Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***NELIAPILOITTEN alkuviikko***

23.01.2006 |

Huomenta vaan, kylläpäs oli muhkea pino... meni pitkä tovi sitä lukiessa. Mutta kun te muut kukutte täällä yötämyöden, minä lueskelen pinoa aikaseen aamusta, heräsin tänään puoli viideltä, näin pahaa unta, eikä uni enää tullut, ja viiden jälkeen nousin sitten ylös, ja koneelle. Sähköpostit, vauvapinot jne... Kyllähän siinä aikansa saa kulumaan, muutenkin mä usein olen tässä koneella aamusta, silloin se on meillä vapaana, ja kuopus yleensä nukkuu liki yhdeksään, ni saa sitten kahvikupin kera ihan rauhassa istuskella.

Viikonloput meillä on usein niin haipakkaa, etten juuri ehdi kirjoitella, lueskelemassa vaan jossain välissä äkkiä käyn.

++++++ uutisiakin täällä voisi olla odotettavissa ainakin helmiini ja riina oireilee lupaavasti, bd bd-pystyyn teille ja kaikille muillekkin:))Mulla tää JUUPAS-EIPÄS vaihe senkun jatkuu, no katsotaan mihin se sitten lopulta johtaa... ainakaan kovasti uhoamani painonpudotus ei oo saanut toivottua kipinää tuekseen, mutta nyt on taas maanantai, hyvä päivä TAAS aloittaa...

Mukavaa päivää kaikille...

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona on mitä ihanin ilma. Olipa mukava ulkoilla. Ei tarvinnut palella ollenkaan. Hiki meinasi tulla.

Oho Äippäli81 :) Oikein suurperhe tosiaan tiedossa ennustuksen mukaan. En taida itse edes uskaltaa leikkiin ryhtyä. Ties kuinka monta tässä vielä lapsia sen mukaan siunautuu.

Yhdeksän lasta...huh huh. Ihana ajatus. Joillain on vielä enemmänkin ja hyvin tuntuuvat selviävän.

Alice74...minkä vuoden mallia se teidän tila-auto on? Se merkki on myös vahvasti meidän listoilla. On vaan niin kalliisiin törmäilty. Pontiac muuten hyvän tuntuinen ja edullinen, mutta niissä on oolu jonkun verran sähkövikoja. Ja lasikuitukori arveluttaa. Jos sillä töpsäyttää johonkin penkaan, meneekö herkästi rikki ja isolta alalta. Mitään " kilpa-autoa" ei olla etsimässä. Joten vähän laiskempikin kelpais. Saa nähdä millainen sitä sitten joskus tulee ostettua. Vaikka neljäs ei koskaan saisi alkuaan, tila-auto kumminkin hankitaan.

Toivottavasti nää mun autoaiheiset tekstit ei ala ärsyttämään. Vähänhän nää hassuilta tuntuu tässä pinossa, mutta kun on aika ajankohtainen aihe monenkin kohdalla.

Ja sitten mun olotiloihin. Jännät on paikat. Oon ollu kamalan pahalla tuulella jo pari päivää ja päätäkin särkee. Lupaavalta näyttää tätin suhteen eli sieltä se akka lähestyy. Eiköhän huomenna jo koputtele ovella :(

No sitten vaan huilitaan hetki ja uutta yritystä kehiin. Ei tässä auta alkaa märisee. Se tulee jos on tullakseen, eikös niin :)

Kaikki poppakonstit kyllä koitan sitten. Ovistikut esiin, greippimehua, koivet ylös, vitamiinia, liikunta ja vieläköhän pitää punaviiniäkin koittaa. Jokohan noilla onnistais :) tai sitten oon niin kipee, ettei mitään toivoa :)

Vauhdikasta päivää kaikille ja voimakkaita +++++ säteitä tarvitseville :)

Vierailija
42/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on mut oon koko päivän ollu ihan pahalla tuulella, ja tuntuu ett kaikki menee päin sanonko mitä, en kuitenkaan...

