Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitoksia kaikille jotka eilen auttoivat tässä ongelmassani:

Vierailija
21.01.2006 |

HITTO mikä äijä!!

Oisin lähteny kavereideni kanssa käymään viihteellä (minä kuskina). Ukko ei edes antanut puhuaa loppun vaan tokas vaan että et lähe. Itse on kyllä jo tämän vuoden puolella käynyt kahdesti ryyppäämässä, minä olen viimeksi käynyt itsenäisyyspäivänä. Asiasta ei kuulemma keskustella ja minä en lähde.

Tekisi mieli lähteä ihan kiusallakin, mutta toisaalta en haluaisi tapella.

Että miten on lähdenkö vai en??

Lähdin sitten ja oli ehkä yksi parhaista illoista joita olen kavereiden kanssa viettänyt :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää se, että näinä tas-arvon päivinä edelleen miehillä ja naisille eri säännöt, oikeudet ja velvollisuudet.

Vierailija
2/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei ole nyt mököttänyt eikä mitään sellaista.

Ja ihan hyvin oli mennyt lasten kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä taphtu? tuliko maailman loppu, kun et ollut mihen alistettavana, vaan teit oman pääsi mukaan? Uhkasiko mies erolla ja oliko lapset heitteillä sen aikaa ku sinä et ollut kotona?

Vierailija
4/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin herää kysymys: osaatteko ollenkaan perheen kanssa viettää aikaa? Kaveritko ne mielessä on vieläkin vaikka perhe jo pystyssä... Aika säälittäväää teinimeinikiä. Sori vaan, mutta aika hanurista kuullostaa teidän elo. Kiva, että kuitenkin sulla oli kivaa. Hohhoijaa

Vierailija
5/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset eivät joutuneet heitteille ja minua ei uhkailtu erolla.

Kaikki meni yllättävän kivuttomasti kun mies lopulta vihdoin ja viimein myöntyi ja antoi luvan lähteä.

ap

Vierailija
6/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele katkeria puheita, niitä vaan harmittaa kun olet uskaltanut ottaa ohjat omiin käsiisi! Miehesikin otti näköjään asian paremmin kuin pelkäsit. Ehkä hän on vaan tottunut siihen, että saa päättää asioista. Jatka samaan malliin! =)

Vierailija
7/7 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on aikaa perhe-elämällekkin kun molemmat olemme kotona (mies työtön ja minä hoito-vapaalla).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi