Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUHTIKSET UUTEEN VIIKKOON

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku minulle taannoin väläytti että on mahdottomuus että vauva osaisi nousta istumaan ennen kun on oppinut konttaamaan... Meillä on siis mahdottomia lapsia ;-) Kaikki ovat ensin osanneet nousta itse istumaan ja tavallaan sitten siitä istuma-asennosta lähteneet harjottelemaan konttausta. Amanda tykkää kyllä istuskella, aina kesken konttausreissujen täytyy välillä käydä istumaan ja lepäämään. Ja ryhti on niin hyvä että pitäis itse ottaa opiksi... Meillä on muutama tuttu vauva jotka olivat juuri sellaisia että nousivat tosi aikasin seisomaan ja ottivat askelia mutta istua eivät tahtoneet millään. Todistettavasti nyt kuitenkin olen nähnyt nämäkin lapsukaiset istumassa kun ikä lähenee kolmea vuotta!

A ei vielä nouse seisomaan muuten kun sillai polvillaan kurottaa tukea vasten " ylös" mutta ei siis seiso jalkapohjilla. Eikö täällä ollut jo joku huhtis jonka vauva otti tuetta askelia? Ei meillä kyllä varmaan vielä vähään aikaan.

Vierailija
42/42 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, meidän neiti kävelee jo pääsääntöisesti. Pari viikkoa sitten harjoitteli 180asteen käännöksenkin, niin ei tarvitse aina tuen kautta kääntyä ympäri. Mutta ilmeisesti tuo kiire liikkua on aiheuttanut sen, ettei puhe kiinnosta. Kuten tuolla jo kirjoitinkin, ei Helvi vielä edes haeskele sanoja. Jotain tavuja toistelee kyllä itsekseen, mutta ei yritä perässä. Eikä kyllä kauheasti ymmärräkään - tai ehkä vaan on niin kiire, ettei ehdi pysähtyä kuuntelemaan?!

Minustakin tuo istumisvaihe oli jotenkin tosi huomaamaton. Enemmän sitä konttailua ja nousemista harjoiteltiin, kuin istumista. Taisi mennä niin,e ttä ekan kerran noustiin tukea pitkin ylös samana päivänä, kun ekan kerran neiti itse istui lattialla ja pyöritteli leluja edessään. Mutta ei siis erityisesti ole ehtinyt istuskella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla