Saako jostain vielä niitä vanhempia muovisia puuhapete-koneita/hahmoja?
Moi, eli meidän poika kovasti haluais puuhapeten Tatu-traktoria, puskua sekä niitä hahmoja (puuha-pete, Anni, Lintu, kisu, variksenpelätin yms). Kaupoissa oon nähnyt vaan näitä uudempia muovisia, jotka ovat mielestäni ihan rimpuloita. Nosse ostettiin niistä ja nosturi irtoaa koko ajan ja muutenkin on jotenkin paljon hepposempi kun ne vanhemmat, joista meillä muutama kone löytyy. Onko siis joku nähnyt pääkaupunkiseudulla jossain kaupassa vielä myynnissä näitä vanhoja koneita tai noita hahmoja tai oisko jollain jo ylimääräisenä myynnissä siistejä?
Kommentit (17)
Joitain koneita löytyy kaksin kappalein, ja ne voisin hyvin myydä pois. Eli meillä olisi ylimääräinen Hyrre, Rolle, Kippi, Mini-trukki ja vielä paketissa oleva Tatu ilman peräkärryä.
Tarjotkaa jotain ja laittakaa mailios. jos kiinnostaa :) Ihan parilla eurolla en kuitenkaan viitsi myydä
Koneet asustavat Länsi-Helsingissä
Voisin maksaa noista kahdesta yhteensä 15 euroa. Valitettavasti minulla on vain nimellinen sähköpostiosoite. Saisitko mahdollisesti laitettua omasi, niin voitaisiin tehdä kauppoja (jos em. summalla olisit niistä valmis luopumaan)?
niin mulle voi muutkin tarjota omia puuha-pete lelujaan osoitteeseen muumi.mamma@luukku.com
Ja koneista siis kippi, tatu ja pusku sekä sitten hahmot puuttuu kaikki:)
Kyselin samaa yhdestä lelukaupaupasta. Uusia leluja tehdään siis vain legoina. Vanhoja koneita olen nähnyt vielä joissain Prismoissa ja Anttiloissa. Myyvät varmaan loput pois, mutta uusia ei siis enää saa. Jos siis tarkoititte niitä tavallisia " ei lego-mallisia" koneita.
Mikäli hyrre on viellä myynnissä niin pistätkö mulle meiliä Jessica2001@jippii.fi Täällä kaivattaisiin kovasti puuttuvaa konetta
Jotain löytyy vielä täältä (mielestäni Mini, Kippi, Tatu ja Rolle):
http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEU/Mt_Br…
Eli ne, jotka maksavat 9.99e, ovat tätä vanhaa mallia.
Postikulut Suomeen ovat 17.95 euroa, mutta jos samalla tilaisi jotain muutakin, saattaisi se kannattaa.
Jos linnki ei toimi, poista välit.
Samalla kysyisin, onko kukaan nähnyt missään pikku-Vinhaa. Täältä se löytyy:
http://www.mytoys.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/-/DEU/Displ…
mutta Suomessa en ole sitä nähnyt.
Juuri tuo edellä kuvattu paketti. Hinta oli muistaakseni n.16e.
Mä voisin ostaa Tatun sulta 12 eurolla???? Laitatko sähköpostiosoitettasi....
Olisiko 7-8-cm ja hinta alle 10 e.
Itseasiassa ostin sen tarjouksesta tuolla hinnalla :) Tarvetta vain ei ole, kun saatiinkin Tatu peräkärryllä-
Minulla ei vain ole nimetöntä mailiosoitetta... Löytyisikö sinulla os. jonka voit tähän palstalle laittaa?
Ja pystytkö noutamaan?
Kyllä voisin myydä yhteishintaan 15 eur. Yhden hinnaksi olin ajatellut 8eur, mutta yhteishintana 15 eur ok :)
Minulla vain ei ole mitään nimetöntä osoitetta...
Ennen joulua etsin minäkin Puuha-Peten kavereita. Uutena löytäminen näytti olevan täys mahdottomuus, joten eksyin www.huuto.net sivuille. Siellä oli joitakin kavereita tarjolla eli jos käytettynä kiinnostaa, niin sieltä saattaa löytyä.
Eli jos joltain löytyy Tatu-traktori mielellään peräkärryn kanssa, niin olisin kiinnostunut ostamaan sen. Kaupoissa en ole enää nähnyt näitä.