Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmasut, varaslähtö viikkoon 4

22.01.2006 |

Ajattelin pystyttää uuden pinon huomenna alkavan uuden viikon kunniaksi :)

Täällä vaihtui tänään kp 25 kp:ksi 1 :) Mikä on hyvä uutinen, sillä nyt se marrasvauvan yritys saapi sitten alkaa... Tai no nuo menkat pitää ensin kuluttaa pois, mutta sitten heti ;) Nimittäin mieheltä tuli suostumus tähän vauvatouhuun... Pitääkin nyt sitten koittaa olla oikeina päivinä asialla. Laskin tuossa juuri että lasketuksi päiväksi tulisi pikaisella tärpillä 28.10.06 mutta marrasmasuissa meinaan hengailla, yli se kuitenkin menisi, jos edes heti tärppää! Ja koska olen tällainen lyhytkiertoinen, niin seuraavasta kierrosta tulisi la marraskuulle...

Mutta tällaista :)

Mitäs muille?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat saatiin loppumaan ja eilen illalla (hih, sopivasti saunan jälkeen ;)) päästiin tositoimiin. No, eilen oli vasta kp 6, joten tuolla tuskin tulosta saa aikaan... Vaan onpa nyt ainakin virallisesti aloitettu tämä ehkäisemättömyys :) Ensi viikolla alkaakin olla sitten tosi kyseessä, maanantaille ja keskiviikolle on jo sovittu seksitreffit ;)

On tää vaan hauskaa! Minulla on ainakin ihan jotenkin erilainen olokin vauvapuuhastelujen ajan, siis ikään kuin sillä touhulla olisi vihdoikin se oikea tarkoitus :) Onhan se harjoittelu toki kivaa myös, mutta jotenkin se, että vauva voisi saada alkunsa tekee touhusta vieläkin ihanampaa :) Samanlaisen tunteen muistan esikoisen yritysajoilta.

Mutta tällaista täällä :)

Marrastoive kp 7/24-31

Vierailija
22/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ajankuluksi tänne taas pyörimään. Päivittelin äsken meidän listaa ja ihan kivasti on jo nimiä :)

marrastoive: Kyllähän se pupuilu saa erillaisen merkityksen, kun aletaan vaavaa yrittämään ;) Anut vaan on se, että siihen helposti alkaa tulemaan sellasta yrittämisen makua. Miekkonen ei onneksi tiedä mitään oviksista, niin ei hänen tarvitse stressailla. Riittää että minä stressailen :)

Mulla on ihan kaameet menkkakivut :( sais nyt täti jättää rauhaan pitkäksi aikaa ;)

-anzq kp1/30-34-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla