Onneksi en saanut poikavauvaa!!
Hyi helvetti! Pelkkä ajatuskin etoo!!
Ja säälin kavereita joilla on poika.
Kommentit (19)
Olen todella onnellinen kahdesta ihanasta pojastani!
Onneksi sain itse juuri sen lapsen jonka sain Ihana poika. Lapseni sukupuoli on mulle sivuseikka, HÄN ITSE on mulle tärkeä, ei hänen sukupuolensa.
AP rakastaa lapsensa sukupuolta enemmän kuin lastaan. Viittaa hm.. vähän siihen suuntaan ettei kaikki ole kohdallaan.
Olisitko hylännyt hänet vai huutelisitko täällä päinvastoin, että " onneksi en saanut tyttövauvaa!!"
minäkin toivoin tyttöä, molemmilla kerroilla, mutta molempiin poikiini rakastuin ensihetkestä alkaen ja ne haaveet tytöstä unohtuivat saman tien.
En oikeastaan jaksaisi edes sääliä teitä...... Olette ANSAINNEET sen typerän poikanne!!!!
Voiskohan nuo meitin kolme myydä jossain??
Ap-parka potee sairaan päänsä kanssa jotain alemmuutta siitä, ettei ole onnistunut saamaan poikaa ja täällä nyt säälittävästi ja läpinäkyvästi riehuu ja yrittää kääntää asiat päälaelleen. Säälin tyttöäsi.
varmaan myös toivot tytöllesi tyttökumppania, mikä ei minusta paha asia sinänsä. Tuollaisella kierolla, kapeakatseisella ja hyvin oudolla ja vihamielisellä ajattelumallilla tyttösi tulee olemaan sorsittu ihminen outojen käsityksiensä takia, joten sääliks käy minullakin. Lapset tarvitsevat tasaisen " kasvualustan" .
Onneksi et ole minun äitini. Sinun onneksesi lapsesi isän äiti ei ajatellut noin. Ilman tätäihanaa poikavauvaa ei sinulla olisi juuri tuota tyttöä mikä sinulla nyt on. Ja jos lapsen lapsia joskus haluat, sanotko tytöllesi että hyi vittu mikä poikakakara, kun menet synnärille katsomaan? Vastaa?
ja miten voit ajatella noin!säälix käy todella sinun lasta,ajatella minkä HIRVIÖ ÄIDIN se on saanut!!
Vierailija:
tai sitten säälittävä ihminen.
Peesaan!!!
Ei siinä mitään, veikkaan, että jokaisella on ainakin salaa pieniä toiveita sukupuolesta, joka ei kuitenkaan tarkoita, ettei rakastaisi lastaan, jos se sattuisi olemaan " väärää" sukupuolta. Itse olen aina toivonut tyttöjä ja ilokseni saanut tyttöjä. Mutta tuo aloitus oli jo vähän törkeä. Toisaalta tiedän, miten kurjalta tuntuu ihmisten puheet, kuinka poika pitää olla. Niinpä ne ajattelevat tuolla Aasiassa, jossa 15 vuoden kuluttua on (en muista missä maassa) kymmeniä miljoonia poikia enemmän kuin tyttöjä. Asiasta oli juttu ahetki sitten hesarissa. Taitaa asia kääntyä siellä kohta niin, että naiset ottavat tulevaisuudessa useita miehiä, eikä päinvastoin, kuten nykyään.
eka oli tyttö. Rakastanut häntä aina mutta kuitenkin olisin poikaa toivonut. Toka oli poika ja olin siitä todella onnellinen. Asenteellista tämäkin. En tiedä miksi pidin poika vauvaa parempana saavutuksena kuin tyttöä..
Mulla on tyttö ja poika, molemmat rakkaita. Pojat on ihania ja tytöt myös.
TODELLA SAIRASTA
T: kahden pojan äiti
Vierailija:
Hyi helvetti! Pelkkä ajatuskin etoo!!
Ja säälin kavereita joilla on poika.
Vai... Ei, ei se niin voi olla. Ethän vaan ole ITSE ollut jonkun etovan miehen kanssa " silleen..." ??? Tai pistänyt inhottavia, likaisia miehen sukusoluja jolla pruutalla sisääsi...? Ja nyt Sinulla on tytär... Mitäs jos se joskus kiinnostuu pojista (ei varmaankaan, mutta kaikkeen pitää varautua...) ?
Totta, olisi hyvä jos poikia ei olisi. Mutta silloin ei tosin syntyisi uusia lapsia, joiden ansioista tulisi maailmaan uusia, ihania " äitejä" , ja niitä ilman ei voi tulla toimeen... =D
ni loppuu tämä ihmisrodun tyrannimainen ylivalta..
Kaikkihan haluaa esikoisesta pojan, ettö suku jatkuu. Tyttöjä sit tehdään sen jälkeen jos saadaan/halutaan.
t:joku joka on aina toivonut kolmea poikaa
Ja jos maailmaan syntyisi vain pelkkiä tyttöjä tai poikia niin sukupuuttoonhan ihmiset kuolisivat!!!