Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

One-Step testin uusi omituisuus...

22.01.2006 |

Minä idiootti.. Testasin ihan vain koittaakseni miten kyseinen testi reagoi tässä vaiheessa kiertoa.. (ne kun vedettiin pois myynnistä ja laitettiin valmistajalle tutkittaviksi viallisten testien vuoksi...)

Niin eikö perhana siihen tullut ihan selvä - haalea tosin - punertava toinenkin viiva.. Mutta väärään paikkaan!!!

Viiva on leveydeltään ihan identtinen kontrolliviivan kanssa, ja samoin kuin kontrolliviiva, tummempi toisesta päästä.. Mutta tosiaan haalea.. Tuon viivan lisäksi, viivan kohdalla juuri siinä tummemmassa päässä, on levinnyt punainen läntti..

Tuo viiva on siis testialueen pään ja viivan paikan välissä..

Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia? Oliko testi lopulta plussaa vai negaa?

Tiedän toki ettei tuo nyt plussaa ole, kun viiva on väärässä paikassa.. Mutta kuitenkin...

Hitto kun voi ihminen olla toope!!! x/

glemei

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti en osaa auttaa sinua mutta mistä noita one step-testejä sai, apteekista?

Vierailija
2/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä saako niitä mistään muualta..

Onkos kellään kokemuksia vastaavasta kuin kirjoitin??

glemei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mehän testailtiin, olikos meitä kolme, Syyskeijuissa noilla testeillä, ja saatiin kaikki viivanpaikkoja. Mulla toisiin testeihin tuli myös sellanen punertava tahra. Ja tänään aamulla testasin huvikseni uudelleen vanhalla samanlaisella, ja siihen tuli just samaan kohtaan kun kuvailit punertava viiva.. Mä en ainakaan noihin usko enää.

Vai että poistettiin ne oikein markkinoilta... Silloin kun mä valitin niistä, niin ei ollut tullut vielä muita valituksia. En sitten tosiaan tainnut kuvitella että niissä oli vikaa!

Vierailija
4/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis viivan paikan oon noissa nähnyt kaikissa jo ennen testaustakin.. Ja ' jokusen' noita jo kuluttanut.. Tuo oli ensimmäinen johon tuli noin selkeä viiva (hieman ehkä punervaa haamua oli viime kierrossa..) Vaikkakin väärään paikkaan.. :) Ja ensimmäinen johon tuli tuo punainen tahra..

En usko tuon tarkoittavan plussaa, mutta ihmettelen tuommosta tulosta.. En niinkään sitä tahraa, mutta sitä selkeää punertavaa viivaa.. Mutta onpa tiedossa nyt, että niihin saattaa sellaisiakin tulla ihan turhaan vaan..

glemei

Vierailija
5/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noita testejä käyttäessäni,mutta viimeksi kun tuli ensin ihan haamu oikealle paikalle testiajan jälkeen (ei kuitenkaan se viivanpaikka ainoastaan), ja sitten tuli yhtä paksu kuin kontrolli, mutta haaleampi ja väärään paikkaan (samaan kun sulla), sitten tuli seuraavana päivänä siihen samaan paikkaan violetti läiskä ja sit loppukin ne testit.. NO plussaa tuli sit muilla testeillä ja sillä tiellä vieläkin ollaan (5+4), joten mahkut on sulla hyvät ainakin minun kokemusten perusteella!!!

peebee

Vierailija
6/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö tässä nyt tosissaan alkaa piinailla ja kuvitella, josko sesittenkin on plussan etiäinen!?? x) hui... heh.. :D

No.. kyllä se tässä parin viikon sisään selviää..

Onnittelut sulle plussasta!! Ja pikkuiselle tarrasukkia matkaan! =)

glemei

Vierailija
7/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti se on sitä sullakin :) Muissa kierroissa testatessa tuli nimittäin vain se ärsyttävä viivan paikka.. täällä on peukut pystyssä sulle bdbdbdbd

peebee

Vierailija
8/9 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun www.raskaustestit.com mutta kuten sanottu, niitä ei oo siel myynnis tai ei ainakaan pitäs olla ku ottivat pois myynnistä vikojen takia..

glemei

Vierailija
9/9 |
24.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kyselen kun minulla on jemmassa testejä minkä pussissa lukee tuo one step. Tosin lähes jokaisen firman testit taitavat olla one step-testejä mutta yleensä niillä on joku toinenkin nimi.

Näkyykö niissä teidän testeissä, että minkä tehtaan ovat? Minulla tuossa testipussissa lukee " Highest advanced canadian technology" jne. Ovatkohan samoja testejä?