Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kesäisiä ystäviä Raumalta? :)

23.06.2008 |

Hei!

Olen vilkkaan ja kovin intensiivisen pikkukaverin (8,5 kk) 29-vee äiti ja mieheni työn vuoksi vietämme kesää Raumalla. Mukana kulkee koirasisko.

En tunne alueelta ketään ja ukkelin ollessa usein töissä, niin olisi vallan mukavaa tavata muitakin äitejä/odottajia tai toki vain muitakin suht samanikäisiä, jos sattuvat tätä palstaa seuraamaan..:)

Olisi tosi kiva heittää vaunulenkkiä yhdessä, istuskella puistossa kaffella tai ties vaikka tempaista joskus terassille ja jättää natiaiset isukkien huomaan.

Ei tässä mitään "kesäkissaa" siis etsitä vaan ystäviähän ei ole koskaan liikaa ja tietenkin kemioiden toimiessa olisi kiva kirjoitella vielä syksynkin pimentyessä ja vuoroin vierailla vaikka kylässäkin. Olemme siis pk-seudulta.

Omia intressejäni ovat matkustelu (no, nyt hieman jäissä), musiikki, viinit+ruoka (nam nam), liikunta vaihtelevalla menestyksellä, leffat ym. ym. Luonteeltani olen ehkä vähän omituisenkin huumorinomaava, seikkailunhaluinen ja ulospäinsuuntautunut. Sinä olet mitä olet, mutta jos kaipaat juttuseuraa niin laitathan minulle meiliä! Aurinkoisin terkuin, S

caribbee79@hotmail.com

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi