Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, auttakaa naista pulassa! Mielipiteitä...

Vierailija
23.06.2008 |

Tilanne siis seuraavanlainen: Ja haluan tietää mitä te ajattelisitte. Olen kolmekymppinen hoikka melko lyhyt nainen. (159cm ja 47kg). Olen kaunis(kuulostaa tyhmältä sanoa se itse), pitkät vaaleat hiukset, vihreät silmät, isot huulet. Ja hymyilen lähes aina. Olen aina saanut paljon katseita. Olen hiljattain eronnut miehestäni ja minulla on kaksi ihanaa lasta. Nyt olen kuitenkin ihastunut toiseen mieheen ja tunne on molemmin puolinen..Mutta, varsinainen ongelmani on rintani. Ne ovat tosi pienet. Kärsin siitä suunnattomasti ja tämä ihastukseni pitää minua täydellisenä mutta rintojani hän ei ole nähnyt. Pelkään kovasti että hän pettyy pahasti. Käytän aina topattuja liivejä ja näyttäähän ne silloinkin pieniltä mutta on edes jotain. Haaveilen koko ajan seksistä hänen kanssaan mutta en tiedä miten uskallan paljastaa itseni. Onko kellekään tullut eteen tilannetta jossa olisi luullut naisella olevan isommat rinnat ja sitten niitä ei juuri olekaan? Haittaako teitä pienet rinnat? Joo, on minulla huono itsetunto tuon asian takia.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet ei tykkää silikoneista. Mun mies ainakin sanoo että mieluummin pienet kun silikonit. Eikä sano sitä siks että mulla olis pienet, jos joku sitä epäilee. Toisille tietysti voi olla silikoneista apua. Mutta rohkeesti vaan kokeileen mitä se mies on mieltä. :) Mun on ainakin vaikee uskoo, että jos kaikki muu on kohdallaan, että se pelkistä tisseistä kiinni olis, mutta tiedä nyt sitten.

Vierailija
2/17 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä niin paatuneita tissimiehiäkin voi olla olemassa, että haittaisi, mutta vaikea uskoa. Kannattaa ainakin sanoa suoraan, että asia on SINULLE arka ja tärkeä, eikä piilotella tai kierrellä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko teilläkin munat

Vierailija
4/17 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en missään nimessä pitäisi tuota ongelmana, en todellakaan. Uskoisin, että olisin ihastunut sinuun muiden ominaisuuksiesi ansiosta, en rintojen.

Ja kuten mainitset, olet varmaan ulkoisesti muuten kivan näköinen, joten pieni miinus rintojen osalta ei vaikuta yhtään mitään. Kun et sinäkään enää ole mikään nuori tyttönen enkä usko sitä olevan tuon miehenkään, niin eiköhän kaikille osapuolille ole selvää, että jokaisessa on omat puutteensa.

Mutta kun aika on kypsä, niin voithan miehen kanssa tuostakin asiasta jutella. Se ei varmasti ole helppoa, mutta kuitenkin. Tai sitten olet puhumatta ja luotat siihen, että mies hyväksyy sinut rintoinesi, kuten 98% varmuudella asia onkin.

Vierailija
5/17 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän äijän, sillä on pieni penis. Haittaako se sinua ?

Vierailija
6/17 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, tuo penis-juttu tuli mieleen myös, aina kun nainen on huolestunut kropastaan...

Vakavasti puhuen ap:lle, jos mies on sinusta kiinnostunut ja olet pieni ja hoikka, en usko, että hän olisi naisessa niin isojen rintojen perään. Jos olisi, et todennäköisesti kiinnittäisi niinkään hänen huomiotaan.

Vierailija
7/17 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen illalla olin chatissa tämän ihastukseni kanssa pitkän aikaa. Puheet meni taas seksiin. Ollaan livenä suudeltu muttei sen enempää vielä. Mutta siis meillä oli jonkinmoista nettiseksiä. Sanoin hänelle myös ongelmastani. Hän ei pitänyt sitä minkäänlaisena ongelmana. Onneksi. Tosin ei ole vielä minua nähnyt mutta nyt ei jännitä enää niin paljon.

Vierailija
8/17 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille on tärkeämpää naisen terve itsetunto kuin isot tissit pienessä varressa.

Miksi sinulla on itsetunto-ongelmia vaikka olet hoikka ja kaunis?

Sanoin hänelle myös ongelmastani. Hän ei pitänyt sitä minkäänlaisena ongelmana. Onneksi. Tosin ei ole vielä minua nähnyt mutta nyt ei jännitä enää niin paljon.

