Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***Suurperhekuumeilijat,uuteen viikkoon***

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä seuraavaan kiertoon!

Minä tässä manaan kuukautisiani.

Olen ollut niiiiin pahalla päällä.

Lasken vain että jos nyt sais alkunsa koska syntyis.Tai seuraavista,koska.Entä sitä seuraavista.

Ääh,pää on ihan pehmeä.En taida itsekään tietää mitä haluan...

Luin vanhoja allakoitani ja osui silmiini 6.6.97.

Siinä luki suurin kirjaimin että saame LISÄÄ IHANIA VAUVOJA;RASKAUSTESTI POS:!!!

Esikko oli vaille 7kk ja minä riemuissani!!!!

Enpä silloin voinut edes aavistaa että niitä tuli sitten vielä 3 tämänkin kakkosen jälkeen ja että yhä olisin yhtä onnellinen pos.testistä!!!

L+5

Vierailija
22/31 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

puoli kahdeksaan asti aamulla! Olo on kuin toisella ihmisellä kun on saanut nukkua kunnon yöunet. Toivottavasti tämä tarkoittaa että tuo viiden aikaan aamuherääminen loppuu, *laittaa sormet ristiin*. Harmittaa vaan kun illalla ei saanut unenpäästä kiinni, kun joku hiiri/rotta piti järkyttävää meteliä välikatossa. Miehelle aamulla sanoinkin että se elukka joutaa pois päiviltä ja mahdollisismman nopiasti, kun en haluais minkään hiiren takia valvoa.

Joten taidetaan ottaa myrkky kehiin ja toivottavasti tehoaa nopeasti.

Kunnon yöunet antaa heti potkua myöskin vauvakuumeelle. Vaikka olenkin ajatellut että ei ennen kesää ruvettais yrittämään, niin kummasti olisi sittenkin valmis vaikka heti, kun on pirteä olo. Kesäkin tuntuu olevan niiiiin kaukana. On se kumma kun on niin ristiriitainen olo. Toisaalta haluais heti ja toisaalta sitten järkevästi ajatellen olis hyvä odottaa ainakin sinne kesään asti.

Täytynee lopettaa, kun tuo neljävuotias poika villiintyy ihan mahdottomasti. Menee ympäri huushollia Puuha Pete kaivurin kanssa, ja siinä jää äkkiä pikkuneiti jalkoihin. Mukavaa päivänjatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhin ja kaksi nuorinta" huutelivat" vuorotellen.

Pää särkee.

Vuodan kuin seula.

Isoisoisä vietiin juuri sairaalaan,sydän.

Siinä tärkeimmät.

L+5=(

Vierailija
24/31 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

leanna,sinulle voimia..

Meillä pikkuset nukku 8.30,mutta yöllä herättiin kyllä semmoset 4kertaa pienimmän kanssa.Onneksi nukahtaa kuitenkin nopeasti uudelleen,mutta itse pitää kömpiä aina sängystä ylös ja raahautua toiseen huoneeseen.

Meillä tämä 2v8kk on niin mahdottoman energinen!Koko ajan touhuaa ja pitää välillä kokeilla rajojansa,aika monestikki...

Kyllä tulee välillä mieleen,että alanko sittenki popsimaan pillereitä!

Hulluksi tässä taitaa tulla,kun mieli muuttuu koko ajan.

Mies on valmis uuteen vauvaan,mutta ajattelee minun jaksamistani.

Itse tiedän,että haluan ihan varmasti vauvan,mutta ajankohta mietityttää.Haluaisi heti ja sitten taas kun huono päivä ei halua:(

Ja toisaalta eihän se vauvan saanti ole ollenkaan niin varmaa joten tietenkin tyhmää miettiä taas ajankohtaa jne..

huh,tulipas sekavaa tekstiä,mutta jonnekki sitä on mietteitä purattava:)

nyt menen katsomaa mitä pikkutytöt oikein tuusaa!

Vierailija
25/31 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä vain huononee ja vuoto on kohta aivan järisyttävän hirveä :o(!!

Leannalle voimia, ikävä kuulla, että isosisäsi joutui sairaalaan. Toivottavasti hän voi jo paremmin ?!

Täälläkin pari yötä mennyt hieman paremmin, heräilyjä about viisi kertaa ja aamulla noi 6.30-7.00 ylös :o)! Kun vain saisi itsensä hilattua yöunille ajoissa, eikä aina tulisi keikuttua puolilleöin niin varmasti väsymyskin hieman hellittäisi !

Hyvää viikonloppua kaikille !

(hieman pikainen lopetus, härdelli päällä :o))

Vierailija
26/31 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitipä vielä tulla korjailemaan noita kirjoitusvirheitä jotka hetki sitten kiireessä tuohon paukahti eli siis Leannan isiisoisää tietysti tarkoitin! Onkos hänellä ikää jo minkä verran?

