käyrällä ne menevät (keskivertolapsi kulkee siis 0-käyrällä). Jos on miinusta edessä merkitsee se yleensä sitä että lapsen mitta on alle 0-käyrän.
T.taas toinen th
mutta th:n töitä en ole koskaan vielä tehnyt. Olen ollut kotona hoitamassa kahta lastani. Vuoden päästä ois ehkä aiheellista hakea töitä. Saankohan ollenkaan th:n töitä kun olen ollut näin pitkään kotona eikä aikaisempaa työkokemusta ole (paitsi lähihoitajan töistä)?? Ammattitaito on tässä kotonaolovuosina varmastikkin " vähentynyt" , miten voisin " päivittää" tietojani ja taitojani ajantasalle vai työssäkö kaiken oppii?
eikä hoitokeinoja oikein ole...panadolia vaan, ulkoilua ja lepoa...
t.th