Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lintu75

20.01.2006 |

sainpas sivuiltasi ihanan vinkin synttärikakkuun pojalle:) Minä ajattelin laittaa puuha-pete hahmo tikkarit(toivottavasti on vielä kaupoissa..) kakun päälle ja tuon " tien" teen lakritsi nonparelleilla. Vielä pitää miettiä mitä laittas noiden leppäkerttujen tilalle. Ois kiva kun sais pikkuauton näköisiä, mutta en muista oliko sellasia kaupoissa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä autoja ainakin isommissa k- ja s-ketjujen kaupoissa. Marsipaanistakin voisi tehdä jonkun pienen levyn ja laittaa vaikka leikkiauton sen päälle, esim lavallisen, johon jotain karkkia, esim suklaatoffeepalloja tms, jotka ovat kuin kiviä tai mitä se Puuha-pete nyt sitten tekeekin. Ja vaikka muutama likennemerkki vielä seuraksi.

Vierailija
2/4 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi kun ihmetellä ja kiitellä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ideoita aina on ja niitä löytyy ja jos olisi vielä sponsorikin kaiken toteuttamiseen, voisi lopputuloskin olla kiva. Aina vaan ei voi kauheesti ja laittaa rahaa koristuksiin, jos tekee kymmentäkin laatua tarjoiltavaa, jo aineet niihin tulevat kalliiksi;)

Nelliina...mietin mitä tuohon sanoisin...teen ja en tee....Oliko sulla jotain erityistä mielessä ja missäpäin asut?

Jos haluat " jutella" enemmän, laita mulle meiliosoitetta=)

Vierailija
4/4 |
22.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nelliina " at" webinfo.fi on osoite. Mielellään kerron sitten mailissa mitä olen hakemassa, mutta mistään isosta projektista ei kylläkään ole kyse :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan