Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vähän (erilainen(ko)) vauvakuume...

21.01.2006 |

eli kaksi tyttöä on, reilu 2v ja reilu 4v. toisaalta hipittäisi vielä kolmatta (poika) mut todellakin tahtosin et se ois poika.... mut eihän sitä voi tietää kumpi tulee.. ties vaikka kolmas tyttö kun kaksi aikasempaakin on tyttöjä... noh jos tulisin raskaaksi ja ajan saatossa huomattas et sekin olisi tyttö, kyl varmasti rakastaisin sitä kuin muitakin mut silti olisi syvällä sisimmässäni suuri pettymys... ja neljättähän en alkais enää väsäämään pojan toivossa... en missään nimessä halua suurperhettä!!!! (mun mielestä neljän lapsen kohalla voipi jo puhua suurperheestä, ei ehkä kaikkien mielest mut mun mielest, joten ei takerruta tähän nyt)

mä oon jo pähkäilly tätä jo vuoden, ja vieläkin on et haluan lapsen, en halua, haluan lapsen, en halua.... voi kun pääsis selvyyteen..

jos tulee kolmas,haluaisin mahd.pienellä ikäerolla, ettei tulis tyyliin 10v ikäeroa... joten pitäs pian päättää.. ja vielä näin " nuorena" (alle 30) jaksas yö valvomiset..

tää on sekava kirjotus. tuntuu et jos saankin tytön ni miten " kestän" pettymyksen kun ei saatu poikaa edelleenkään...

ekaa kun ootin, toivoin tyttöä,ja tyttö tuli. toista kun ootin oli poika tunne mut ultrassa sanoivat et tyttö, silti oli poika tunne. mulle oli sama silloin onko se poika vai tyttö. nyt ois pojan vuoro, mut mun tuurilla ei kuitenkaan tuu.

onko täällä monen lapsen äitejä? jos kaks ekaa on samaa sukupuolta tuleeko kolmas/neljäskin suurella todennäköisyydellä samaa sukupuolta.... oih kun tää on vaikeeta....

haluaa ja ei halua.. kas siinä pulma.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kumpi sieltä tulee, ennen kuin se on syntynyt. Toisilla miehillä kun on vain niitä " tyttösiittiöitä" ja toisilla " poikasiittiöitä" ja kolmansilla on kumpiakin.

Itselläni on kolme siskoa. Aikoinaan vanhempani ja koko suku odotti poikaa, joka olisi jatkanut sukutilaa. Varsinkin isäni toivoi poikaa, mutta äiti toivoi terveen vauvan oli sitten tyttö tai poika. Pettymys oli suuri isän isälle kolmannen tytön synnyttyä, kun poikaa eli jatkajaa tilalle ei kuulunut eikä näkynyt. Vanhempani olivat kuitenkin onnellisia kolmannesta ja vielä neljännestäkin tytöstä. Pääasia kun oli että vauva tulee ja että se olisi terve.

Isälle monet tutut vitsailivat, että eikö vieläkään poikaa... Ja vieläkö viides lapsukainen olisi tervetullut. Isäni tuumasi topakasti, että lapsiluku on täynnä, enkä ole mikään SEKATYÖMIES... =) eli isäni on hyvin ylpeä ja onnellinen neljästä tyttärestään!!! Nykyään hän polleileekin vitsiä aikoinaan vääntäneille miehille, että hänelläpä on TÄYSKÄSI NAISIA ja kaikki on hänen!!! =)

Elikkä eikö ole pääasia, että mahdollinen tuleva vauva on terve, eikä se onko se tyttö vai poika. Pettyyhän sitä toki, jos toivoo poikaa ja tuleekin tyttö. Mutta rakastat häntä kuintenkin yhtä paljon... ?!

Vierailija
42/42 |
19.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se kumpi tahansa.... vaikka se sitten olisi " väärää" sukupuolta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla