Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marrasmasut, varaslähtö viikkoon 4

22.01.2006 |

Ajattelin pystyttää uuden pinon huomenna alkavan uuden viikon kunniaksi :)

Täällä vaihtui tänään kp 25 kp:ksi 1 :) Mikä on hyvä uutinen, sillä nyt se marrasvauvan yritys saapi sitten alkaa... Tai no nuo menkat pitää ensin kuluttaa pois, mutta sitten heti ;) Nimittäin mieheltä tuli suostumus tähän vauvatouhuun... Pitääkin nyt sitten koittaa olla oikeina päivinä asialla. Laskin tuossa juuri että lasketuksi päiväksi tulisi pikaisella tärpillä 28.10.06 mutta marrasmasuissa meinaan hengailla, yli se kuitenkin menisi, jos edes heti tärppää! Ja koska olen tällainen lyhytkiertoinen, niin seuraavasta kierrosta tulisi la marraskuulle...

Mutta tällaista :)

Mitäs muille?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli la olisi 29.10.06... Eli vielä lähempänä marraskuuta :)

Vierailija
2/22 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtuukohan vielä mukaan? Meillä kuumeillaan kolmatta ja jos heti ekasta kierrosta tärppää, niin la olisi 11.11 jos oikein laskin ;)

kp nyt 17/30 että vielä hieman saa odottaa ennenkuin yritys alkaa;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa! Kuumeillaanko teillä ekaa?

Vierailija
4/22 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmatta kuumeillaan *lukee tuola jo* ;)

Meillä on poika 6/00 ja tyttö 6/05

Vierailija
5/22 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kertaus on opintojen äiti :)

Oletteko yksissä tuumin päättäneet antaa kolmannelle luvan tulla vai onko jommalla kummalla ollut kovempi vauvakuume? Meillä mies siis teoriassa haluaa lisää lapsia, mutta raukka pelkää, että kakkonenkin olisi yhtä " herttainen" vauva kuin tuo esikoinen ja siksi on vähän jarrutellut minua... Mutta nyt siis suopunut ajatukseen uudesta vauvasta.

Vierailija
6/22 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis se kovempi vauvakuume...mies pohtii sellaisia asioita kun, että auto jää pieneksi, asunto...

Mahtaakohan miehille niin kovaa vauvakuumetta tulla kuin naisille? Ehkä joillekkin..meillä on innostunut aikaisemminkin sitten enempi kun nähnyt vauvan ultrassa ja varsinkin sitten kun H-hetki on lähestynyt ja vauva syntynyt.

Kovasti kyllä hoitaa lapsia ja viettää heidän kanssa aikaa.

Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

Vierailija
7/22 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt siis toista kuumeillaan. Meillä esikoisenkin alkuun saattaminen oli pitkällisten keskustelujen tulos, silloinkin siis miehellä oli " ei ihan vielä" -vaihe päällä pitkään... Mutta kun lopulta suostui vauvapuuhiin niin olikin ihan täysillä mukana jo ekoista " voisinkohan olla raskaana" - mietteistä lähtien. Niin ja tuon esikoisen kanssa kovaa touhuaa ja heillä on jo ihan omat miesten jutut, joihin ei äitiä päästetä :)

Mutta missäs kaikki muut marrasvauvasta haaveilevat oikein luuraa? Kyllähän meitä piti olla jo MONTA! Kipsuttakaapa nyt koloistanne pinoon, mars, mars :)

Vierailija
8/22 |
23.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa vaan paljon että jos monta kuukautta kestää ennen kun tärppää kun meillä on sellainen tilanne että poika on 2v3kk kohta ja siihen asti ainakin kun hän 3 täyttää voin olla kotona mutta sit pitää ilmoittautua työvoimatoimistoon työnhakijaksi ja huonolla säkällä jos en pian tule raskaaksi niin voin joutua välissä töihin ja pieni poikani päiväkotiin.En halua sitä vaan haluan että poika saa olla 6 vuotiaaksi kotona ja se toinen lapsi 3 vuotiaaksi koska sitten en halua enenpää lapsia ja sitten haluan töihinkin jo.Pitäisi nyt alkaa menkat tos kuun alussa et odotellaa et jos niit ei tulis mut ihan varmasti minulle käy semmonen säkä et menee monta kuukautta ennen kun nappaa kun pilleritkin jätin pois vast marrasjoulukuun vaihtees....Parasta olis kun laskettuaika olis ennen ensi jouluaattoa...sit ikäeroksikin tulisi 3 vuotta tai parikuukautta päälle.Olen hurjan malttamaton luonne ja siksi vaikea odottaa.sitä paitsi alan pelkäämään jo synnytystä etukäteen mielettömästi jos vielä kauan odotan tätä raskaaksi tuloa.Eka nappas ekasta kierrosta...

