Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

follikkelin koko ovulaation hetkellä?

21.01.2006 |

Onko tietoa: mikä on follikkelin koko YLEENSÄ ovulaation hetkellä? Kävin gynellä keskiviikkona ja silloin munarakkula oli 13,4mm. Mulla on käsitys että rakkaula kasvaa n 1,5-2mm vrk:ssa. Ja joku epämääräinen muistikuva että josain olisi ollut / lääkäri joskus sanonut että munarakkaula puhkeaa kun se on 21mm??? Odottelen ovulaatiota ja testaamisen aloitin eilen; en vaan jotenkin osaa luottaa noihin testeihin ja stressaa se, että osaisin bongata ovulaation oikein...Jos tota kokoa laskee niin ovulaatio olisi tod näköisesti maanantaina, eikö? Silloin munarakkaula ois suurinpiirtein sen 21mm???? Tänään sain ovulaatiotestissä suurin piirtein yhtä vahvan viivan kun vertailuviiva; mutta niiden testien tulkinta nyt on yhtä tiedettä....Teen huomenna aamulla taas testin; silloinhan selviää vieläkö se tesititulos tummuu...

Eli jos tietoa rakkulan kokoon liityen, laitahan tietosi jakoon...

Pas:iin siis olen menossa ja häiritsee vietävästi että minä päivänä suuntaan (joudun olemaan töistä pois) sinne operaatioon... Toivon että keskivviikkona.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kasvunopeus 1-3 mm vuorokaudessa. Nämä siis tietty keskimääräisiä...

Vierailija
2/3 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsityksen mukaan follikkeli kasvaa yleensä 1 - 1,5 mm/vrk. Luulisin, että follikkeli ei itsekseen irtoa ennen kuin se on vähintään 20 mm, mutta voi irrota vasta joskus 25 mm:n paikkeillakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuet kamu käsitystäni... toivon että huomenna aamulla testaan vielä vahvan viivan lh-testiin...

irrotuspiikillähän puhkeaa pienempikin rakkula mutta luomuna tietenkin eri asia...

No: huomenna aa,ulla annan infoa testi tulokseen liittyen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme