Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***sunnuntai-pinoon KEIJUT***

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

SyskyäOdotellen, Toivottavasti kaikki on hyvin ja vuoto on ihan harmitonta alkuraskauteen liittyvää. Itselläni on ollut nyt viiden päivän ajan ruskeaa limaista ja välillä kuivaakin vuotoa. Eilen lauantaina ja tänään vuotoa tulikin jo vähän enemmän. Punaista se ei kuitenkaan ole. Mua eniten pelottaa se, ettei mitään oireita ole edelleenkään. Vatsassa ei tunnut mitään, eikä valkovuotoa ole tullut laisinkaan. Menen varmaan huomenna gynelle, eli aikaista taas kerran sitä. Aluksi piti mennä sinne vasta parin viikon päästä kun raskausviikkoja on enemmän. Mutta tuntuu niin kurjalta, että pakko mennä jo nyt. En tiedä pystyykö ultralla vielä näkemään onko kaikki hyvin vielä tässä vaiheessa?

Myttö 6+2

Vierailija
22/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo välimatka sit kovin pitkä! :) Luetaanko tää meijän asuinpaikka nyt sit Sunaan, en oo ihan selvillä.

Mulla ei raskausoireita kauheesti oo, nälkä on ehkä vähä kasvanut ja tänään on palellut, mut ehkä johtuu pakkaseta. Onneks ne on luvannu lauhtuvan aika reilusti, johki -5 asteeseen.

Se on jo ihan siedettävä. Eikä palele koirankaan tassut enää lenkillä. Toi meidän toinen koira ku on niin vilukissa, et hyvä ku yhet pissat tekee ja jo pitäis takas kotiin päästä. Sit se loikkii kolmella jalalla ja pitelee vuorotellen yhtä ylhäällä :))

Mä oon tässä pähkäillyt että menekö alkuraskaudenultraan vai en. Yhtenä päivänä tuntuu et vois mennä ja toisena taas et mitä turhaan, huomaahan en aikanaan jos on jotain huomattavaa.

Eikä mulla kyllä mitään vuotoja oo eikä kipuja et eipä kai siellä mitään vikaa oo.

Mut toisaalta empä mä huomannut sitäkään et oli 37 viikkonen kuollu. En kyllä ymmärrä miten se on mahollista, siis olla huomaamatta. Mut ilmeisesti se oli muutaman päivän jo ollu kuolleena.

Se ei ollu kyllä missään vaiheessa kovin liikkuvaista sorttia.

Nyt kyllä tuntuu pitkältä oottaa sinne asti et edes liikkeet alkaa tuntuu. Kyllä varmaan tulee sitte monta sydämenhypähdystä jos on vaavi pitempään liikkumatta.

Nii ja on toinenki asia mitä oon ruvennu miettii. Ku sillon viime raskaudessa oli neuvola lääkäri tiistaina ja kaikki oli muka hyvin, seuraavan viikon perjantaina ei kuulunu enää sydänääniä. Ja kuoleman syyksihän sitten selvisi napanuoran solmu. Niin voiko olla mahdollista että solmu ois kiristyny kerralla? Jotenkin tuntuu hullulta, ettäkö kaikki olis ollu vauvalla vielä hyvin sillon lääkärissä.

Lääkäri oli semmonen nuori venäläinen nainen jonka suomenkielikään ei ollut täysin kunnossa. Osaskohan se hommansa?!

Ja mitä jos se on vieläkin tuolla neuvolassa lääkärinä!!? En tiä luottasinko sen tutkimukseen enää.

No se lääkäri selviää enskuun alussa, ku on eka neuvola.

Sairaalassa sanoivat viimeks et seuraavaa raskautta tarkkaillaan sitten tiuhemmin, niin meinaskohan ne vasta sitte loppumetreillä, vai missä vaiheessa?

Nooh.. semmonen sepustsu tällä erää..

Kaipa se täytyy nukkumaan, ku ukkokin lähtee huomenna taas keikalle X määrää päiväks. :((

Öitä kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu yöunilla ja nyt omaa ihanaa rauhaa. Mitenpä muutenkaan sen viettäisi kun koneella ollessa=)

kirsikka82. Vaadi tarkempaa seurantaa. Mielestäni sinulla on siihen oikeus ja jos sinulle niin on luvattukkin. Eihän se ole kiva että joka päivä on kova huoli masuasukista. Odotuksesta pitäisi myös pystyä nauttimaan. Keskuste ensin neuvola tädin kanssa ja asianhan voit ottaa myös synnärillä ekassa np-ultrassa puheeksi. Luulisin että alkuraskaudessa ei ole niin tiheää surantaa vaan loppuraskudesta masuasukkia seurailaan tarkemmin.

Itsekkin pitää vaatia hieman tarkempaa seuraantaa vauvan koon suhteen tässä raskudessa. Esikoisen painoarvio oli 3.3kg ja ihan maksimissaan 3.6kg. Painoi sitten 4.4kg. Hirveen paljon yli 4.5kg en halua alkaa alakautta synnyttämään.

Täällä pahoinvointi senkun vaan jatkuu. Nyt närästääkin, apua. Toivottavsti närästykset ei nyt ihan vielä sentään ala.

Mietin että taidan sittenkin soittaa huomenna femedaan ja kysyä aikaa alkuraskuden ultraan. Eihän tässä nyt enään oo niin kauan aikaa np-ultraan, mutta en jaksais odottaa et näkisin onko masuasukilla kaikki hyvin. Ensimmäinen raskus kun päättyi keskemenoon rv 11+5, mutta sikiö oli jo kuollut rv7+3. Oishan se kiva nähdä että masuasukilla on kaikki hyvin, kummasti oma vilkas mieli rauhottuisi.

Nyt lukemaan.

Öttis ja masutoukka rv 8+2