Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

££$GALLUP$££Mikä merkki tyylikkäintä/arvokkainta lapsen yllä? Mikä taas junttia?

Vierailija
21.01.2006 |

Niin, mistä pidätte lastenne yllä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä hankit lapsesi vaatteet sieltä mistä sua huvittaa. Ja se on mielestäsi o.k ja sopii teidän perheelle. Se on sun valintasi, piste.

Tässä gallupissa ei taidettu sitä kysyä...?

Vierailija
22/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Stockmann myy myös bakito-merkkisiä vaatteita, josta on löytynyt kivoja ja edullisia vaatteita.

Toinen Stockan merkki (en tiedä onko muualla) on Bogi. Pojillekin löytyy ihan kivoja vaatteita jotka kestää kulutusta ja pesua ;) En tosin tiedä kuinka " trendikkäitä" ne ovat...

Kun pukeutuminen viedään äärimmilleen, on pakko mainita esimerkkinä eräs tuttu jonka lapsi puettiin taaperoaikana pakkasilla burberryn ruutuhaalariin ja käärittiin varmuuden vuoksi marimekon unikkohuopaan =D Siinä oli jo jotain surkuhupaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettivaatteet..Vittu mikä pelle tässäkin kirjoittaa...Onkohan sulla edes oikeasti varaa edes niihin paskamaisiin markettivaatteisiin

Taidat käydä koluamassa uffen laatikoita yöaikaan.

Mä olen ainakin löytänyt marketeista lapsille tosi siistejä vaatteita.

Markettivaatteet on rumia ja heikkolaatuisia ryysyjä sekä junttimaisia! Paitsi anttilasta saa espritiä. On mulla ihan oikeesti varaa jopa niihin merkkivaatteisiin. Olen ihan hyvin palkatussa työssä, enkä kolua uffin laatikoita. Onko uffin laatikoissa ellen vaatteita vai? En oikein usko. Listastani muuten unohtui kenzo jolla on kauniita vaatteita. En pukisi lapselleni marketista ostettuja ryysyjä vaikka ilmaiseksi saisin. Elleä ym. laatumerkkejä ostan kyllä käytettynäkin koska ne pysyvät hyvän näköisinä.

Vierailija
24/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä mamma olla huuto.netis vakiasiakas.Sieltä koluaa merkkivaatteita ja on niin trendikästä että ihan pahhoo tekkee....

Sä melkoisella tarmolla haukut näitä marketti vaatteita,joten pakostakin tulee mieleen,että onko sulla tosiaan edes niihin varaa.

Olen huomannut,että nämä joilla OIKEASTI on varaa elleen jne niin eivät puutu muiden vaatehankita paikkoihin millään tavoin vaan he ymmärtävät,että kaikki eivät edes halua,vaikka varaa olisi ostaa kalliita " trendikuteita" lapsilleen.

Tässä taas yksi wanna be-ihminen.Antaa ymmärtää,että on enemmän,kuin oikeasti rahkeet antavat periksi.

Markettivaatteet on rumia ja heikkolaatuisia ryysyjä sekä junttimaisia! Paitsi anttilasta saa espritiä. On mulla ihan oikeesti varaa jopa niihin merkkivaatteisiin. Olen ihan hyvin palkatussa työssä, enkä kolua uffin laatikoita. Onko uffin laatikoissa ellen vaatteita vai? En oikein usko. Listastani muuten unohtui kenzo jolla on kauniita vaatteita. En pukisi lapselleni marketista ostettuja ryysyjä vaikka ilmaiseksi saisin. Elleä ym. laatumerkkejä ostan kyllä käytettynäkin koska ne pysyvät hyvän näköisinä.

[/quote]

Vierailija
25/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poivre Blanc ulkoilussa ja

sisävaatteissa IdaT, Katvig, Mini a Ture, Hjorth.

Minulla on vain poikia, joten ei tarvitse paljon vaivata päätään svenssonketjujen kuteilla (röyhelöä ja brodeerauksia ei tarvita).

Vierailija
26/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että vaatteet on siistit, kivat, puhtaat ja sopivat. Ja sellaiset, että lapsi viihtyy ja pystyy temmeltämään. Ihan sama, mistä ne on ostettu ja minkä merkkiset.

Ei se silti tarkoita, että käyttäisin raitaa ja ruutua sekaisin tms. vaan siististi puetaan.

Merkit ei vaan oo se maailman tärkein asia.

Vierailija
27/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niillä merkeillä kukaan pädekään. Sitä mennään vaan putiikkiin ja ostetaan mitä lapsi tarvitsee (vaikka saapassukat).

