Antaisko joku vhh:lla oleva esimerkin mistä saa päivittäiset hiilihydraattinsa! Kiitos :-)
Kommentit (4)
Kaupasta en osta mitään, missä hiilarit yli 5/100g. Ja syön kaikkea muuta kohtuudella paitsi kasviksia reilusti. Niistä valitsen tietysti ne vähähiilarisimmat, jotka useimmiten on vihreitä väriltään.
Alussa tietty kannattaa käyttää apuna vaikka jotain laskuria, ellei noudata tarkkaan esim. Atkinsin ohjeita, kuten mä tein.
t. 2
Jos ei syö paljon pähkinöitä, marjoja tai maitotuotteita niin ei niitä hiilareita tarvitse mitenkään erityisesti laskeskella. Pysyvät kohtuullisen alhaalla itsestään. Minä syön hiilareita noin 50 grammaa päivässä enkä valikoi kasviksia mitenkään tarkkaan, käytän teessäni lorauksen kermaa ja saatan syödä jopa marjoja.
Leipää tai pottuja en syö enkä kyllä kaipaakaan.
kuinka nopeasti saitte tuloksia, jos siis ruokavalio aloitettu laihdutusmielessä :-)
Kahvin sekaan loraus maitoa, sitten ruoanvalmistuksessa joskus creme fraichea, kermaa tms. sekä juustoraastetta. Kasviksia menee n. 700 g päivässä, niistä osa. Sitten pähkinöistä/manteleista tulee kans vähän.
Kokonaishiilarit mulla taitaa olla aina alle 50 g/vrk.