Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä diplomi-insinööri sanoi merkonomille McDonaldsissa?

Vierailija
20.01.2006 |

-Big Mac -ateria kokiksella.

=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse merkonomi ja hyvin pyyhkii. Säälin niitä jotka käy lukion ja ON SIELLÄ MÄKKÄRIN KASSALLA :DDDDD Meinaa mä sanoin sille lukiolaiselle, nugetit kokiksella. :DDDD 

;)

Vierailija
2/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen merkonomi, perustin oman tilitoimiston 10vuotta sitten ja elätän sillä itseni.

Tiedän kyllä et tuon tutkinnon saa sillä että on vain paikalla, mutta sehän pätee melkein jokaiseen ammattikoulu tutkintoon. Lukionkin pääsee läpi läsnäololla ja kuuntelemalla. Liian moni nykyään käykin koulut vain "päästäkseen läpi".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pahaa siinä on jos käy töissä?

Vierailija
4/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko itsetunnossa vikaa, jos nostaa ikivanhan ketjun puolustaakseen ammattikuntaansa? Siinäpä kysymys.

Vierailija
5/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, tiedä nyt sitten kumpi on pahempi, olla töissä hampparipaikassa vai ruokailla siellä..

Vierailija
6/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinööri joutuukin aina pyytämään ruuat muilta, sillä ei osaa laittaa ruokaa omalle lautaselleen koska äiti on sen aina tehnyt, ja joskus paloitellut pihvinkin valmiiksi ettei pojan tarvitse vaivautua sitä tekemään.

Vierailija
7/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ tuosta muuten oikeasti tunnistaa dippainssin, on aina ihan pihalla jossain seisovan pöydän äärellä koska ei hahmota missä järjestyksessä ne ruuat pitäisi siihen lautaselle laittaa! äiti tosiaan sen aina hänen puolestaan tehnyt ?

Vierailija
8/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mulla on miehenä DI, kyllä se paloitella osaa, mutta esim. kanankoipia ei toivo koskaan ruuaksi kun sen paloittelu on niin vaikeaa xD

Mutta muuten oikein kelpo mies. Tienaa hyvin ja hoitaa kotiakin, joten pärjäähän sitä ihan hyvin ilman kanankoipiakin.

Vierailija
9/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me diplomi-insinöörit emme käy Mäkkärissä ja jos käymmekin, emme osta bigmäkkiä ja sokerikolaa vaan mäkrukiin aplarimehulla.

Vierailija
10/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:18"]

Diplomi-insinööri joutuukin aina pyytämään ruuat muilta, sillä ei osaa laittaa ruokaa omalle lautaselleen koska äiti on sen aina tehnyt, ja joskus paloitellut pihvinkin valmiiksi ettei pojan tarvitse vaivautua sitä tekemään.

[/quote]

TUO on fysiikan opiskelija Itä-Suomen yliopistossa.

Vierailija
11/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tosta aivopierusta tekee vitsin, jonka pitäisi vielä naurattaakin? Häh?

Vierailija
12/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se oli tuore juttu silloin kymmenisen vuotta sitten, kun ketju aloitettiin?

Vierailija
13/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kerran nuorehko mieshenkilö, joka ylitti katua kotitalonsa luona. Pläiskis, auto ajoi hänen päälleen suojatiellä ja mies meni ihan muusiksi ja jäi henkitoreissaan kadulle makaamaan verisenä läjänä. Koska oltiin Suomessa, paikalle kerääntyi koko joukko väkeä toljottamaan ambulanssia odotellessa. Siinä sitten siunailtiin että voi mies parkaa ja taitaa olla jo kuollut koko raukka! Yksi töllistelijöistä, vanha mummeli siristeli silmiään ja kohensi silmälasejaan ja tokaisi että voi mahoton, se taitaa olla miun naapuri, sehän on se insinööri yläkerrasta! Voi insinööriparkaa!

Silloin verinen mytty liikahti ja veti ikäänkuin viimeisen henkäyksen ja koristen kuului: olen diplomi-insinööri, DIPLOMI-INSINÖÖRI, DIPLOMI....

Vierailija
14/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:11"]

Jaa a, tiedä nyt sitten kumpi on pahempi, olla töissä hampparipaikassa vai ruokailla siellä..

[/quote]

Kaveri, hum.tiet.yo, oli juhannusyönä töissä kaupungin ainoassa auki olevassa mäkkärissä kun humalainen naikkonen halveksien sääli että eikö sinulla raukalla ole muuta paikkaa viettää juhannusta kuin mäkkärinkassa.

Vierailija
15/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekonomin tutkinnolla sain työpaikan, jossa matkustelin niin Suomessa kuin ulkomaillakin, työmatkoja Pariisiin ja Lontooseen. Palkka oli parempi kuin monella lääkärillä ja työ hyvin mielekästä. Itse sai päättää milloin uppoutuu papereihin, milloin lähtee reissuun. 

Vierailija
16/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hum. tiet. yo? Onko se sama kuin merkonomi?

Vierailija
17/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen merkomoni ja paremmin tienaan kuin lääkäri½½

Vierailija
18/23 |
23.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2013 klo 14:49"]

Mikä on hum. tiet. yo? Onko se sama kuin merkonomi?

[/quote]

Se on suorittajaltaan kesken jäänyt akateeminen humpuukikoulutus, jonka läpikäyneelle ei löydy mitään järkevää työtä. Yleensä merkonomin palkka on paljon isompi kuin hum.tiet.yo:n.

Vierailija
19/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-Big Mac -ateria kokiksella.

=D=D=D=D=D=D=D=D=D=D

Vierailija
20/23 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkonomi sanoi filosofian maisterille?

Big Mac kokiksella

t. fm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan