Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tehdään kananmuna kastike?

Vierailija
23.02.2007 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananmunia :) siis keitettyjä...

Vierailija
2/36 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokastike, eli voita ja jauhoja kiehautetaan, maitoa ja suolaa sekaan. Keitän kananmunat ja pilkon sekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tavallinen valkokastike, mausta suolalla ja valkopippurilla. Kuori kananmunat ka silppua samoin kuin tekisit munavoita. Sitten lisäät munasilpun valmiiseen valkokastikkeeseen.

Vierailija
4/36 |
30.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla onnistu vaikka ohjeen mukaan tekee. Joku vika on, vaikka mautonta jos ei löysää keittoa jauhopaukkuineen.

Vierailija
5/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla onnistu vaikka ohjeen mukaan tekee. Joku vika on, vaikka mautonta jos ei löysää keittoa jauhopaukkuineen.

Sekoita paremmin kun rasva ja jauhot ruskistuu kun  lisäät maidon  vispilääkin voi käyttää. pintasuolauskin hyvä kun aloitat syödä.

Vierailija
6/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkokastike, eli voita ja jauhoja kiehautetaan, maitoa ja suolaa sekaan. Keitän kananmunat ja pilkon sekaan.

Lopuksi vielä ruohosipulisilppua.

Vierailija
7/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoita paremmin kun rasva ja jauhot ruskistuu kun  lisäät maidon  vispilääkin voi käyttää. pintasuolauskin hyvä kun aloitat syödä.

Jauhoja ei ruskisteta valokastikkeessa - ne vaan kiehautetaan.

Vierailija
8/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ruskea kastike ja laita kananmunat siihen.

Vierailija
9/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkokastiketta ei kyllä ruskisteta.

Vierailija
10/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä on pilvin pimein ohjeita. 

Vierailija
11/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä ole tarkoitus ruskistaa jauhoja ja maitoa lisätään vähän kerrallaan, käytä vispilää sekoitukseen.

Vierailija
12/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunakastike on yhdyssana.

Vierailija
13/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkokastike ja sinne kananmunat. Kurkkusalaattia tai suolakurkkupalojakin jotkut ovat laittaneet. Sinappia myös hieman esimerkiksi.

Vierailija
14/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suolan lisäksi valkopippuriakin voisi laittaa hieman.

Vierailija
15/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä on pilvin pimein ohjeita. 

YT:ssa näytetään "kädestä pitäen" mite se tehdään, kannattaa katsoa sieltä.

Vierailija
16/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole muuten nirso ruuan suhteen mutta muksuna olen oksentanut tämän ruuan takas lautaselle. 

Vierailija
17/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkokastikkeessa EI RUSKISTETA jauhoja ja voita.  Eikä tule paakkuja kun maidon sekoittaa pikkuhiljaa, miedolla lämmöllä. 

Vierailija
18/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suolan lisäksi valkopippuriakin voisi laittaa hieman.

Ja ripaus muskottia.

Vierailija
19/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetyt perunat kananmunakastikkeella ja lisäksi kalapuikkoja, superhyvää ruokaa.

Vierailija
20/36 |
31.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valkokastikkeessa EI RUSKISTETA jauhoja ja voita.  Eikä tule paakkuja kun maidon sekoittaa pikkuhiljaa, miedolla lämmöllä. 

Tämä on jo useaan kertaan todettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän