Millä viikoilla ' Linea negra' eli ns.poikaviiva ilmestynyt mahaan?
Ja toinen kysymys vielä laihtumisesta: onko kellään tietoa, mitä tekee n. 4kg:n laihtuminen viikossa sikiön voinnille oksentelun ja ripuloinnin sekä syömättömyyden seurauksena?
Kärsin koko viime viikon ilm. rota-viruksesta ja paino tippui ainakin sen 4kg...olen rv 16.
Niin ja sitten siitä ruskeasta viivasta mahassa: milläs viikoilla te, joilla se on, olette sen huomanneet?
kiitti,
sitruska rv 16+1
Kommentit (23)
Minulla tuli n. rv 20 tietämissä todella tumma viiva yli mahan, siis reilusti navan yläpuolelle - ja tyttö tuli! Viiva häipyi sitten itsekseen muutamien viikkojen kuluessa synnytyksen jälkeen.
Nyt olen jälleen raskaana vkolla 20 ja viivaa ei ole ainakaan vielä ilmestynyt. Viime viikolla rakenneultrassa ennustettiin, että poika olis tulossa...
Olen myös kuullut, että tytöiltä viiva kulkee yli mahan ja pojilta napaan saakka. Tuttavani vastasyntyneellä pojalla oli myös viiva napaan saakka =)
viikkoja oli alle kymmenen. Sillon tuli viiva napaan asti ja sitten jossain puolenvälin kieppeillä se jatku navasta ylöspäin. Ja tyttö tuli!
Mulla tuli ekassa raskaudessa ihan ohut vaalea napaan yltävä viiva samantien kun olin tehnyt testin! Ja poika tuli. Ongelma on nyt se, että se ei ole siitä hävinnyt, ja nyt olen taas raskaana, ja se on siinä edelleen muuttumattomana!