Kuka aloittaa tällä viikolla punkun? ;)
[color=maroon]Mie suunnittelin huomenna korkata.
Kommentit (5)
En tiedä onko kyseessä vain hyvä onni, mutta itselläni on molemmat raskaudet saaneet alkunsa juuri silloin, kun olen " doupannut" greippimehulla ja punkulla.
Eli kuukautisista ovikseen greippimehua, oviksen jälkeen punkkua. Kumpaakaan ei tarvitse ylettömästi litkiä, lasillinen per päivä riittää.
Ai niin, ja plussakierroissa satuin vähentämään kahvinjuontia (rupesi tökkimään duunipaikan seisonut kahvi) ja join kupin, pari vihreää teetä.
Tärppionnea!
Taidan kokeilla jos kerta kehotetaan,ei mua kahdesti tarvitse kehoittaa punkkua maisteleen heh heh ;)
..korkkasin jo eilen! :P
Tosin nyt yököttää ja tekee pahaa niin maan penteleesti.. Kai oon saamassa jonkun yökkötaudin.. :( Mutta mikäli nyt ei mitään pahemmin ala oireilla niin lasillisen juopottelen jälleen myöhemmin illalla.. :)
Ai niin.. joku kysyi linkkiä... Kurkkaa mun aloittama ketju Punaviini/olut/siideri..??
glemei
[color=maroon]Niin nostin tuossa sit punkun jäähylle ;) Taidanpa maistella lasillisen jo tänään! Eli mä alottelen ennen ovista pikku hiljalleen.
Johan se Keyeski on pystykynnessä :)
Mut nyt on pakko tarttua mopin varteen. .
mukaan ;)
Jos nyt alkoon kerkeisin kp on vasta 8/30-33(45) joten onhan tässä aikaa, täti juuri lähti. Milloinkas sitä piti juoda, ennen/jälkeen ovulaation?? Mihinkäs se greippimehu auttoi??
nyt tiskien kimppuun