Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Sormelle auki" , mitä tarkoittaa käytännössä?

20.01.2006 |

Tänään lääkärissä näin todettiin, kohdunsuu pehmeä mutta kiinni. En siis ole huolissani kun kaikki oli ok mutta oli muka niin kiire bussiin etten älynnyt kaikkea mahdollista kysyä. Eli kertoisiko joku mitä tuo varsinaisesti tarkoitti? Ei varmaan mitään seksi- tai uintikieltoa kuitenkaan?

Jaa niin, nyt rv 29+1.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mulle sanottiin myös viime maanantaina että kanavaa 3 cm jäljellä ja sormelle auki.

En myöskään tajunnut kysyä mitä se käytännössä tarkoittaa, mutta ajattelisin, että 1 cm auki tarkoittais.

!!!!!Korjatkaa jos olen väärässä!!!!!

MUTTA mulle lääkäri sanoi, ettei uimaan saa enää mennä.

Jos on vähänlin auki, niin uiminen kielletään.

Muuta saa kuulemma tehdä paitsi uida.

terv. Heidi rv 37+4

Vierailija
2/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kohdunsuu on 1cm auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä se vastasi, mutta muistelisin että yksi sormi on kyllä enemmän kuin sentti. Jos kohdunsuu on auki niin yleensä silloin ei enää suositella uimista, ja jos kovin aikaisilla viikoilla aukeaa niin silloin kannattaa muutenkin ottaa rauhallisemmin. Ei siis ole tavallista että jo rv 29 olisi auki, kumma ettei lääkäri siitä sitten enempää maininnut.

Vierailija
4/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdun ulkosuu (sormethan on tietysti vahan eri kokoisia mutta noin sen mulle laakari selitti). mutta sullehan oli ilmeisesti sanottu etta " pehmea mutta kiinni" jos oikein luin viestiasi? eli ei voi olla sormelle auki ja kiinni samaan aikaan. jos sulla on kuitenkin sormelle auki niin en menisi enaa uimaan/harrastaisi seksia ihan varmuuden vuoksi ettei paase bakteereita tms. sisaan. oletko muuten toista vai ekaa odottava? jos tokaa niin sormelle auki noilla viikoilla ei oo kovinkaan harvinaista eika varmasti tarvitse olla huolissaan, ainakin jos ei ole supistuksia. mutta jos on suppareita ja/tai olet ensisynnyttaja niin ottaisin kaikin puolin mahdollisimman iisisti ettei lahde vahingossa syntymaan ennen aikojaan.

Vierailija
5/5 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen on tosiaan merkitty että kohdunsuu pehmeä ja kiinni ja 3 cm pitkä. Ja lääkäri sanoi että sormelle auki. Soitin nyt sitten vielä ja tarkistin ja neuvolasta sanottiin että kaikki on ihan normaalia, tilanne ei aiheuta mitään kummempia varotoimia, lähinnä uimisen kanssa on vähän niin ja näin eli päättelin että ei kannattaisi enää pulikoida. Seksistä sanottiin että jos ei vuotoja yms niin antaa mennä vaan. Ja sanunoakin saa ihan rauhassa.

Oon ihan kauhea ihminen mutta kun kuulin että puhelimessa on opiskelija niin mietin heti että tietääköhän se nyt varmasti mitä puhuu.. ei saisi olla tämmöinen bitch mutta tärkeistä asioista kuitenkin on kyse. Mutta olen nyt kyllä ihan suht turvallisella mielellä.