Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiusataanko...

22.01.2006 |

...poikaa kun nimeksi tulee August Nikolai?

Nimi meidän mielestä maailman suloisin, mutta mitä te sanotte?

Nimi tulee miehen suvusta (mies ei kotoisin suomesta, eikä venäjältäkään :D) .

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä lupaamaan, että ei kiusata. Oon kuitenkin sitä mieltä et lapset aika lailla tottuu kyllä toisten erikoisempiinkin nimiin. Ja toiseksi jos lapset haluu jostain kiusata niin ne sen kyllä keksii ihan mistä vaan, nimestä tai jostain muusta. Ja eihän tuo nimi nyt suorastaan tuo mitään kiusattavaa ainakaan mun mieleen. Mut yhtään erikoisemmissa nimissähän on aina se riski et kiusataan.

On munkin serkkupoika saanu aika paljon kuulla leikillistä naljailua toisesta nimestään Wilhelm, mut hyvin ainakin hän sen on aina kestänyt :)

Vierailija
2/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

et nimi on musta ihan ok, vaikka en omalle lapselleni laittaisikaan. Eli laittakaa ihmeessä jos se teistä on juuri se oikea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut tuo nimi omassakaan mielessä, ennen kuin tapasin mieheni ja tutustuin tämän sukulaisiin. Nimellä hyvin paljon tunnearvoa erityisesti miehelle mutta myös minulle. Minähän sen nimen päätinkin :)

Oliskos muilla kommentteja? Rehellisiä, pyydän :)

Vierailija
4/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minun mielestäni ole mikään erityisen erikoinen tai kummallinen nimi, vaan ihan mukavasti harvinaisempi, mutta kuitenkin neutraali. Ei kyllä ois tullu mieleenkään, että se mitenkään nostaisi kiusaamisriskiä :)

Vierailija
5/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullu mieleen ett voitais kiusata?

Vierailija
6/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kaikistahan nimistä voi kiusata.

Komea, hyvä nimi. Minusta ei mitenkään erikoinen.

7/13 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko, että poikaa tullaan nimensä takia kiusaamaan, sillä nykyisin on nimiä laidasta laitaan, joten uskoakseni lapsetkin " avara-katseisempia" nimien suhteen kuin silloin " Sari,Mari,Kari,Jari-aikakaudella" , jolloin August olisi ollut erikoinen ;o)!!

Vierailija
8/13 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

¨mieli keventy :)

Vaikka kuinka itse on nimeen rakastunut niin totta kai sitä miettii, että onko se muiden mielestä liian erikoinen, eli tuleeko kiusaamista. Itsekkin yritin väännellä nimeä vaikka kuinka mutta en keksinyt mitään..

Sukunimi onkin sitten vähän erikoinen, hellpo, mutta erikoinen. siitä tulee varmasti, mutta on poika kasvatettava niin ettei välitä.

Hyvää kevään odottelua kaikille!

Vierailija
9/13 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...on upea nimi, enkä myöskään ajatellutkaan, että häntä kiusattaisiin nimen takia.

Hyvä valinta!

Vierailija
10/13 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei se kiusaaminen tietenkään vaan se, että sointuuko tuo nimi. Nimi sinänsä on komea ja kiva, mutta jos teidän sukunimi on tyyliin virtanen ja koko suku valkoisia arjalaisia, niin ehkä vähän särähtäis kuitenkin korvaan. Mutta joo, mikäs siinä, kiva nimi ja jos se teidän mielestä on hyvä, niin ei sitä kiusaamis-juttua kannata miettiä liiaksi. Totuus taitaa olla, että nykyään joka toisella on niin omituinen nimi, että kun meidän lapset on koulussa, niin oikeastaan mikään nimi-hirviö ei ketään hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija
11/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ois sitten suomalaisittain: AUKUSTI NIKOLAS????

Vierailija
12/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että viimeistään päivähoitoon mennessä toiset lapset keksivät Augustille jonkin helpomman lempinimen. Voikin olla ehkä parempi että sitten te vanhemmat keksitte sen ennen lapsia, lapsilla kun on niin vilkas mielikuvitus että se voi sitten olla mitä vaan. Jostain syystä itselleni tuli ihan heti mieleen Aku, mutten tiedä onko se teistä miten kiva lempinimi Augustista.

Nimenä kiva, ei ihan tavallinen, mutta perinteinen kumminkin. Riippuu kyllä paljon myös sukunimestä ja siitäkin mistä miehesi on kotoisin miten nimeen suhtaudutaan.

Vierailija
13/13 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimi voisi olla vaikka virolainen? Tässä tapuksessa täytyy kyllä ottaa huomioon sukunimi myös(jos kiusaamista pelkäät) Ja se miksi se minun mielestäni ei ole hyvä on Augustin g ja Nikolai k jotenkin erityyppiset?