Halonen pakottaa naiset töihin ennen aikojaan pienten lasten uota!
Kommentit (15)
Äänestäkää eduskuntavaaleissa näistä asioista, pöljät!
Olette ta kyllä tosi hidasälystä porukkaa!
Kuinkahan moni on jo yrittänyt teille selittää, että presidentti hoitaa ULKO- JA TURVALLISUUSPOLITIIKKAA.
Nämä oman maamme yhteiskunnalliset asiat päättää ihan muu taho.
Äänestäkää niissä EDUSKUNTAVAALEISSA oikein.
Kyllä on Saulilla harvinaisen puupäitä kannattajajoukoissaan.Sääli Saulia...
Vierailija:
Äänestäkää eduskuntavaaleissa näistä asioista, pöljät!
lähteä äänestämään ek-vaaleissa!
tarvi maksaa. Halosen kannattajia yleisesti haukutaan tukien metsästämisestä, mutta näyttääkin olevan tämä asia aivan toisinpäin.
kunnat, jotka nää päätökset tekee taloutensa perusteella.
Mutta näköjään av:lla kaikki on mahdollista!!!
Niin voivat tehdäkin, mutta kai ymmärrät että oikeistolaisille " yksilö" on hyvin toimeentuleva kansalainen, mieluiten yrittäjä???
Huonompiosaiset ovat niille vaan massaa.
Vierailija:
Niin voivat tehdäkin, mutta kai ymmärrät että oikeistolaisille " yksilö" on hyvin toimeentuleva kansalainen, mieluiten yrittäjä???
Huonompiosaiset ovat niille vaan massaa.
mutta hyvä jos tekevät niin (vaikka uskallan kyllä epäillä).
Jokainen kustantakoon itse sen jos haluaa olla kotona, eikä veronmaksajien rahoista! Minä en ainakaan halua kustantaa jonkun kolmen lapsen lusmuäidin kuusivuotista kotiäitiytta. Maksakoot kotiäitien omat miehet, nehän ovat ne raskaaksikin saattaneet!
Niinistö haluaa kaikki töihin ja mihinkäs ne lapset sitten pistetään?
Vierailija:
Niinistö haluaa kaikki töihin ja mihinkäs ne lapset sitten pistetään?
Olen aina ihmetellyt mitä ihmettä ihmiset näkevät tv-tenteissä, mutta ilmeisesti aika monella on vähän hakusessa puolueiden todelliset kannat, ja ainakin nuoremmat (kuten moni av-mamma) näyttävät ihan tosissaan uskovan mitä siellä tenteissä puhutaan.
Onneksi kasvoin poliittisesti valveutuneessa perheessä, säästyy paljon aikaa kun ei tarvitse kuunnella kokoomuslaisten kaunopuheita, vaan voi suoraan äänestää demaria.
siis tuo 32 ei ollut vastaus 31:lle, sori, sähelsin!!!
Elettiin kaikenmaailman taulukkojen mukaan " köyhyysrajalla" ja yllätys yllätys, hengissä ollaan! Oma valinta meillä oli! Se joka valitteli " antavansa" veromarkkansa meidän kolmelle lapselle, laskepas paljon annat veromarkkojasi kunnalliseen päivähoitoon, rutkasti enemmän kuin kotihoidontukeen.
Ei minun ainakaan ole tarvinnut presidenttiä näihin juttuihin sotkea.