Keskimmäisen lähtiessä kouluun, se kaks minuuttia ennen bussinlähtöä keksi, että luistimia ei löydy mistään, no kiukuttelun jälkeen lähti sit kouluun ilman luistimia.

Aamulla olin pienimmän kanssa lastenklinikalla, ihan vaan leikkauksen jälkitarkastuksessa, mutta hihat oli palaa, kun sieltä on muutenkin ihan toivotonta löytää parkkipaikkaa, ja nyt ei senkään vertaa kun oli lumikasoja kadunvarret täynnä, niinhän me siellä pyörittiin ympyrää, ja myöhästyttiin sit lahjakkaasti, vaikka ihan ajoissa oltiin lähdetty.

Ja sit meidän pikkumies nukahti menomatkalla autoon, ja nukku " päiväunet" ennen kymmentä, nyt ei sit uni tule uudelleen ei millään, ja voitte kuvitella kuinka hyväntuulinen lapsi meillä on=/.

Ja sit vielä viimeisenä harmin aiheena, laskeskelin huomenna tulevalle lapsilisälle käyttötarkoituksia, ja tuntuu ettei riitä mihinkään, ÄRSYTTÄÄ!!

No just tulipahan purnattua, koittakaa kestää...

Ilonaiheitakin onneksi on, eilen olin toista kertaa eestin kielen kurssilla, se on tosi kivaa, olen ihan myyty.

Chinky: Kanadassa siis, täällä suomessa tuli eilen telkkarista ohjelma (sunnuntaivekkari uusintana), jossa vieraana oli pariskunta joka oli syntyjään kanadalainen, he olivat nyt asuneet 12 vuotta suomessa, ja aikoivat jäädäkkin.

Mitähän muuta mun piti kommentoida, en nyt enää muista, mut kirjottelen uudelleen jos oli tärkeetä.

Mukavaa päivää, ja sorry vielä valitusvirsi=))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmiinille vielä autoasiaa. Me kovasti katseltiin 2000 vuotista ja miel. 100 000 km ajettua, mutta yllättäen just toi hinta oli aika hurja. No ei me kauheesti jouduttu antaa periks molemmasta päästä, eli -99 ja n.120 000 ajettu. Löyty mielestämme kohtuuhintainen ja hyvin on pelannu ja minä pelkäsin huoltojen ja varaosien ylihintaisuutta " amerikan" autossa, mutta ihan samat hinnat.

Tossa oli viikonloppuna neliapiloissa kova pullan leipomisinto. Ompahan tänään pitkän suunnittelun jälkeen täälläkin pullaa, mutta miten tulee just pullan teosta NIIN kova sotku...

Piristykäähän kirjoittelussa vai onko hiljaista ennen ++++++++++-uutisia!!!!!!!

Vierailija
44/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pika ilmottautuminen, että paikalla ollaan.

Täytyy just laittaa nuorin unille. Siihen tehtävään käy vain äiti, koska miehet ei imetä. Joten hetken kuluttua palailen pinon kimppuun.

Vierailija
45/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lueskella, kun ihmiset touhuilee kaikenlaista ja meillä seisoo likaiset tiskit tiskipöydällä. Mä olen vaan nukkunut ja makoillut kaiken iltaa. Olen jostain syystä todella poikki ja kaiken lisäksi pahoinvoiva. Salmiakkia tekisi mieli, mutta näyttää siltä, että mies mokoma on vetänyt kaikki salmiakit talosta naamaansa.

Meillä on myös tämän vauvakuumeen lisäksi autokuume. Tai ainakin mulla on se autokuume. Olen käynyt varmaan kymmeniä kertoja notkumassa autoliikkeiden sivuilla ja noilla muutamilla saksalaisilla sivuilla myös. Chryslerin Grand voyager on mulla myös haaveissa, että mahtuisi nuo koiruudet myös mukaan ja ne vaunut tietty. Tällä hetkellä ajellaan kahdella farmariautolla, molemmilla omat ja jatkossakin tarvitaan kaksi autoa. Minä olen niin tottunut tuohon omaan autoon, että siitä luopuminen olisi todella vaikeaa. Olen luottavainen, että saan miehellekin sen autonvaihtokuumeen päälle, kunhan se saa (toivottavasti) pikaisesti plussatestin nähtäväkseen.