Laajentakaa tajuntaanne vaikkapa Kauniaisten laskettelurinteessä. Siellä näkyy hintaskaalojen kaikki tasot. Ja ei, et ole out, jos lapsellasi on Seppälän kuteet. Out olet, jos ne ovat likaiset, väärän kokoiset tai rikki tai soveltumattomat ko. käyttöön.

Me ei tehdä marketeissa edes ruokaostoksia. Tuntuisi ihan hullulta mennä sinne pelkästään vaatteita ostamaan, jostta omien lasten vaatevalinnat (se merkki, hui) hyväksytäisiin.

Vierailija
28/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä minä että lapsi 1,7v. Kivat printit, lapsimaisia, kestävät pesua, kimalletta, värejä ja tytölle prinsessoja ja poneja :). Ulkovaatteista kauneimmat ja lämpöisimmät ovat mielestäni Ticketillä.

Junttia on pukea lapsensa rumiin, likaisiin ja vääränkokoisiin vaatteisiin. Junttia on myös pukea lapsi niin hyvin, ettei tämä saa leikkiä. Koska vaatteet menisivät pilalle...

Vierailija
29/31 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa tämä mamma olla huuto.netis vakiasiakas.Sieltä koluaa merkkivaatteita ja on niin trendikästä että ihan pahhoo tekkee....

Sä melkoisella tarmolla haukut näitä marketti vaatteita,joten pakostakin tulee mieleen,että onko sulla tosiaan edes niihin varaa.

Olen huomannut,että nämä joilla OIKEASTI on varaa elleen jne niin eivät puutu muiden vaatehankita paikkoihin millään tavoin vaan he ymmärtävät,että kaikki eivät edes halua,vaikka varaa olisi ostaa kalliita " trendikuteita" lapsilleen.

Tässä taas yksi wanna be-ihminen.Antaa ymmärtää,että on enemmän,kuin oikeasti rahkeet antavat periksi.

Kun tuo ap kysyi, että mitkä on junttimaisia ja mitkä trendikkäitä. Vastasin oman mielipiteeni mukaan. Mun mielestä halvat tusinavaatteet on JUNTTIMAISIA ja vastasin kysymykseen. Muuten en puutu kenenkään vaatehankintoihin. Kyllä mä tiedän, että kaikki eivät halua merkkivaatteita. Silti mun mielestä on junttimaista pukea rumia vaatteita. Ja luettelin kyllä ihan lindexit ym. tuohon listaani mukaan joista saa ihan kivoja vaatteita. Eikä ne ellet niin kalliita ole, että mikään miljonääri tarttis olla. Se on asennekysymys: jos haluat panostaa vaatteisiin niin ostat elleä tai muuta laatumerkkiä, jos et halua menet markettiin. Mikä tässä nyt niin kauheesti sun persettäs kaivelee, että jaksat jauhaa? Taidat olla niitä jotka vähät välittävät lastensa vaatetuksesta ja jonka lapset kulkevat marketin collegepuvuissa ja liian pienissä lassien haalareissa.... Mä voin myydä sulle vähän käytetyn reimatecin tai jonkun muun KUNNON vaatteen niin saavat sinunkin lapsesi kunnollista päälleen.

Vierailija
30/31 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta edellisellä kirjoittajalla on asiassa pointtia.

Tarkotus ei ole pahastuttaa ketään.

Olen myös samaa mieltä kirjoittajan kanssa, joka toteaa liian pienten, rikkinäisten ja likaisten vaatteiden olevan junttia.

Se, että puen lapseni kauniisti ei merkitse, etä kaiken pitäisi olla KALLISTA. Ilomielin ostan kirppikseltä t. second hand-shopista kauniita ja laadukkaita vaatteita lapsille. Joskus vain ei löydy kaikkea sieltä.

Jo Hesarissa oli kirjoitus köyhästä perheestä, jotka dyykkasivat. Ja mitä olivat mm. löytäneet -Kukkapuroa. Takuuvarmasti ottaisin minäkin ne sieltä lavalta käyttöön.

Vierailija
31/31 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime aikoina ollut pettynyt niiden kestävyyteen. Sukkahousut menivät puhki muutaman kerran käytön jälkeen, nappeja irtoilee helposti, nukkaantumista on esiintynyt, ja vanhemman tytön housuihin tuli myös parin käyttökerran jälkeen polvikulumat. Lastenvaatteilta nyt odottaa vain jonkinlaista kestävyyttä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi