Nimikilpi vaunuihin
Hei
Tietääkö kukaan mistä saisi tilattua vaunuihin/rattaisiin lapsen nimellä varustetun " rekisterikilven" ?
Kommentit (13)
Mutta en kyllä haluaisi että jokainen vastaan tuleva tietää mikä mun Jenna-Jasmiina-Janitan nimi on.
niin kyllä kannattaa miettiä sitä nimeä melko tarkkaan...
voiskohan siinä kilvessä olla sellainen ominaisuus, että sen saa pois tarvittaessa?
ei voi olla liian varovainen. Itse en laittaisi mitään isoa ' kilpeä' mutta sama turvakoodi-systeemi vaunujen runkoon, mitä polkupyöriinkin laitetaan, olisi hyvä olla olemassa.
Yksi kilpi on vasta tullut vastaan, siis muilla. http://www.supergrafik.se saa tilattua, toimittavat myös Suomeen.
Aika metkaa laittaa töötti, peräkoukku, pakoputki yms. lisukkeet. Renkaissahan automaailman tyyli on jo vallinnut useamman vuoden :D
Hauskoja nuo mun mielestäni ovat!!
Mielestäni ainakin tuossa meidän lähimarketissa olevassa suutarissa on jos jonkinlaisia kilpiä myynnissä. Oviin ja vaikka koirankaulapantoihin. Luulisi sieltä saavan myös vaunuihinkin.
Enpä ole sen sivällisemmin kylttiä pohtinut. Ovat ainakin Ruotsin puolella suosittuja kastelahjoja.
Ilmeisesti on tullut liikaa liikuttua ja asuttua turvallisen pohjolan ulkopuolella, että ihan vakavasti otan kaikien tietojen ilmaisemisen lapsestani.
joku ihan oikeesti vaunuissa jotain nimikilpeä?! =)
Mun mielstä vaan tosi urpoa!