Mä kiljun täällä vähän väliä kitapurjeet pullollaan, että saisin lapsoset sänkyihinsä. Huomenna olisi seitsemältä herätys ja ipanat senkus kuuntelee musiikkia.. ja kovaa. Saas nähdä muutaman vuoden kuluttua, kun joka huoneessa pauhaa eri musiikit ; ) Kohta hiljenee talo, kun isäntäkin on TAAS ylitöissä. Kerettiinkin tänään nähdä kokonaista 15 minuuttia, kun tehtiin lapsenhoitovuoron vaihto tuossa iltapäivällä. Että tällaista, pakko kai se on vääntäytyä kotitöiden pariin.Kirjoitelkaahan ahkeraan, pino uhkasi tänään jo tippua.

Vierailija
46/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita siis täällä meillä.

Tänään on näköjään ollu Neliapiloilla kiireitä, kun ei ole ehditty kovasti kuulumisia vaihtaa.

Voi näkisittepä taas meidän torpan. Naureskelin illalla ukolle, että mä tosiaan tänään yritin järjestellä paikkoja. Sitä mukaa kun kanna tavaraa ppois keittiöstä ja olohuoneesta, sitä mukaa uutta tule. Keittiönpöydällä ei ole juurikaan tilaa ruokailla. Tiskikone pitäis tyhjentää ja jälleen täyttää. No nyt on kyllä " tärkeetä" tekemistä, eikä sitä voi keskeyttää.

Kyllä olis ihana sellanen Chrysler...

Täytyykin alkaa katseleen niitä 2000vm vanhempia. Alice74, teillä melko vähän ajettu. Monesti tila-autoilla hävyttömän päljon kurvailtu. Tänään käytiinkin vähän huviajelulla autoliikkeiden kautta. Mitään kivaa ei näkyny. Yksityiseltä luultavasti ostettaisiinkin.

Mutta tämä autoista...

Mulla ollu kamala päivä. Mitään ihmeellistä ei oo tapahtunu, muuta ku että mä vaan räjähtelen pienistä. Lapset ollu aika kiltisti ja rauhallisesti. Kuitenkin pinna meinaa mennä yhtenään jos vaikka sukka ei suostu sovinnolla jalkaan. Päänsärky ehkä lisäsi räjähdys vaaraa. Nyt illemmalla olin jo ihan siedettävä. Ja nyt täysin tyyni. Kovin on tätin merkit ilmassa mielialan suhteen, ei voi muuta sanoa. Nyt olo OK. Minnekkään ei kolota, jomota tai vihlo. Ei öllötä, ei väsytä, eikä pissitä. Mitään en valuta (vuosihuollot hoidettu). Täysin on kuivaa saharaa alakerrassa. Noh, enpä tästä voi päätellä mitään. Testi yhä kaapissa, enkä ala sitä kahtia nyt leikkelemään. Siis odotan....

Kirjotelkaahan kuulumisia :)

Niitä on paljon mukavampi lukea, ku näitä omia :)

Vierailija
47/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensiksi, anteeksi, että tunkeilen listallenne, mutta piti käydä katsomassa mitä " vanhoille" tutuille kuuluu ja paljon olette saaneet uusia aktiivisia kirjoittajiakin joukkoon. Hyvä, hyvä, että neliapilat ovat voimissaan:)))

Toiseksi kysymys: Jos nostelen (jos enää löytyy) tuota neliapiloiden listaa näköisälle niin, että kaikki uudetkin voivat käydä ihan virallisesti ilmottautumassa, niin löytyisikö ketään halukasta päivittelemään/hoitamaan listaa? Itse kun en enää kovin usein tällä puolella käy, niin olisi ehkä helpompi jos joku sellainen päivittelisi listaa joka täällä aktiivisesti pyörii...

