Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan vaatteiden silityksestä.

Vierailija
20.01.2006 |

Kertokaa millä konstilla olette saaneet nuo pienet vaatteet silitettyä?

Kuulostaa varmaan tosi hassulta,mutta ihmettelen,että kuinka tuollainen 506cm bodynkin saa suoraksi joka puolelta,kun rauta tuntuu olevan isompi,kuin vaate.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle esikoinen tulossa parinviikon päästä, enkä todellakaan silittänyt vaatteita...Olisikohan pitänyt? Taidan olla huono äiti jos en silitä. Tai ainakin laiska.

Vierailija
2/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi kyselin neuvoja

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käytössä en silittänyt, mutta en kyllä silitä mitään muutakaan jos ei ole pakko.... Matkasilitysrauta voisi olla apu tuohon koko ongelmaan

Vierailija
4/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinenkin " huono äiti" linjoilla.

Vierailija
5/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse silitin esikoisen vaatteet saadakseni ne pehmeämmiksi. Toista odottaessani ostin kuivausrummun, ja sen kanssa ei tartte silittää (vaateet suht sileitä ja ennen kaikkea pehmeitä muutenkin).

Vierailija
6/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jälkeenpäin hekottaa ajatuksellekkin, hänelle kolmas tulossa eikä tasan aio silitellä vauvan vaatteita!

Itselleni tuli eka 3 viikkoa sitten, eikä käynyt mielessäkään silitys.

Vierailija
7/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Vanhojen" ohjeiden mukaan olisi hyvä silittää vauvan vaatteet ensi käyttöä varten, sillä silitys tappaa bakteerit. Minusta kuulostaa hiukan hysteeriseltä, mutta olen totellut. En kyllä todellakaan jatkossa aio silittää vauvan vaatteita!

Minulla on yksi tuttu, joka silittää kaikki vauvan vaatteet. Nyt heidän lapsi on jo 1,5-vuotias. En kyllä jaksaisi, en silitä ees omia... :) Minusta tuntuu, että jos lapsi ei selviä tässä meidän puhtaassa suomalaisessa yhteiskunnassa, ei siitä ole eläjäksi...

No, ei tarvi mennä Intian malliinkaan. Katsoin yhtä dokumenttia, jossa kun kylään syntyi uusi vauva, koko kylä meni visiitille ja jokainen tunki vuorollaan likaisen sormensa vauvan suuhun (=immuniteettia...) yök!

Vierailija
8/8 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ai niin, jos silitätte vaatteet, varokaa niitä painatuksia. Painatusten väri lähtee helposti leviämään miedollakin lämmöllä. Painatukset pitäisi ana silittää nurjalta.