Vierailija
9/17 |
24.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olen muuten kaunis ja kiva :) mutta lähes lauta. Normisti käytän topattuja liivejä antamaan muotoA ja hieman olen arkaillut kun uusi poikaystävä ne ekaa kertaa saa käsittelyynsä.

Olen kuitenkan itsevarma, feikkaan sen. Näytän että nautin ja koskettelen tise omia rintojani ja laitan miehen kädet niille. Näytän että tykkään ja sitten näyttää että mieskin tykkää.

Tämä "ongelma" on ollut olemassa myös teini-iässä kun poikaystäviä oli vaihtelevasti ja muistan että silloinkin usein yritin näyttää sitlä että olen aivan sinut itseni kanssa. Saunoin rohkeasti ja niin edelleen :) eikä ollut kenelläkään valittamista. Ja kuppikko on lähempänä AA kuin A.

Olen ollut vähän epävarma joidenkin muidenkin ruumiinosieni suhteen, mutta pyrkinyt feikkaamaan tieni hyvää itsetuntoon ja miehen pitämiseen.

En pitäisi siitä jos mies ruikuttaisi vaikak pienestä peniksestään kehuja kerjäten "ei se mitään" vaan olisi mielummin itsevarma ja ylpeä.

Vierailija
10/17 |
25.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään muuta en keksi kuin 16-vuotiaana kolmen pojan joukko sanoi minulle suoraan että "vitun lauta". Se on kai jäänyt ainaisiksi ajoiksi takaraivoon. Miehiä minulla on kyllä ollut eikä pienet rintani ole tuntunut ketään haittaavan. Mutta nyt yritän vihdoin unohtaa tuon ikävän kommentin ja hyväksyä itseni. AP

Vierailija
11/17 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisit miesysvältäsi tätä sinulle arkaluontoista asiaa.Jos hän todella pitää sinusta muullakin tavalla ,niin en usko että rintojesi koko on hänelle kynnyskysymys.

Tsemppiä...

Vierailija
12/17 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä yksi pienten rintojen ystävä :) Pari juttua tuli mieleen.

1. Jos rintojen koko olisi miehelle NIIN tärkeää, tuskin hän sinuun ihastuisi?

2. Noilla mitoilla sinulla PITÄÄKIN olla pienet tissit! Minulta ainakin saisit pitkän katseen :)

Sinun rintasi ovat monen miehen mielestä parhaat mahdolliset 'unelmatissit', joten itseluottamus kohdalleen vaan ja anna mennä!

Vierailija
13/17 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstiviestittelimme ja soittelimme paljon ennen sänkyyn menoa. Sanoin tyyliin "no, ei näissä rinnoissa niin kauheasti ole katsomista, varaa suurennulasi..." Yms. Tosin nyt olen tajunnut, että se oli ihan turhaa. Mutta se poisti omaa jännitystä ennen ekaa kertaa...

Vierailija
14/17 |
26.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellistä mielipidettä kun kysytään, niin kyllähän se kiva on kun on jotain mitä pidellä. Enemmän silti minua oudoksuttaisi jos liivit olisivatkin todella topatut ja sitten alla olisikin jotain ihan muuta.Parempi näyttää pelin henki suoraan kuin feikata - olet mitä olet.

Silti... Jos mies pitää sinusta, hän pitää SINUSTA - eikä tisseistäsi. Jos sanoo, ettei koolla ole merkitystä niin hän tarkoittaa kyllä sitä, mutta silti tisseistä puhuttaessa hän varmasti pitäisi hieman isommista. Mies ei kuitenkaan seurustele tissiesi kanssa vaan sinun kanssasi eivätkä tissisi liity siihen mitenkään. En minä jättäisi toimivaa pakettia vain pienten tissien takia!

T: Peppumies ;)

Vierailija
15/17 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen se tapahtui! Ensin jännitti aivan kamalasti mutta en puhunut mitään pelostani. Kun hän sitten riisui minut, kaikki meni vaan tosi luontevasti ja hänen kiihkostaan päättelin ettei pienet rintani latistanut hänen halujaan. Seksi oli taivaallista! Rakastelun jälkeen keskusteltiin ja puhuin ongelmastani. Hän sanoi pitävänsä minusta sellaisena kuin olen. Taidan olla rakastunut.

Vierailija
16/17 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. eräs, joka on kade kaikille pienirintaisille

Vierailija
17/17 |
27.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaa ajatella, että pienissä rinnoissa olisi jotain vikaa, tai että ne olisivat miinus naisessa. Toiset miehet kun pitävät enemmän pienistä kuin isoista. Ne ovat mitä ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme