Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin laitatte pidetyt vaatteet illalla, jos ne ei mene pyykkiin?

Vierailija
22.01.2006 |

Siivoan taas jälleen vaatekasoja makuuhuoneessa ja mietin, että minkä systeemin kehittäisi, ettei niitä syntyisi. Itsekuri on sen verran huono, etten saa laitettua vaatteita pois, ennenkuin ne on niin isoja kasoja, että ahistaa.

Toimiskohan koukut seinällä vai mikä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois auttaa että veis ne vaatteet aina lattialta pyykkiin ja kyllästyis sitte siihen pyykkimäärään ja oppis laittamaan vaatteet paikoilleen...

Vierailija
2/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tapana siis mun miehellä, ei mulla. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän päällä olleita vaatteita varten. Jos lojuu siellä viikon ilman käyttöä laitan pesuun. Turha pestä joka käytön jälkeen jos ei halua samaa laittaa seuraavana päivänä.

Vierailija
4/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla on vaatekomeronsa ovissa nätit naulakot sellaisille.

Tämä on toiminut meillä hyvin.

Villapaidat ja -takit sekä esim. housut ja hameet joita tulee käytettyä harvemmin menevät takaisin vaatepuulle jos ei tarvi pestä.

Vierailija
5/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ovat kaikki minun ja kolmen lapsen keskenkäytetyt vaatteet. Kätrevä napata aamulla päälle siitä.

Vierailija
6/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä muotoiltu henkariosa. On hyvä ostos, Ikeassa muistaakseni 29 euroa.

Makkari on siistimpi ja vaatteet löytyy aamulla helposti.

Vierailija
7/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies yrittää laittaa omiaan aina olohuoneeseen ja se aina ärsyttää.

Vierailija
8/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten pistän ihan kaappiin muiden vaatteiden sekaan. Aika herkästi kuitenkin vaatteeni pesen, eli kaappiin menevät ei niin hirveän likaisia ole.

Vierailija
9/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
10/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä olisi ihan kamala kaaos koko ajan, kun se jättäisi kaikki vaatteensa lojumaan ympäri kämppää ja valikoisi sitten niistä vaatekasoista vähiten käytettyjä päälleen... :( Nykyään olen saanut ukon koulutettua niin, että tuoleilla lojuu korkeintaan kahden päivän vaatteita. Sitten alan kyselemään, että odottaako mies kenties tonttujen vievän ne pyykkiin? :D Mutta ihan käsittämätön käytäntö, ja miehen äiti on vielä siivooja ammatiltaan! Ei ole oppi tarttunut kotoa miehen teflonpintaan...

Vierailija
11/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vain sinulle, joka kritisoigt tuota vaatesohvaa. Koita itse miten kovaa on olla yh. Lisäksi kahdella lapsista on astma, joten en enään voi pitää kasoja lasten huoneissakaan.

Vierailija
12/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

systeemi, että laitetaan 2 euroa/lojuva vaate lapsemme tilille. Tungetaan vaatteet aina vaan kaappiin, jotka ovatkin nyt hirveässä kunnossa. Parempi kuitenkin, kun lattioilla ym lojuvat vaatteet.

Vierailija
13/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten minulla on tarpeeksi vaatteita, jotta ehtivät lojua pyykkikopassakin. Harvemmin vaatteet ovat kuitenkaan sellaisessa kunnossa, etteikö niitä voisi laittaa esim. henkarissa samaan komeroon puhteiden kanssa. Sukat ym. vaihdan kuitenkin joka päivä, joten niistä ei tule ongelmaa.

Vierailija
14/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut tajuta pointtia daiju. Täällä yritetään just selvittää ongelmaa.

Vierailija
15/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti se henkinen pipo kiristä sitä päätä.

Kaikki riippuu siitä, mitä elämmässään pitää arvossa.

Vierailija
16/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kaikki riippuu siitä, mitä elämmässään pitää arvossa.

Vierailija
17/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse jätän ne makkariin tai pukuhuoneeseen (kodinhoitohuone), lapset jättää tuolin selkänojalle huoneisiinsa ne vaatteet jotka laitetaan taas aamulla päälle, puhtaat vaatteet takaisin kaappiin ja likaiset pyykkiin.

Vierailija
18/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 14:ta on siisti koti ja onnellinen perhe =)

Vierailija
19/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makuuhuoneen naulakkoon.

Vierailija
20/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan riisu enkä pue makuuhuoneessa - paitsi rakastelua varten. Laitan yöpaidan päälle omassa työhuoneessani, jossa minulla on vaatekaapit. Miehen vaatekaapit ovat makuuhuoneessa ja hänellä on siellä tuoli, jolle hän laittaa puolipitoiset vaatteet. Lapsella on niitä varten huoneessaan pajukori.