Vierailija
9/22 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuolta lokamasuista kovalla kolinalla tipahdin tädin kainaloon... = ). Eli kolkuttelen nyt teidän marraskuisten ovea. Olen 33v ja minulla on jo poika 4,5v ja tyttö 2v3kk. Kolmatta siis kuumeilen. Nyt kun on kp 1/ 22-30 olisi laskettu aika sitten 1.11.( Kuopus on syntynyt 18.11 ).

Vierailija
10/22 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa kohta tätykkä tulla, kun tuhruttelee siihen malliin. Onkos teillä sitten mitään esittely listaa täällä, mihin voi lisätä nimensä, kun täti tulee?

Vierailija
11/22 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis varmaan tehdä :)

Hallitseeko joku nuo kaiken maailman värit ja fontit, kun minä en osaa muuta kuin kirjoittaa tätä tavistekstiä... Että haluaako joku väkertää esittelypinosta hienon?

Mutta jospa aloitan marrasmasujen esittelypinon ja jokainen marrasvauvaa toivova käy sinne sitten ilmottautumassa :)

Vierailija
12/22 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esittely jutzka on nyt sitten tehty.

en ole vieläkään virallisesti saanut kiertoa ykköseksi, kun tuhruttaa vaan :( kolmatta päivää jo tuhruttaa. Siteeseen ei ole mitään tullut, vaan ainoastaan pyyhkiessä tulee. Nyt kuitenkin jo punaisempaa, kun eilen. Eli tänään on vielä kp 30/33-34

Vierailija
13/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin tänne marraskuihin siirtyä kun tänään alkoi menkat ikävä kyllä:(

Ihmetyttää vain kun itselläni tulee aina myöhässä ja nyt sitten etuajassa no ehkä parempi onni sitten ensikuussa:)

Vierailija
14/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoittelut tädistä! itsellä ei vielä virallisesti ole menkat alkanut...tuhruttaa vaan, mutta kohta ne alkaa. Ainakin on sellainen tunne.

Vierailija
15/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivitin nyt sitä listaa... sinne vaan uusia nimiä =)

Vierailija
16/22 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tippa linssissä istun, kun telkassa näkyi vauva... Hirveä vauvakuume se vaan jatkaa kasvuaan = ). Neljäs kierto alkaa kohta pillerreiden lopettamisen jälkeen. Ei muuta kuin lippu korkealle ja vällyjen väliin.

kp 3/22-29

Vierailija
17/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei ole enään epäselvää vuotasko vai eikö vuotas. No ihan hyvä että alkoi, niin ei tarvitse enään sitä tuhruilua kestää.

-anzq kp1/30-34

Vierailija
18/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anzqu79 täällä ollaan taas... Mutta kyllä se vielä meidänkin aika on = ). Nyt eikun jännäämään kuka marrasmasuista plussaa ekana! Peukutuksia meille kaikille. Meillä muksut hoidossa ja illalla miehen kanssa elokuviin ja syömään.

Vierailija
19/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=00C5CD]toivotaan nyt parempaa onnea=) mutta mulle sattuu ovispäivä juuri laskettelureissun ajaksi, joten pitää vaan toivoa pitkää simppojen elinikää :) aika jännä, ettei minua edes pahemmin harmita vaikka täti tuli :P[/color]

[color=87CEFF]pitää ihan tännekkin mainostaa your dayssin kalenteria. Mainio paikka. oon laitellu sinne ovistuntemuksia, pupuilu päivät ja muutakin. Voi jatkossa tarkistella, että millaisia tuntemuksia edellisillä kierroilla on ollu oviksen aikoihin. Siellä on myös suuntaa antavat pupuilu päivät, jos haluaa tyttö tai poikaa. Minulle tosin on aivan sama kumpi tulee :)[/color]

[color=8470FF]elikkäs linkki on[/color] http://www.yourdays.com/ [color=8470FFKannattaa ehdottomasti kokeilla =)[/color]

Vierailija
20/22 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän tuli värikoodi virhe ;) no ei kai hatannee ketään :)