Onko miehesi koskaan käyttäytynyt väkivaltaisesti sinua kohtaan?
Kommentit (9)
töninyt, läimäissyt ei siis " hakannut"
mutta olen minäkin sitä tehnyt... nyt ollaan rauhoituttu eikä kumpikaan ole koskenut toiseen 3 vuoteen (ennnen käsiksi käymistä tapahtui kerran vuodessa)
Se hyvä puoli on aikuisena aloitetuissa suhteissa, että on ehtinyt jo itselleen tehdä selväksi, että miten paljon paskaa ottaa toiselta ihmiseltä vastaan. Viittauskin väkivaltaisuuteen, niin olisi ukko saanut kenkää.
Vierailija:
Se hyvä puoli on aikuisena aloitetuissa suhteissa, että on ehtinyt jo itselleen tehdä selväksi, että miten paljon paskaa ottaa toiselta ihmiseltä vastaan. Viittauskin väkivaltaisuuteen, niin olisi ukko saanut kenkää.
t. edellinen
Sanokaa mitä sanotte, mutta mulle ihan ok vaikka välillä puolin ja toisin nyrkki saattaa heilahtaakkin. Kuuluu meidän myrskyisään parisuhteeseen ja rakkauteen.
Niin ja ennenkuin joku ehtii väittämään tätä provoksi, niin voin vakuuttaa ettei ole, vaan totista totta.
Tai sanovat että en uskalla tehdä sitä tai tätä kun isi lyö...
T.ekaluokkalaisten avustaja
Ollaan oltu yhdessä 5 vuotta. Riidelty ollaan ennenkin, mutta vain sanoin. Luulin, että häneen voi aina sen verran luottaa, ettei koskaan, ikinä milloinkaan olisi käsiksi käynyt.
Kuitenkin siis, noin kuukausi sitten riepotti mua hiuksista..
ei ilmeisesti äiti tai isä ole opettanut?
Exä melkein pahoinpiteli minut kuoliaaksi, joten se riitti siitä mieslajista.
Mitä teit?
tai
Tuliko tukistettua lasta?