Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rinnat pilalle raskaudesta ja imetyksestä?!

Vierailija
23.06.2008 |

Käykö aina niin, että ennen kiinteät, isot ja terhakat rinnat ovat muisto vain raskauden ja imetyksen jälkeen? Voiko sitä mitenkään ehkäistä ja palautuuko entinen muoto koskaan? Kuinka paljon iällä on merkitystä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan geeneillä. Katso äitisi rintoja, niin voit arvioida tulevaisuutesi ;) Itse sain roiskeläpät 20-vuotiaana, heti ensimmäisen lapseni imetyksen jälkeen.

Vierailija
2/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei paljoakaan muutosta, vaikka eivät isot olekaan. Suht kiinteät kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä rinnoista. Ovat nyt kuitenkin palautuneet seuraavan vuoden aikana oikeastaan ihan ennalleen. Imetin siis 8,5 kk ja sain lapsen 36-vuotiaana.

Vierailija
4/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin imetystiheydellä on merkitystä. Kannattaa imettää niin usein, että rinnat eivät venyty.

Perimällä on merkitystä. Ja tukevien rintaliivien käytöllä. Niitä kannattaa alkaa käyttämään heti kun on saanut rinnat.

Olen imettänyt kolmea lasta yhteensä 6 vuotta ja rinnat ovat pysyneet hyvinä. Ennen imetystä olivat kokoa 75A, imettäessä 75C-D ja imetyksen jälkeen kiinteytyivät kokoon 75B. Ei pysy tulitikku rinnan alla, joten eipä voi sanoa juuri roikkuviksi. Olen 36 v vanha ja jos yhtään roikkuu, niin iän vuoksi ei imetysten.

Vierailija
5/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät enää pystyt, mutta suht kiinteät, eivätkä roiku. Paljon vaikuttavat geenit ja se, kuinka paljon keräät ylipainoa raskaudessa.

Vierailija
6/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa on , että ovat suuremmat kun ennen lasten syntymää. Neljä lasta olen imetänyt. Kysyin just tätä mieheltä ihan tämän ketjun takia, ja totsei, ettei ainakaan roikkumaan ole rintani ruvenneet, vaan ovat samanlaiset kuulemma kuin enne noita imetyksiä.

Vierailija
7/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei tosiaankaan etukäteen voi tietää, kuinka käy. Omani ovat edelleen samanlaiset kuin 20 v. sitten, vaikka 3 lasta on imetetty. Ikäkään ei vielä näy (45 v) ja jos geeneihin voi luottaa niin tuskinpa tulee näkymäänkään, sillä 70 v. äidilläni on edelleen hienot rinnat. Että rinta rottinkille vaan, edes jostakin asiasta!

Vierailija
8/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun d-kupin rintani roikkuivat jo 15-vuotiaana, eivätkä ne ole nyt kahdenkymmenen vuoden (ja 16 kuukauden imetyksen) jälkeen juurikaan erinäköiset. Sen sijaan ovat hyvin samannäköiset kuin äidilläni.

Vierailija
9/9 |
23.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys kyllä litistää rinnat siis jos paino pysyy samana. Lihominen saa rinnat näyttämään täyteläisemmiltä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä