Niinistö kannattaa palkkajoustoa!!!
Eli sitä, että yritykset saavat pienentää työntekijöidensä palkkaa, jos sillä menee huonosti. Niinistö ei pidä ay-liikkeestä, hänen mielestään rahvaalla ei tarvitse olla oikeuksiakaan.
Tällaisen presidentinkö te haluatte?
Kommentit (15)
Lisäksi yritykset kyllä kykenevät olemaan täällä, mutta vievät muihin maihin työt sen takia, että haluavat MAHDOLLISIMMAN PALJON VOITTOA eli varakkaiden taskuun enemmän rahaa. Siitäkö meidän, työväen, pitäisi maksaa?????
Vai niin. Juuri tallaisessa orjatyossa olemattomalla palkalla on oltu, palkasta ei ollut varaa maksaa vuokraa eika elaa vaan sossusta piti hakea lisaksi. Kokeile itse. Talla hetkella sairaanhoitajista on hirvea pula (katsopa vaikka HUS:in avoimet tyopaikat!) ja suomalaisia hoitajia toissa ulkomailla pienten palkkojen vuoksi. Ja yha useampi vaihtaa alaa. Sama ilmio monella muullakin alalla. Suomessa on suuret elinkustannukset, mutta pienet palkat vaikka muihin pohjois-maihin verrattuna. Ihmiselta menee motivaatio tyohon jos ei omalla tyollaan pysty edes elamaan.
Vierailija:
Näin nimittäin käy jos yritykset Suomen verotuksen ja työnantajamaksujen suuruuden takia vievät tuotantonsa ulkomaille. ja kun kellään ei ole töitä niin mitään työttömyyskorvauksiakaan ei ole varaa maksaa kun ei kukaan maksa veroja. Revi siitä!
Vierailija:
Lisäksi yritykset kyllä kykenevät olemaan täällä, mutta vievät muihin maihin työt sen takia, että haluavat MAHDOLLISIMMAN PALJON VOITTOA eli varakkaiden taskuun enemmän rahaa. Siitäkö meidän, työväen, pitäisi maksaa?????
tämäkään asia! Mutta presidentti on mielipidevaikuttaja, siksi mieluummin Niinistö joka kannustaa, panostaa oikeisiin asioihin (kuten viennin ja yrittäjyyden edistämiseen) ja jolla on jotain näkemystä kuin Tarja joka silittää päätä eikä tee mitään minkään eteen. Parjaa vain niitä jotka tietävät paremmin.
Jokainen työsuhde voi olla avain seuraavaan työsuhteeseen, ja uskon että joskus sieltä vielä ihan kunnollinenkin paikka aukeaa. Mutta jos työhaluja ei ole, niin eipä se auta täällä ruikuttaa palkan pienuutta..
Ja PS: ne yrittäjätkin usein tekevät vähintäänkin ensimmäisen toimintavuoden ajan töitä palkatta, että saavat yrityksen pyörimään.. Eli kyllä tohon verrattuna pienikin palkka on tyhjää parempi!
Lisäksi olen tehnyt sihteerin hommia kahden kuukauden ajan (4 päivää viikossa) 450 euron kuukausipalkalla. Kaikki on eteenpäin, mitä itse tekee.
Seuraavassa työpaikassani sainkin jo vähän parempaa palkkaa, vaikka ei sekään vielä päätä huimannut.. Nykyisin saan jo ihan kelpo palkkaa, ihan koulutustani ja työn vaativuutta vastaavaa.
t.8
perjantaina jäseniään aloittamaan Sauli Niinistön vastaisen lokakampanjan internet- ja lehtien sivustoilla. Kuunnelkaa itse mitä Niinistö sanokaa älkääkä laittako liiaksi painoarvoa tämänkin threadin aloittajan omille pelottelusävyisille tarkoituksenhakuisille tulkinnoille.
Menee kyllä ehkä vähän kauaksi vauva-lehden aihepiiristä, mutta lukekaa itse mitä vaikkapa eräs tunnettu ja arvostettu kansanedustaja itse Halosesta arvelee. Kansanedustajat eivät faktojen suhteen voi olla kovin löysiä.
http://www.neittaanmaki.fi/17_7_2005.html
edustaa uskonnollista äärioikeistoa. vanhoja kunnon ristiretkeläisiä. jokohan ristit palaa suomen raamattuvyöhykkeellä?
Oppi-isänsä P. Väyrynenhän tunnetaan rehtiyden perikuvana!
9, no opiskeluaikana olin palkatta töissä kouluavustajana vapaapäivinäni.
Lisäksi olen tehnyt sihteerin hommia kahden kuukauden ajan (4 päivää viikossa) 450 euron kuukausipalkalla. Kaikki on eteenpäin, mitä itse tekee.
Seuraavassa työpaikassani sainkin jo vähän parempaa palkkaa, vaikka ei sekään vielä päätä huimannut.. Nykyisin saan jo ihan kelpo palkkaa, ihan koulutustani ja työn vaativuutta vastaavaa.
onko tuo nyt tulkittava että mielestäsi myös esimerkiksi lapsiperheen isän pitäisi mennä töihin 450 euron kuukausipalkalla? onko tuo 450 nyt minimi minkä lapsiperhe tarvitsee? silläkö olisi mielestäsi tultava toimeen?
Mistä saat rahat toimeentuloon on oma asiasi.
Tätä minä kannatan,jos kerran ääripäihin mennään.
Näin nimittäin käy jos yritykset Suomen verotuksen ja työnantajamaksujen suuruuden takia vievät tuotantonsa ulkomaille. ja kun kellään ei ole töitä niin mitään työttömyyskorvauksiakaan ei ole varaa maksaa kun ei kukaan maksa veroja. Revi siitä!