Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

NYT LÄHTI POHJA POIS ELÄMÄSTÄ!!!!!!!!!!!!

Vierailija
20.01.2006 |

Mies lähti ja vihelsi mennessään, jätti mut kolmen pienen lapsen kanssa selviämään. Tai siis en mä käsitä miten tästä vois selvitä? Naimisissa ollaan oltu reilu 1,5 v ja yhdessä yli 4 v, luulin tuntevani vaan enpä näköjään ole tiennyt ihmisestä mitään. Kaikki alkoi viime syksynä, alkoi tulla kaikenlaisia ihmeellisiä välistävetoja, ohareita ja irtiottoja. Aikaisemmin on ollut mitä esimerkillisin isä ja mieskin. Uskomatonta miten sitä voi ihminen muuttuakaan, yhtäkkiä ei kiinnosta yhtään meidän asiat. Valehtelu se lähinnä oli mikä meidän välejä alkoi kiristämään, edellisen kerran jälkeen lupasi pyhästi et nyt häneen voi luottaa ja seuraavan kerran kun jää valehtelusta kiinni niin lähtee samantien. Nyt se sit lähti. Raha-asiansa on saanut aivan uskomattomaan jamaan, tiedä sit mitä kaikkee on jättäny vielä kertomatta (tai siis en oo saanu selville). Tää oli mulle aika kova pala, ite kun pidän kunnia-asiana sitä et laskut maksetaan ja elellään muutenkin niin mihin on varaa. Totta ei puhu ennenkuin silloin kun tietää mun tietävän asioista, pystyy täysin luontevasti valehtelemaan päin naamaa. Lasten takia olisin tahtonut ehkä jatkaa, tai ainakin edellisellä kerralla olisin vielä tahtonut, mut en uskalla elää tällä lailla, kun ei tiedä edes koska lähtee koti alta. Minä kun jossain vaiheessa kuitenkin joudun myös kaikesta vastuuseen kun naimisissa ollaan. Lapset sitten kyselee miisä isi on, ei jumalauta mitenhän tässä pää kestäääääääääääää... Masentunut oon ollu jo valmiiksi muutenkin... En tiedä mitä sitä pitäis kestää, pitäiskö vaan antaa anteeksi? Eipä tuo kyllä nyt pyytänytkään ja ihan ilman itkuja lähti. Kiitos kun sain vuodattaa!!!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vaan jäi hämään tuo 4 vuotta yhdessä ja 3 pientä lasta?

Vierailija
2/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka tapauksessa, sinä selviät kyllä ilmankin moista valehtelijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin joutuisit maksamaan vielä isomman laskun.

Vierailija
4/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohja olet sinä ja lapset. Piste.

Vierailija
5/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kilju riemusta, kun lähti! Nyt sinä, siskoseni, panet elämäsi takaisin raiteilleen. Ja lapsesikin saavat tasapainoisemman kodin. Tsemppiä!

Vierailija
7/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne vähän yli vuosi sitten, mies tosin hoiti laskut ym raha- asiat, mutta kaikki muu sitten mättikin. oli jonkinnäköinen ihastuskin työkaveriin. Ei ollut enää mitään puhuttavaa.

Minkäikäinen miehesi on? Olisko sillä joku ikäkriisi?

Mä tiedän; maailma kaatuu päälle ja se pettymys, sitä ei voi sanoin kuvata! En tiedä miten lohduttaisin, kun mitkään sanat ei riitä kuitenkaan!

Omasta kokemuksesta kerron kuitenkin, että meille se oli kasvun paikka joka toi myös paljon hyvää tullessaan. Kävimme pariterapiassa ja tajusimme mitä kumpikin elämältä toivoi/ odotti. Nykyisin olemme läheisempiä kuin koskaan.

Ota pieni aikalisä ja yritä sitten puhua miehesi kanssa ihan rauhassa. voimia!

Vierailija
8/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÄVETKÄÄ!! Suurin osa teistä olisi ihan samoissa tuntemuksissa vastaavassa tilanteessa! Vähän sisartukea, naiset! Naiset?

Vierailija
9/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sit alat selvitteleen asioita, yks kerrallaan. Miehen tavarat, talous kuntoon, viralliset jutut (ilmota olevas yksinhuoltaja jne.)... Älä vielä stressaa tällä kaikella. Ja hoida myös itseäsi kun nuo em. on ensin ohi.

Vierailija
10/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä tässä kun ei ole oikein ketään, siksipä tänne tyhjensin päätäni. Ei ole juuri ystäviä samalla paikkakunnalla ja ketä onkin on miehen kautta. Jotenkin tuntuu sitten tosi vaikealta ajatuskin pyytää sieltä suunnalta apuja. Mä olen yrittäny tulkita miehen käytöstä ja tiedän et se on tosi väsynyt ja vaikka mitä mutta kun ei se mitään puhu. Ihan mietin jo sellaisiakin käytännön juttuja et miten mennään yksin ruokakauppaan uhmiskaksosten ja huutavan vauvan kanssa, mitä jos mulle sattuu jotain jne. Itseäni tästä syytän kyllä suureksi osaksi, tiedän et oon ollu väsymyksessäni usein maailman v-maisin akka.

ap

Vierailija
11/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minkäasteisesta valehtelusta ja raha-asioista on kyse.

Mutta itse miettisin, kunpi on tärkeämpää, se että lapsilla on ieä kotona vai se, että saadaan asuntoa maksettua. Jos oikeasti rakastat ihmistä, niin tuollaiset asiat voi selvittää. Ja raha-asoissakin voi joustaa.

Mutta jos olet oikeasti sitä mieltä, että mies on tehnyt nyt sen laatuisen " rikoksen" , että sen takia pitää rikkoa perhe, niin siitä vaan. kyllä kaikki selviää. Muuten, miten aiotte nyt hoitaa raha-asiat, kun opn vain yhden ihmisen tulot?

Vierailija
12/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se raha tässä mulle tärkeintä tod.olekaan vaan se totaalinen luottamuspula ja pettymys siitä miten (kuitenkin) rakas ihminen voi noin valehdella ja pettää lupauksensa. Tiedän et lapset tarvii ja rakastaa isäänsä yli kaiken. Sehän tästä niin vaikeaa tekeekin. Toisaalta se en ollut mä joka lähti, vaan hän ilmeisesti siis teki ihan tietoisen valinnan valehtelullaan. Tuosta edellisestä lupauksesta kun ei ole aikaa kuin n. kuukausi.

ap

Vierailija
13/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on taipumus valehdella. Vaikka olisi menossa viattomasti kioskille, niin saattaa sanoa meneväsä bensa-asemalle. kokemusta on.

Vierailija
14/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva provo taas porvoosta. Selvää kusettamista, huomaahan tuon nyt typerämpikin=/

Vierailija
15/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämässä tapahtua. Tapahtui juuri mulle. Sulla on ilmeisesti asiat aika hyvin.

ap

Vierailija
16/16 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kamala tilanne! Kunnon mies itelläkin ja kaksi yhteistä lasta. Tää kolmikko mun elämän perusta ja jalokivi. En vois kuvitellakaan mitään noin kauheaa! Koitahan pärjätä. Voimia sinulle ja lapsille.