Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita pääsykokeisiin lukijoita? Miten menee, mitä luet ja mikä on taktiikkasi :-)

Vierailija
21.01.2006 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo marraskuussa lukemisen. Eli pikkuhiljaa lueskelen ja joka päivä. Taktiikkani on siis se, että kannattaa aloittaa hyvissä ajoin. Sain graduni valmiiksi marraskuussa toiseen tutkintoon.

Motivaatio on kova, koska haluan todella toimia psykologina. Hakemaani paikkaan ei ole muuta kuin kirjallinen koe.

Tsemppiä vain kaikille pääsykokeisiin lukijoille!

Vierailija
2/6 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin yliopistoon! Opinto-oikeus on valtsikkaan, mutta ei vaan into riitä... ja olen niin pitkään haaveillut olevani ihan virallisesti psykan laitoksella, että nyt on päästävä! Mihin sä haet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun aiemmasta tutkinnosta luetaan hyväksi tosi paljon, joten en ota papereita ulos. Jos pääsen sisään sinne selviän 1,5 vuoden opiskelulla.

Tsemppiä sulle pääsykokeisiin lukemiseen. Joensuuhun ei ole tilastotieteen kirjoja pääsykokeissa. Eikö Helsinkiin ole tilastotieteen pääsykoekirja? Tsemppiä sulle pääsykokeisiin lukemiseen.

T. 2

Vierailija
4/6 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle kanssa tsempit!! Aika mainiota, kun tiedät, että et joudu kauaa enää yliopistolla " happanemaan" , jos sisälle pääset :-) Mulla aivan eri tilanne... melkein kaikki edessä, muutamaa kieliopintoa lukuunottamatta.

Vierailija
5/6 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi kauan tätä alan vaihtoa miettinyt ja kuulostellut itseäni. Ja olen onnellinen, että tiedän nyt, mitä haluan tehdä työkseni. Opiskelu on vain välivaihe, joten kyllä sen jaksat, jos ala on oma ja motivaatiota riittää! Mun mieheni on kannustanut mua tosi paljon ja koko perheeni!

Aion hakea sinne niin kauan, että tärppää. Mulla koekysymykset ovat esseitä.

Lycka till! :))

Vierailija
6/6 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsykoekirjat ostin omaksi.

Lukusuunnitelma seuraava: Olen kotiäitinä (yh), joten muksun päikkäreiden aikaan (n. 2-3h) luen muistiinpanoja, mind map -taktiikkaa ym. käyttäen.

Illalla muksun nukkumaanmenoajan jälkeen luen " ihan muuten vain" , eli en tee muistiinpanoja tms.

Lukupäiviä ovat näin aluksi ma, ke ja pe. Kevättä kohden kiristän tahtia, mutta kesäkuussa juuri ennen pääsykokeita vähän löysään.

Ideoita otetaan vastaan! =)