Kovasti teille kaikille toivottelen onnea raskautumisen suhteen ja monihan teistä olikin jo piinailemassa bdbdbdbd++++++++++

Jaja

Vierailija
48/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan... Aamu alkoi esikoisen neuvolareissulla, byääh..meidän " vauva" ylihuomenna viis vee.

Päivä hurahti lääkärireissulla, pienempien korvia kurkittiin pitkittyneen flunssan vuoksi. Kuopukselle tulehdukseen kuuri :-( No apteekin kautta kotiin. Siellä lääkettä odottaessani oli aikaa tutkailla hyllyjä... katsoin valmiiksi mistäpäin löytyvät testit ;-) siis josko niitä joskus tarvitsisi....

Autoista vähän; meillä olisi tilaa vielä kaksi paikkaa. Ollaan ajeltu alkukesästä lähtien tila-autolla. Tuontiauto Saksasta -tyytyväisiä ollaan oltu!

Plussatuulia+++

ps.uusi pino huomenna??!

Vierailija
49/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Jaja kun päivitit listan.

Olen ihan uusi tässä kirjottelu touhussa. Hyvä kun osasin tänne pinoon aluksi kirjoittaa. Olenkin aina miettinyt, miten päivitys tapahtuu ja kuinka värejä jä sydämiä ym. saatte tekstiin. Hyvähän se olisi jos joku meistä jo voisi työtäsi jatkaa täällä kuumeilu puolella. Itse en ole mikään insinööri näissä tietokone asioissa. Joten tuskin uskallan ottaa vastuulleni päivitystä.

Löytyiskö joku innokas? Voishan sitä listaa pitää kunnossa useampikin...kai.

Mukavaa odotuaikaa Jaja :)

Vierailija
50/50 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo pelästyä etten tänään kerkee ollenkaa teidän seuraanne!

Ukkeli saunoo ja muksut on sängyissään, vihdoin omaa aikaa!

Meidän piti tänään käyttää esikoista korvalääkärissä ku valitteli kipua korvassaan. Tulehuksenpoikanenhan sieltä löytyi ja lääkekuuri määrättiin. Kattelinpa itsekin apteekissa kaihoisasti raskaustestejä. Pääsiskin taas testaileen. Tai no, mikäpä sen estää, mutta ei ole tarvetta kun täti kyläilee edelleen. Toivottavasti huomenna tajuaa häipyä että pääsee taas tositoimiin, kera ovistestien. ;-)

Meillä keskimmäinen täyttää lauantaina viis vuotta. Pitäs leipoa ja siivota yms, kun vaan jaksais! Töihinkin pitäs jaksaa raahautua taas huomenna ja ylihuomenna. Onneks viikonloppu sentäs on vapaata.

Tuossa hetki sitten hermostuin kuopukselle ihan totaalisesti. Sillä on joku ihme villitys penkoa jääkaappia ja tyhjennellä sieltä kaikki mahdolliset purkit ja purnukat lattialle. Nyt se sitten oli keksinyt rikkoa paketillisen kananmunia eteisen matolle ja olipa vielä kaatanut joukkoon kaksi purkillista maitoa. Mulla paloi käämit ja hyvä ettei " vauva" saanut kyytiä... Tais poika itekki hieman säikähtää, kun samantien tuli halaamaan ja sanoi " äiti antee." Eipä sille sitten enää voinu olla vihainen. Pitäs itse älytä laittaa joku lukitussysteemi siihen jääkaapin oveen, kyllähän pikkuset kaikennäköstä keksii.

Vaikka yökyöpeli oonkin, niin nyt meinaan luovuttaa jo näin aikasin. Jospa sitä sitten jaksais aamulla tavallista aikasemmin kömpiä sängystä ylös ja vaikkapa siivota tämän hävityksen kauhistuksen! On nimittäin talo kuin kaatopaikka. Huomenna sitten.. ehkä.