ovis x2 samassa kierrossa vai mitä häh?
Siis.. niin kuin joku ehkä muistaa, (tai sitten ei) niin tossa joku aika sitten ihmettelin onko mulla ovis jo kp 7-9/28 aikoihin.. Silloin tosiaan hirmuiset kivut oikealla alavatsalla ja selässä (kuin menkkakipuja). Sellasta ei oo mulla koskaan ennen ollu tossa vaiheessa kiertoa. Silloin myös tuli ihan selvää ovislimaa ja pupuiltiinkin kyllä...
Mutta nyt sitten... Eilen kp 15/28 tuli myös ovislimaa ja hetken kestävä viiltävä kipu vasemmalla alavatsalla..
Mitähän mulle nyt oikein tapahtui? Ovis kahdesti samassa kierrossa? Vai jotain ihan muuta...? Outoa joka tapauksessa mulle tämmönen.. Ennen tuo ovis on ollut ihan normaalisti tunnistettavissa kp 13-15 tietämillä.. Käsittämätöntä...
Nyt en sitten tiiä, että oottelenko menkkoja viikon vai kahden päästä.. Normaalisti menkatkin on ollut tunnistettavissa kivusta alaselässä oikealla, mutta nyt kun sitä menkkakipua on ollut melkein koko kierron.. Nyttenkin koko ajan juilii..
Niin joo.. ja rinnat on kipeet.. Koskaan ennen ei oo mulla oviksen aikaan olleet, eivätkä kovin usein edes menkkojen aikaan..
*huoh* mitähän tääkin kierto tuo taas tullessaan...
glemei
Kommentit (4)
mulla on ollu vähän samallaisia " ongelmia" , joten jos jollakin on tietoa, niin otan kiitollisena vastaan.
Itsellä on ollu ovismaisia kipuja pitkin kiertoa. Kai pitäisi mennä tutkituttamaan onko endoa...tai jotain :P
...kellään oo mitään ajatusta? Mitään mielipuolta? :O
Edes ajatuksia, veikkauksia...?? :)
glemei
Ihan mielikuvan perusteella ja siis sen mukaan miten paljon näitä irtonaisia langanpätkiä sielä täältä on mieleen kertynyt, muistelen kuulleeni, että on mahdollista ovuloida kaksi kertaa kierrossa.
Älkää vaan pyytäkö muistelemaan, että mistä oisin näin lukenut! =D Aihetta, kun oon sattuneista syistä pyöritelly mielessä viimiset puolisen vuotta..
Omalla kohdallakin epäilin pariin otteeseen tuplaovista, koska ihan selvät oireet alko parissa kierrossa jotain kp8-9 ja sitten itse ovis kai olikin vasta kp 17-21. mutta toisaalta jossain myös sanotaan, että ovis voi kestää pitkiäkin aikoja, tarkoitetaanko sillä sitten nimenomaan oireita vai mitä, mutta tätä oon lähinnä omalla kohdalla epäillyt.
Mä kyselin tuossa aivan samaa eilen illalla! :) Mä epäilen myös samaa. Voiskohan tosiaan olla että ovis olisi kahdesti? Tietääkö joku?!?