Millä viikoilla ' Linea negra' eli ns.poikaviiva ilmestynyt mahaan?
Ja toinen kysymys vielä laihtumisesta: onko kellään tietoa, mitä tekee n. 4kg:n laihtuminen viikossa sikiön voinnille oksentelun ja ripuloinnin sekä syömättömyyden seurauksena?
Kärsin koko viime viikon ilm. rota-viruksesta ja paino tippui ainakin sen 4kg...olen rv 16.
Niin ja sitten siitä ruskeasta viivasta mahassa: milläs viikoilla te, joilla se on, olette sen huomanneet?
kiitti,
sitruska rv 16+1
Kommentit (23)
en muista millä viikoilla tuli, mutta tumma pitkä viiva ylettyi navan yläpuolelle ja tuloksena tyttö ja toisen raskauden aikana viiva hävisi pikku hiljaa tuloksena poika (lapset vuoden ikäerolla), nyt rv29+2 ja viivaa ei ole vielä näkynyt eikä kuulunut.
M@nsikk@
Terveisin
mine + piiperoinen 34 + 4
mutta vauva oli tyttö :) ja on siis edelleen, heh. Parhaillaan 1v ja toista odotan rv15, viivaa ei ole ainakaan vielä.
Kärsin myöskin n.viikko sitten oksennustaudista, kesti kolme päivää. kahtena päivänä oksensin, kolmantena päivänä oli enää vatsa kipeä ja heikko olo. En tiedä voiko olla sikiölle haitaksi, mutta tuskin, kun monet oksentavat niin rajusti alkuraskaudesta että paino tippuu monta kiloa. Täytyy myöntää että itsellekin tuli oksennellessa vauvasta huoli, mutta viikon päästä on neuvola, sitten kuullaan toivottavasti ne sydänäänet ja saan rauhottua taas kunnolla.
L ja tyttö 1v sekä rv 14+6
viiva ilmestyi navasta alaspäin n. rv 18 ja poika tuli. Nyt ei viivaa ollenkaan enkä tiedä tuleeko poika vai tyttö.
Se oli luultavasti lähinnä kudosnestettä. Jollet ole anorektisissa mitoissa, vauvalla ei ole hätää. Vauva ottaa verestäsi sen mitä tarvitsee.
Sitten siitä viivasta. Mulla sitä ei ole koskaan tullut, mutta olenkin punapää ja ihossani on muutenkin hyvin vähän mitään pigmenttiä. Kellään suvussani tuota viivaa ei ole tullut - paitsi mieheni siskolla mutta hän onkin tummahiuksinen. Hän sai tytön.
tuli n. viikoilla 20 sellainen haalee viiva navasta alaspäin, ja sitten se pikkuhiljaa kasvoi ylös päin, ja rv.30 aikoihin se yletty jo mahan yli, mutta siis edellen aika hailakan värinen, vaikkakin ihan selvä viiva!
ja tyttö on viime ultrissa ennustettu! :)
miisa rv.37+4
Esikoisesta tuli vahva viiva joskus puolivälin tienoilla ja tyttö tuli. Nyt odotan toista tyttö rv32 eikä viivasta tietoakaan. En sitten tiedä mistä johtuu, että samalla odottajallakaan viiva ei aina tule, vaikka lapset olisi samaa sukupuolta.
selvästi siis tytön saaneilla on toi koko mahan yli menevä viiva ja pojasta tulis sitten vaan puolikas..voi kun mullekin tulis toi viiva, niin olis hauska ruveta arvuuttelemaan sen perusteella sukupuolta;)
justagirl rv 13+5
Mulla ilmestyi hailakka viiva noin 20 rv paikkeilla, joka on vähän tummentunut nyt. Viiva on mulla navasta ylöspäin rintoihin saakka,ei siis ole viivaa navan alapuolella. Kumpaa lie se ennustaa?
simsku rv 29+2
tarkasti en enää muista koska se oli. Nyt tuli viikolla 31 ja ylettyy pitkälle yli navan, melkeen rintoihin asti. En kyllä tiedä kumpi on tulossa.
on tyttö. Ja viiva tuli vaan navasta alaspäin. Meillä myös poika ja viivaa ei ollut eikä nytkään rv 32+2 ja ultran mukaanpoika tulossa nyttenkin...
Mulla oli tosi vahva viiva ja sain tytön. Tuli joskus rv 17 tai jotain sinne päin. Nyt ei viivaa näy ja sitä olenkin kummastellut. EIpä kai aina tulekaan...
AIka kovaa on tuo laihtuminen ja sinuna pyrkisin suolaista kovasti syömään. Suolat jos menee liian alas niin se on huono juttu.
harmittaa itseäkin, kun tässä toisessa ei vielä ole tullut (rv26) ja haluaisin myös vertailla.
Esikoisesta tuli aika vahva ja yleittyi hieman navan yläpuolelle. Oli tosi rajun näköinen synnytyksen jälkeen, kun ruskettunut (syntyi kesällä) viiva ja maha kutistuivat hyvin tummiksi. Jokunen viikko synnytyksestä lähti suihkussa pois rapsuttamalla, kuten lika. Ja POIKA siis tuli.
Tässä toisessa ei siis vielä tullut, sukupuolen metsästys ollut ultrissa todellan vaikeeta, joten ei oikeen mitään varsinaista veikkausta.
Olen kuullut että navan yläpuolella tai yli jatkuva viiva enteilis tyttöä. Mulla ei esikoistyttärestä viivaa ollit ja toisesta, pojasta, viiva ilmestyi mahaan viikko SYNNYTYKSEN JÄLKEEn, eli hieman jälkijättösesti, mutta oikeessahan se oli, " poikaviiva" . Onhan se kai ollu siellä vatsalla, mutta niin hentosena, että rupes näkymään vasta kun masu pieneni hurjasti.
Näinkin voi käydä. Ja toiset saa sen aina, olipa kumpi tahansa masussa.
Minjuska 7+ vielä viivatonna (vaikka mielessä kangastelee ajatus toisesta pojasta)
En muista milloin viiva tuli, mutta tuloksena oli kuitenkin tyttö :)
jo nyt eli siis 10+0. Se näkyi kyllä viime kesänäkin kerran aikaisemmin, mutta lähti sitten pois. Nyt se on taas selkeästi tullut esiin. Jaa-a, eihän sen vielä kuulemma pitäisi edes voida tulla. Ehkä se on ollut siinä aina, mutta en ole huomannut.
Poika viiva ilmesty minulla n.rv16 ja poika tuli!
Mulla oli eka raskaudessa melko selvästi näkyvä viiva napaan saakka ja POIKA tuli. En myöskään tullut merkinneeksi mihinkään, koska tuo viiva alkoi näkyä... mutta luulisin että se oli jo näillä viikoilla mitä nyt mennään (pian 30viikkoa täynnä) näkyvissä - ja nyt ei tosiaan ole vielä ainakaan mitään. Sukupuolesta emme tiedä. Mahtaakohan olla merkitystä silläkin että painoa oli ennen eka raskautta 10kg vähemmän kuin nyt oli...
linea negra (vahva sellainen) rv 15 tienoilla.Tyttö syntyi reipas kuukausi sitten.
lettis