Tuli Leannan viestiä lueskellessa mieleen, että jotenkin oman mummini kohdalla olen pitänyt niin itsestäänselvyytenä, että hän vielä useita vuosia jos ei kymmeniä täälä joukossamme viettää. Hän on niin hyväkuntoinen , vaikka ikää jo kuitenkin 81v. Muisti ehkä hieman pätkii, mutta sitä näyttää olevan liikenteessä nuoremmallakin sukupolvella :o).

Sitten vielä hieman kuukautisasiaa; imetyksen lopetettuani ajattelin, että onpa mukavaa kun alkaa nyt kunnolla hormonitoiminta, mutta...apua ei ole kyllä synnytykset tämän mamman kuukautiskipuja ta pms oireiluita vähentänyt, vuotokin viime kierrossa aivan järkyttävän runsasta. Nyt sitten kauhulla mietin pystynkö sunnuntaina lähteä kyläilemään, kun kp3 viimekierrossa runsainta tuo vuoto.

Että tällaisia mietteitä tälläerää.

/mami

Vierailija
27/31 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mami4:lle:

pitipä vielä tulla korjailemaan noita kirjoitusvirheitä jotka hetki sitten kiireessä tuohon paukahti eli siis Leannan isiisoisää tietysti tarkoitin! Onkos hänellä ikää jo minkä verran?

Tuli Leannan viestiä lueskellessa mieleen, että jotenkin oman mummini kohdalla olen pitänyt niin itsestäänselvyytenä, että hän vielä useita vuosia jos ei kymmeniä täälä joukossamme viettää. Hän on niin hyväkuntoinen , vaikka ikää jo kuitenkin 81v. Muisti ehkä hieman pätkii, mutta sitä näyttää olevan liikenteessä nuoremmallakin sukupolvella :o)

/mami

Kiitos mami4:lle!

Oikeastaan on mun mieheni isoisä mutta hyvin rakas ja läheinen.Käy viikoittain meillä syömässä ja lapsia katsomassa.Ikää on jo 86v ja on oikea teräs vaari.Keilaa ja kävelee pitkiä matkoja päivittäin.Olemmekin ajatelleet että kun menee niin menee kerrasta.Nyt selvittiin säikähdyksellä.

Ja tuohon menkka asiaan.Mulla synnytysten jälkeen menkat aina vaan tulleet rankempina ja vuoto huimaa.Oviskivut on oikein selkeät.Ei uskalla vuodon aikan kovin minnekkään liikkua kun joka askeleella lorahtelee.Ei kiva.

Olisi niin kiva olla taas 9kk ilman veren näkemistä=)

Nyt taas tv sarja kutsuu,ilman johtolankaa.

Siitä mieleen pieni muotoinen g:

Mitä te äidit seuraatte tv:stä/ehdittekö yleensäkään katsoa mokomaa vehjettä?

Mulla on kolme ohjelmaa(tällä hetken 2)

C.S.I,ilman joht.lank. ja Teho-osasto kun taas alkaa.

Ja niitäkään en aina ehdi katsoa,riippuu meneekö nukkumaan laitto nappiin.Nytkin pienin huutaa pinniksessä,täytyy mennä=)

L+5Joista kotona tänään vain 2(outoa)

Vierailija
28/31 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ehtisin jotaki vähän kirjoitella. tää nuorin istuu sylissä, just heräs ekoilta päikkäreiltä. Eilen käytiin nla lääkärissä ja korvatulehdus on pienellä. Oli kyllä nukkunut huonosti 4 yötä, mutta olin ajatellut, että hampaita tulossa, ku ei vielä oo yhtään ja muilla tähän ikään mennessä on ollu. No, heti ku sai eka annoksen lääkettä nukkui 3 tunnin päikkärit eilen ja viime yökin oli paljon parempi jo. Ei oo itselläkään päässä semmonen outo olo ku on vähän paremmin nukuttu. Onneksi ehtii kuuri loppua ja toivottavasti myös tulehdus parantua ennen ku lähdetään ens pe sinne lomalle. Aattelin varata yksityiselle ajan ennen reissua, ettäö tarkistais vielä, että korvat on terveet.

TV sarjoista: aika vähän ehdin mitään katsoa. CSI:t on molemmat semmosia , että tykkään katsoa. Sitten tykkäisin katsoa Käenpesää ja Everwoodia, mutta ne tulee liian aikasin niin en ikinä ehdi. Joo, tuo ilman johtolankaa on kans hyvä, mutta en ikinä muista katsoa sitä. Nyt ei kyllä tuu muita mieleen. Joskus katson jotain elokuvia ja dokumentteja jos vaan huomaan, että jostain hyvästä aiheesta on tulossa.

Olikohan Ädä, joka kirjoitti läheisen rintasyöpä epäilyistä. Toivottavasti kysymyksessä on vain epäily. Onneksi Leanna selvisitte säikähdyksellä miehesi isoisän kanssa. Mulla on hyvän ystävän isä sairaalassa ja ei oikeen tiedetä miten tulee käymään. Välillä kuulosti jo siltä, ettei enää selviä, mutta lääkärit eivät osaa sanoa mitään suuntaan eikä toiseen. Ei ole vielä mikään kovin vanha ihminen (55v) ja ihan yllättäen tuli useampi vakava sairaus, nyt vasta joulun jälkeen on todettu. Kyllä aina tämmöisten asioiden kohdatessa tulee mietittyä omaakin kuolevaisuutta enemmän. Onneksi (?) on niin paljon kaikkea touhua koko ajan, ettei ehdi liikaa miettiä.

Mutta tää mamma on täällä vielä univaatteissa, että josko lähtis vaihtamaan vaatteita. Sisko aikoi tulla kyläilemään. Mulla mies tän päivän töissä. Yleensä on aina viikonloput vapaat, mutta joskus näinkin. Tuntuu vaan viikonloppu tosi lyhyeltä jos menee lauantai töissä. En tiedä, voi olla, että on ollu aikasemminki puhetta, tuli vaan tuossa mieleen, että onko teillä itsellä paljon sisaruksia? Mulla on 1 pikkusisko, jonka kans tullaan hyvin toimeen ja ollaan aika paljon tekemisissä. Sitten on kaks puolikasta isosiskoa, joista toisen kans ollaan jonku verran tekemisissä ja toisen kans ehkä 2 krt vuodessa soitellaan. Toimeen tuun kummanki kans jollakin tavalla, vähän vaihtelevasti. en tiedä johtuuko erilaisista luonteista vai ikäerosta (9v) vai ihan vaan erilaisita elämäntilanteista, mutta ei olla kauheen läheisiä näitten vanhempien siskojen kanssa. Toisella näistä isoista siskoista on 1 aikuinen lapsi, muut ovat lapsettomia. Toinen ei ikinä ole halunnut lapsia, vaan arvostaa vapautta jne, ei ole kuitenkaan mikään ura- ihminen. Tää nuorempi sisko haluaa joskus lapsia, mutta on vielä sinkku ihminen ja " luo uraa" , eli ei vielä ajankohtaista. Olenkin aina sanonut, että meidän perheessä on kaikki vauvakuumegeenit tullu mulle. Olen pienestä asti haaveillut isosta perheestä ja yläasteikäisenä pohdin miksi tarvii käydä koulua, kun aion isona kuitenkin äidiksi. No, ihan hyvä kai ne on ollu koulut käydä, osaapa ainaki auttaa lapsia läksyissä ; ). Joo, kävin peruskoulun jälkeen vielä lukion ja 2 ammattia olen hankkinut, onneksi kuitenkin saan olla kotona lasten kanssa ainakin toistaiseksi. Vaikka onhan tääki välillä melkosta hommaa.

Nyt kyllä meen...

Pipsa

Vierailija
29/31 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on hiljaista meidän joukossa, en ole itsekään kun pikaisesti lukaisemassa käynyt. Ei sen puoleen ole ollut mitään ilmoitettavaakaan.

Telkkarin katsominen rajoittuu iltayhdeksän jälkeen eikä siinä vaiheessa enää tuntitolkulla jaksa tuijotella. Teho-osastoa odottelen, sitä on tullut seurattua alusta asti. CSI ja Everwood kuuluvat listalle, jälkimmäisen aika vaan typerästi siirrettiin. Siinä ne melkein ovat, jotain elokuvia joskus viikonloppuisin katsellaan.

Kyselihän tuo isäntä eräänä iltana, että vaivaako joku vauvakuume ja kysyi samaan hengenvetoon lottovoiton saamisesta. Niinpä niin...

Vierailija
30/31 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt olla ahkera ja päivittää huushollihommia. Mun menkat alkoivat todenteolla perjantaina, joten ihan normaali kierto se sitten oli. Hyvä niin. Eli reilun viikon päästä päästään jatkamaan lisääntymistä.

Meillä puoliso on jo niin tottunut tähän yritysvaiheeseen; laski talvilomaa varatessaankin, että milloin hän voisi olla poissa useamman päivän...ihana mies.

Esikoisen tavallinen koulu loppui. Ensi viikko on koeviikko, sitten on penkkarit (ja penkkariristeily, apua). Olen yrittänyt olla puhumatta kirjoituksista ettei kavari stressaantuisi. Mutta taitaa tuo tyyppi ottaa asian turhankin lunkisti; jos ne eivät mene hyvin, niin ei sille sitten voi mitään...

Pakko jatkaa hommia, että isäntä pääsee pikkumiehen kanssa käymään pilkillä; reissua on odotettu jo monta päivää.

Vierailija
31/31 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas sellainen tunne, että kirjoitin taas ihan läpiä päähäni. Eli Vauhtinelikko tiedän tasan tarkkaan miltä tuo tuntuu. Meillä on ollut noita vahinkolapsia lukuunottamatta, tietystikin, ollut kaikki yrityksenaloitukset ihan hirveää vääntöä. Nämä legendaariset lapsenkasvatuskeinot elikkä kiristys, lahjonta ja uhkailu ovat olleet käytössä. Äh, on ehkä parempi että jatkan siivousta. Tänään en saa tekstiini mitään tolkkua. Hyvää päivänjatkoa kaikille.